A váltócsere üzeeltetési faszság volt, csak csekkolni kellett volna a szintet
Hozzáteszem, 60 volt egy váltó:-)
Az rc 36II nem injektoros és nem duálfékes...
"Én a konkrét pédányról beszéltem. Ami a felsoroltakból semmt nem tud. :-)"
Csak (még) az injektort, meg tán a duál féket nem.
"lerobbanás és komoly ráköltés nélkül működik 10~ évig nálam."
Hmm.. a váltócsere minek számít? Hétvégi hobbipolírozásnak? :-)
"Kötelezőn kívül semmt ne kelljen ,buzerbálni"
Anno a 635Csi-t 20 évesen vette, 22 évesen adtam el. A VFR-t is 20 évesen vettem, most 22. Egyiken sem kellett semmit buzerálni, ezek minőségi járgányok. :-)
Nem számít most, nem egy nagy dolog levizsgázni, csak ez a duma, hogy most megint értelmezhető, hát őszinte mosolyt csalt az arcomra, bár ez a cinikus lelkemnek köszönhető, asszem.:)
30 ló és sokszor érzem kevésnek, ha utassal vagyok városon kívül. Ez az nc700 sorozat meg 50 ló körül van. A cbf500 is ugyanezt a teljesítményt tudja. Most akkor mi a helyzet? Ezzel akarják kiváltani a 250-es gépeket? Mert teljesítményben ott vannak, gondolom a futómű és a fékek is. Ebből következik, hogy NC700-ra lecserélném a vtr250-et, de túrázni semmiképpen nem vennék ilyen teljesítményt, mert asszonyt is szeretném magammal vinni végre.
Pont így jártam anno. 1994-ben szereztem az A jogsit, 150 ccm-ig, amit bele pecsételtek a jogsiba. Azt később elhagytam, az újba már nem pecsételték. Én meg teljesen abban voltam, h a korlátozás csak 1 évig érvényes, s utána automatice lejár. Vettem is utána több nagyvasat, pl 98'-ban CBR 1000F-et.. Aztán amikor jött a kártyaformátum, akkor ott volt a pofára esés, h csak korlátozottam van.. röhögtek is a haverok rendesen, mert épp motorvásárlás előtt álltam, s akkor néztem meg egy Hayabusát.. aztán persze levizsgáztam, de kaptam az oltásokat rendesen. :-)
Új jogostványom van. Az előzőben nem volt korlátozott az A kategóriám, ebben meg az.:) A sztori lényege, hogy 16 évesen vizsgáztam, akkor ez azt jelentette, hogy 150 köbcentiig volt korlátozva a vezethető motorok köre. Aztán elmentem egy iskolába, hogy szeretnék most már nagyobbra. Abban a pillanatnyi helyzetben éppen nem tudták értelmezni már ezt a korlátozást, volt némi agyalás, hogy mit kéne tenni. Közben elázott a jogosítványom, kicseréltettem. Az igénylő lapra fel is írtam a korlátozást, de a jogosítványomba nem került bele. Az ügyintéző néni azt mondta, hogy ilyen már nincs, csak a korom miatt volt, elévült, vagy mi. Határozottan kijelentette, hogy az a korlátozás már nincs, nem kell még egyszer vizsgáznom. Ez volt 1995-ben. Azóta sokszor igazoltattak, kértek le adatokat olyankor is, mikor nagyobb motorral voltam, ergo nem volt a rendszerben a korlátozás.
Aztán megkaptam az első kártya formátumút, abban sem volt korlátozás. A mostaniban viszont van.:)
Kérdeztem, mondták, hogy a mostani rendszer kialakításakor értelmezhetővé vált a régi korlátozásom, így most A korl. Mondom, akkor már miért nem A1, hiszen ahhoz közelebb volt. Hát azt nem tudják.:) Azért bájos ez a magyar bürokrácia néha.
Mindegy, tavasszal gyorsan levizsgázok, de ha nem cseréltetem most, lehetett volna érdekes helyzet belőle asszem.:)
Én a konkrét pédányról beszéltem. Ami a felsoroltakból semmt nem tud. :-)
Amúgy tény, családi autónál nekem a következőek fontosak: a lehető legfiagalabb, a lehető legnagyobb, és a lehegő legolcsóbb. Én megadok mindent időben-mostmár váltóolajat is-:-) a ko:-) si meg lerobbanás és komoly ráköltés nélkül működik 10~ évig nálam.
És ez lényeg. Kötelezőn kívül semmt ne kelljen ,buzerbálni
2002-ig fogaskerekes, utána Vtec vezérlés, aluváz, 98'-tól injektor, duál fék, kidolgozás, stb.. A CBF meg vasvázas, karbis, olcsó fékes.. Megnéztem katalógusban, 2006-bnn 1.68M volt a CBF, a VFR meg 2.8M ABS nélkül, term a használt ár is tükrözi ezt.
Én értem, h te az olcsóbbat választanád, de ez pont olyan, mintha azt mondanád, h miért vennél te VW Borát, inkább veszel egy Dacia Logant azért a pénzért, mert sokkal fiatalabbat kapsz.. vagy Jgabnak se VW Tourant kellett volna vennie, hanem Dacia Lodgyt, hiszen ugyanazt tudja. :-)
Dövil utóda? Hol a kardán és az erő? Ez a motor bukta lesz, pont túrázni nem alkalmas ez a teljesítmény. Nem igaz, hogy nem bírnak több erőt kicsikarni ebből a térfogatból, legalább egy Dövilnyit.
Na mindegy, én egy kicsit zsákutcának érzem ezt a koncepciót.
Nem egy kategória, nézd meg az új árukat anno. A CBF egy olcsó 6 kilós, 1.8M- körült ment anno. A VFR meg mindig is egy igényes sporttúra gép volt, ennek megfelelő műszaki tartalommal. Újonnan 3M körül adták, középkategóriás motorként a nagyobb ccm-esek árában.