Tyú! Hát egy ilyenbe én is szívesen besegítenék! Sajna nekem is pont akkor van szezon...előtte egy hónappal, ha még nincs jelentkező dobj egy mélt, hátha mégis!
ha a tengely el van emelve a földtől. akkor ha megforgatod a kereket a másik elenkező irányba fog forogni. ha csak nincs benne difizár és be van kapcsolva. ha meg magától forog egy irányba ott valami gond van a bolygóműbe.
az oke ,hogy allando osszkerek hajtas, meg azt is ertem, hogy van rajta felezo(harmadolo). De, akkor most hogyan differalok, es mi az a viszkokuplung? Es ha csapossal fel van emelve a kocsim es forgatom a kerekeket akkor, melyik merre forog, amikor az egyiket kezzel forgatom?
most hirtelen ennyi kerdesem van, mert mar teljesen megvagyok zavarodva!
nekem ezt ugy magyarazta, es mutTta, hogy csapossal az auto megemelve a ket hatso tudta kulon forgatni, az elsoket meg nem ! Valami jelados bizbaszt akart rarakni a kerekekre amivel tudta volna kalibralni. hat nem sikerult!
Nyilván baromságot beszél. Egy nyitott difi nem tud összegyógyulni, legfeljebb darabokra törni, de az feltűnő. Ha pedig lenne elöl difizárad, és az zárva lenne, akkor nem nagyon tudnál kanyarodni.
most voltam futomubeallitason , es aszonta a szaki, hogy az elso kerekeim olyanok ,mintha egy vascsovel lennenek osszeheggesztve! valoszinuleg az elso difimunel van a problemam!
a kerdesem az lenne, hogy a faszba bir osszeragadni a difi? Es hogyan lehet szetkapcsolni? