Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254588
Te viszont számíthatsz:-)
Előzmény: ronson (254585)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254587
A váltócsere üzeeltetési faszság volt, csak csekkolni kellett volna a szintet
Hozzáteszem, 60 volt egy váltó:-)
Az rc 36II nem injektoros és nem duálfékes...
Előzmény: KawaBazsy (254583)
tux Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254586

És most, -4 fokban?

:)

Előzmény: zöld_I (254579)
ronson Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254585

Semmi akadálya, de azért tüzijátékra ne számíts :DDD

Előzmény: zöld_I (254573)
ronson Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254584

Bár csak átfutottam a hírt, de úgy tűnik, hogy csak a TB vízionál belőle Deauville utódot. Azért az más kategória.

Engem inkább kissé a DN-01 -re emlékeztet, ami emlékeim szerint nem lett egy siker történet, de majd a piac beárazza.

Előzmény: etniez (254570)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254583

"Én a konkrét pédányról beszéltem. Ami a felsoroltakból semmt nem tud. :-)"

 

Csak (még) az injektort, meg tán a duál féket nem.

 

"lerobbanás és komoly ráköltés nélkül működik 10~ évig nálam."

 

 Hmm.. a váltócsere minek számít? Hétvégi hobbipolírozásnak? :-)

 

"Kötelezőn kívül semmt ne kelljen ,buzerbálni"

 

 Anno a 635Csi-t 20 évesen vette, 22 évesen adtam el. A VFR-t is 20 évesen vettem, most 22. Egyiken sem kellett semmit buzerálni, ezek minőségi járgányok. :-)

Előzmény: zöld_I (254572)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254582

Node mennyit? 23 éves az A korlátozottam.:)

Előzmény: etniez (254581)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254581

Ha kicsit vársz, akkor AK-ból lesz A2 (35kW), ami az nc700-ra pont elég emlékeim szerint.

Előzmény: tux (254577)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254580

Ok, de nekem az első kártyán sem szerepelt.

 

Nem számít most, nem egy nagy dolog levizsgázni, csak ez a duma, hogy most megint értelmezhető, hát őszinte mosolyt csalt az arcomra, bár ez a cinikus lelkemnek köszönhető, asszem.:)

Előzmény: KawaBazsy (254576)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254579
Nekem nem is rövid :p
Előzmény: tux (254574)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254578

30 ló és sokszor érzem kevésnek, ha utassal vagyok városon kívül. Ez az nc700 sorozat meg 50 ló körül van. A cbf500 is ugyanezt a teljesítményt tudja. Most akkor mi a helyzet? Ezzel akarják kiváltani a 250-es gépeket? Mert teljesítményben ott vannak, gondolom a futómű és a fékek is. Ebből következik, hogy NC700-ra lecserélném a vtr250-et, de túrázni semmiképpen nem vennék ilyen teljesítményt, mert asszonyt is szeretném magammal vinni végre.

Előzmény: zöld_I (254573)
tux Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254577

Huh, részvétem.

Előzmény: tcaoe (254575)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254576

 Pont így jártam anno. 1994-ben szereztem az A jogsit, 150 ccm-ig, amit bele pecsételtek a jogsiba. Azt később elhagytam, az újba már nem pecsételték. Én meg teljesen abban voltam, h a korlátozás csak 1 évig érvényes, s utána automatice lejár. Vettem is utána több nagyvasat, pl 98'-ban CBR 1000F-et.. Aztán amikor jött a kártyaformátum, akkor ott volt a pofára esés, h csak korlátozottam van.. röhögtek is a haverok rendesen, mert épp motorvásárlás előtt álltam, s akkor néztem meg egy Hayabusát.. aztán persze levizsgáztam, de kaptam az oltásokat rendesen. :-)

Előzmény: tcaoe (254575)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254575

No vicces:

 

Új jogostványom van. Az előzőben nem volt korlátozott az A kategóriám, ebben meg az.:) A sztori lényege, hogy 16 évesen vizsgáztam, akkor ez azt jelentette, hogy 150 köbcentiig volt korlátozva a vezethető motorok köre. Aztán elmentem egy iskolába, hogy szeretnék most már nagyobbra. Abban a pillanatnyi helyzetben éppen nem tudták értelmezni már ezt a korlátozást, volt némi agyalás, hogy mit kéne tenni. Közben elázott a jogosítványom, kicseréltettem. Az igénylő lapra fel is írtam a korlátozást, de a jogosítványomba nem került bele. Az ügyintéző néni azt mondta, hogy ilyen már nincs, csak a korom miatt volt, elévült, vagy mi. Határozottan kijelentette, hogy az a korlátozás már nincs, nem kell még egyszer vizsgáznom. Ez volt 1995-ben. Azóta sokszor igazoltattak, kértek le adatokat olyankor is, mikor nagyobb motorral voltam, ergo nem volt a rendszerben a korlátozás.

Aztán megkaptam az első kártya formátumút, abban sem volt korlátozás. A mostaniban viszont van.:)

Kérdeztem, mondták, hogy a mostani rendszer kialakításakor értelmezhetővé vált a régi korlátozásom, így most A korl. Mondom, akkor már miért nem A1, hiszen ahhoz közelebb volt. Hát azt nem tudják.:) Azért bájos ez a magyar bürokrácia néha.

