"A befújt hőmérséklet 15 fok volt,és gondoltam megnézetem Most lemértük,és 11 fokos levegőt fúj be."-A külső léghőmérsékletet figyelted? Mennyi volt amikor ezeket az értékeket mértétek?!
Én kb 2 hete tisztítottam a klíma rendszert és akkor megmértem. 20 Celsius volt kint, és a befújt attól függően, hogy a légcsatorna melyik alkatrészét találta el a hőmérő jelölő lézere 1-4 Celsius között változott az érték. Gondolom ez 30 Celsiusnál 11-14 Celsius fok lenne. ...vagy rosszul gondolkodom?
+4-5 fokos levegőt kellene fújnia a szellezőknél mért adatok alapján. Az viszont teljesen normális ha 35 fokban a napon állva ezt nem feltétlenül tudja produkálni. Ezek nem erre vannak tervezve, pici bennük a kompresszor stb. Ennyi ragadt rám Fatertól aki 30 éve hűtőzik, fagyasztózik, klímázik. :o)
Nekem is tegnap volt klíma feltöltés,5000 ft-ot fizettem. A befújt hőmérséklet 15 fok volt,és gondoltam megnézetem Most lemértük,és 11 fokos levegőt fúj be. Nem tudom, én azt hittem hidegebbet kell fújnia. De az 5000 ft-ban nincs benne a munkadíj,baráti alapon csinálták. Az ár attól is függ,hogy mennyi gázzal pótolták a rendszeredet. Ha kevés volt benne,akkor nyilván több kell bele,és akkor már drágább.
Nekem azt mondta itt az egyik szerelő, hogy megnyomatják gázzal (nitrogén?), és 1-1,5 órára rajta hagyják, hogy esik-e a nyomás, mennyit. A próba, és az újratöltés 8E.
Egy másik szerelőnél ezer a nyomáspróba, és 8E-valamennyi a töltés.
A kompresszort keni olaj. Úgy tudom, hogy lényegében a gázban van. Mert egy kollégának azt mondták a Bosch szervízben, hogy ott állítólag UV-markerrel megfestett olaj van benne, és ha szivárog, akkor lámpával le lehet ellenőrizni, hogy konkrétan hol ereszt.
Egy újságban azt is írták, hogy ezért ne járassuk a klímát, ha nem akar hűteni, mert kevés a gáz, így az olaj is, és nem keni annyira a kompresszort.
Rájöttem, hogy mit foglalkozzak én más ember politikával és kisebbségekkel kapcsolatos véleményével. Én tudom, hogy igazam van a többi meg....:):):)
Amit a klímával kapcsolatba leírtam nem szentírás:) Ha úgy érzed gyengült a hűtése akkor vidd el és nézesd meg. Nekem a mai forróságban is 2 perc átszellőztetés után (lehúzott ablakokkal közlekedés) hamar lehűtötte az utasteret pedig mikor beleültem a külső hőmérő nekem is 38 fokot mutatott. 2 napja ugyan ezt kérdeztem én is a hűtőventivel kapcsolatban mert nekem is feltűnt, hogy álló helyzetben klímával gyakram megy. De itt az okosok azt monták, hogy ez így jó. Így nem foglalkozom vele. A kocsin nem veszek észre változást jól hűt a klíma így ha annak menni kell akkor menjen.
Egerben lakom és sokáig kerestem egy klímást aki nem azt mondja a feltöltésre hogy 10.000 ft mert leengedi az egészet és utánna feltölti. Ez a klímás ráköti a mérőműszert és mér, hogy mit hogyan azt nem tudom. Utánna kihozott egy palackot majd rákötötte a rendszerre és a palackon lévő csapot megnyitotta. Várt kb 10 mp és elzárta. Mondta, hogy várjunk 5 percet és akkor megméri a befújt hőmérsékletet. Megmérttük és közölte, hogy tökéletes. 2500 ft kért érte. De mondta, hogy nem kellett sokat rátölteni. Üdv!
Én most voltam ellenőriztetni. Valahol olvastam, hogy az autó 3 éves korában kell először majd utánna 2 évente illik megnézetni. Mivel az enyém 5 éves így most voltam vele még a nagy meleg előtt hétfőn. Kicsit kellett rátölteni. Nyomás rendben volt. 5 perc járatás után a leghidegebb pozícióban külső levegőre és fejre irányítva a középső légbefújón 2,5-3 fok között ingadozott a befújt levegő hőmérséklete úgy hogy a kocsi hőméröje 26 fokot mutatott. A klímás szerint ez nagyon jó és ezt pl ma én is érzékeltem:) Természetesen előtte a pollenszűrőt kicseréltem.
