A LIF-759 mint vissza térő. A baleset egy oldal üveg cserével is járt(sofőr oldali B tengelynél lévő, belülről nagyon látszik). Jobb oldala is sérült a balesetkor(ugyanúgy a B tengelynél)? Nekem úgy tűnt hogy ez totál nem Mercibe való üveg.(Ez volt kéznél(?), így olcsóbb(?)).
Csokibával merült fel az ötlet, hogy lehetne tartani egy Tisza Volán-os fórumtalálkozót. Mostanság elég sokan lettünk itt, és jó lenne megismerni az új embereket. Tarthatnánk például Szegeden, vagy egyéb javasolt helyszínen is, egy kiválasztott hétvégén.
Huh, totál igazatok van, és én se értek egyet az ilyen partizán buszra felmenős és gyári táblát alanyi jogon fotózós dolgokkal, de ne vitázzunk. Maradjon meg a Tisza a nyugalom szigete. Mindkét fél részéről.
Amúgy meg ez is olyan dolog, hogy egy szó, és fel is engednek. Ha vki elmagyarázza, hogy miért, mit, merre akar kezdeni egy VIN fotóval, akkor tuti megengedik neki, hogy lefotózza a gyári táblát..
Nem mondod! Azt gondoltam, hogy fényképezőgéppel! Na de mi a helyzet ha telefonnal csinálta. Az autóbusz-vezetők nem allergiásak az ilyen fényképezgetésekre?? Mert ismerek 1-2-őt aki elég fura dolgokat gondol. Egy példa: A HPD-082 sokkal gyorsabban képes menni mióta nincs rajta a dísztárcsa!-ezt az egyik vezetője mondta. Sajnos most a helyi járatokat gyorsítja valami hasonló tuning megoldással!! :)
Valóban így van, ahogy Galaxar írta. Az viszont kérdéses, hogy marad-e a DUD-272 a Scania felújításáig. Ez a dolog függőben van. Majd a vezetőség dönt. A KNS-059 ügye már a megoldás felé halad, de mint ahogy Erika említette az "Iveco Espana malmai lassan őrölnek", ennek az autónak a gyógyulására még várni kell, persze nem olyan sokat mint a testvéreiére.