 

Mindegy, tavasszal gyorsan levizsgázok, de ha nem cseréltetem most, lehetett volna érdekes helyzet belőle asszem.:)

tux Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254574

A Honda így próbál talpon maradni a válságban. :)

Meg ne felejtsük el MO mekkora mákszem a térképen az éves pár 100 eladott új motorral.

Máshol meg józanabbak az emberek nem ilyen rövidpöcsű lóerőfetisiszták, mint e honban...

Előzmény: etniez (254570)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254573
Én nem merek nyilatkozni, míg a szomszéd oda nem adja:-)
Javaslom, 32 féktelen ló uraként próbáld ki :-)
Előzmény: etniez (254570)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254572
Én a konkrét pédányról beszéltem. Ami a felsoroltakból semmt nem tud. :-)
Amúgy tény, családi autónál nekem a következőek fontosak: a lehető legfiagalabb, a lehető legnagyobb, és a lehegő legolcsóbb. Én megadok mindent időben-mostmár váltóolajat is-:-) a ko:-) si meg lerobbanás és komoly ráköltés nélkül működik 10~ évig nálam.
És ez lényeg. Kötelezőn kívül semmt ne kelljen ,buzerbálni
Előzmény: KawaBazsy (254571)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254571

 2002-ig fogaskerekes, utána Vtec vezérlés, aluváz, 98'-tól injektor, duál fék, kidolgozás, stb.. A CBF meg vasvázas, karbis, olcsó fékes.. Megnéztem katalógusban, 2006-bnn 1.68M volt a CBF, a VFR meg 2.8M ABS nélkül, term a használt ár is tükrözi ezt.

 Én értem, h te az olcsóbbat választanád, de ez pont olyan, mintha azt mondanád, h miért vennél te VW Borát, inkább veszel egy Dacia Logant azért a pénzért, mert sokkal fiatalabbat kapsz.. vagy Jgabnak se VW Tourant kellett volna vennie, hanem Dacia Lodgyt, hiszen ugyanazt tudja. :-)

 

 

Előzmény: zöld_I (254567)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254570

Gazdaságos Honda a kirándulóknak

Két henger, ötletes, kipróbált részletek: a Honda tudja, hogy kell okosan olcsó motort csinálni. Tovább »

forrás: totalbike.hu

 

 

Dövil utóda? Hol a kardán és az erő? Ez a motor bukta lesz, pont túrázni nem alkalmas ez a teljesítmény. Nem igaz, hogy nem bírnak több erőt kicsikarni ebből a térfogatból, legalább egy Dövilnyit.

Na mindegy, én egy kicsit zsákutcának érzem ezt a koncepciót.

Előzmény: ronson (254568)
vakrepulo2 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254569

 

sziasztok

hirtelenjében kellene nekem 1 régi/használt/törött bukósisak szinte ajándékba

az ideális jelölt: minél kisebb, állvédős, meg van még a plexije, közel van a bp 15 vagy 9 kerhez

fehér neoluxal fogom lefújni és pénteken délután a fiam fején lesz a farsangon, mint űrhajósjelmez

(a plexietlenséget még talán meg tudom oldani nemi folpackkal vagy a4-es tartó bugyival)

az enyém sajnos nem jó neki, mert az hegyes crosssisak és nincs plexije sem, az meg mocskosul nem űrhajósnak néz ki

tud valaki segíteni, hogy otthon ne fogja neki a port? hálából fényképet küldök, vagy visszaadom neki fehéren J

köszi

ronson Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254568

Újabb modellek, a Honda NC családban.

zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254567
igényes műszaki tartalom? A cbf-el hasonlítva? Mesélj.
A fogaskerekes vezlésen túl nem nagyon van mit villantani.
Előzmény: KawaBazsy (254565)
gencsydani Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254566

Vagy szintén 8-9 évvel fiatalabb Duke-ot, ami meg bírja a pesti utakat is:)

Előzmény: zöld_I (254563)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254565

Nem egy kategória, nézd meg az új árukat anno. A CBF egy olcsó 6 kilós, 1.8M- körült ment anno. A VFR meg mindig is egy igényes sporttúra gép volt, ennek megfelelő műszaki tartalommal. Újonnan 3M körül adták, középkategóriás motorként a nagyobb ccm-esek árában.

Előzmény: zöld_I (254563)
mzsombi Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254564

Úgy érted, még jókor adtam el a sajátomat fényezetlenül, 5 kilóért? :)

Előzmény: zöld_I (254562)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254563
Mondjuk hajszálnyival többért cbf600at adnak abs-szel 8-9évvel fiatalabban, ami semmvel neö nyújt ennél a kapagépnél kevesebbet
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254562
Végre a piac kezdi értelmesem beárazni ezeket is
Előzmény: mzsombi (254554)
jim32 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254561

Én nem vagyok papucs!

Azt csinálok, amit akarok!

Ha akarok mosogatok, ha akarok porszívózok... :-)

Előzmény: zozo.sz (254516)
zozo.sz Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254560

Szezonnyitó falunapok:)))

Előzmény: Törölt nick (254558)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254559

A Kawasakit 2004-ben piaci áron vettem, s s akkor az a típs tetszett legjobban! Közeleg a 10 éves évforduló, még megbolondulhatok.. :-)

Előzmény: Törölt nick (254558)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!