Egyébként 2500 ft-t kért a klímás a feltöltésért és az ellenőrzésért.
Már beindult az is egy hete, de még alig csorog, így nem találkozott velük.
Most úgy néz ki, egyszerre indulnak. A diesel jön majd ezután, csak nem emlékszem, mikor. Még az is lehet, hogy addigra abból is lesz elég, hogy induláskor árulni tudják, hiszen sok piacon fontos, pl. a franciáknál..
Mert nagyjából Európa minden kereskedésében egyszerre kell elindulnia. Minden egses kereskedésben ott kell lenni 1-3 darabnak.
Tehát, mire eljön a nagy nap, több ezer autónak kell legyártódnia. Meg már a telepeken is lennie kell, hogy a beérkező megrendeléseket teljesíteni lehessen, hiszen nem mindenki a szalonban lévőt akarja elvinni. Fel kell tölteni a raktárkészleteket, hogy legyen mit eladni.
Nem tudom, hogy az autóiparban most mi a facelift definíciója.
A Suzuki korábbi faceliftjei ennek a változásnak a töredékei voltak.
Winkler szerint egy Suzukis azt rta, hogy a padlólemezt is módosíttották. Az meg már túlmutat egy faceliften. Mert az általában annyi, hogy a modell egy része láthatóan a régi marad, és több-kevesebbet módosítanak. Itt a modell egésze módosult.
Ami tény a mostani Swiftről, hogy egyetlen karosszériaeleme sem egyezik a korábbival ( pár apróságot vettek át, S-emblémák, Suzuki felirat, oldalindex, pótféklámpa tán, meg hátsó ablaktörlőlapát, még esetleg a ködzárófény ). Minden külső lemeze új, úgy, hogy nem lehet rászerelni a korábbira. Nem úgy, mint a régi Swiftnél, hogy egy '95-ösre felrakod a 2002-es orrát.
A korábbiból indultak ki, de annyira áttervezték, hogy ezt már a cég újnak tekinti, de ilyen máshol is van az autóiparban, hiszen ott a Swift , SX4, Splash, ugyanazon padlólemzből erednek, vagy a VW is csinált új modellt előző padlóra, vagy most ilyesmi a Golf V utáni VI.
Pl. amihez a Suzuki faceliftnél sohasem nyúl, az az oldallemez. Ezen az is új, de nagyon hasonlít az előzőre. Nem tudom, miért jó ez, hogy új burkolatot csinál komplett az egész karosszériának, ami mindenhol eltér, de nagyon hasonlít.
Bent már régen mondjuk, hogy sok ember nem fogja látni, hogy ez új. Belül a Kizashira hajazó tér már tényleg új, de ahhoz rá kellene szánni magát a vevőjelöltnek, hogy bemenjen a szalonba, de a mostani külseje nem soknak jelzi, hogy érdemes.
Pénz kell. De a magyar picból jelenleg nincsen. Korábban olyan 10% volt a magyar eladás. Az üzemi tanács egyik közleményében meg benne volt, hogy februárban több, mint 15ezer autót adott el a Suzuki Európában, ebből 147 db volt a magyar eladás. Ez már nem 10, hanem 1%.
De amúgy felénk némi jószándék van, mert most nem egy külföldi szalonon mutatkozott be egy új Suzuki, hanem itthon, Magyarországon.
Én már nem vállalnék be új másikat.Eleve a 3 ajtó... de csak ilyen vót.Ráadásnak ez ezüst,de az a királykék kibasztottul tetszett de abba aszinbe már nem gyártják:(((
mert elobb el kell adni a regieket. most meg van belole dogivel. ha megjelenik az uj, kinek kell majd a regi? vagy kell, de csak olcsobban. ez parszaz autonal vallalhato, tobbezernel nem.
Vajon a német is így csinálja, először a külföld?... Szeretném elmondani, nagyon sokan egyetlen, tehát családi autónak használják a Suzukit, és nem mindegy mekkora a csomitér, pl Fabia 300 (kombit ne is említsük), sok kisautó 280-300 l. Ez meg már nem mini... én képet láttam és sajna búcsúzom a gondolattól. Érzi a Suzuki is, mert a csomitérméretet nem említi.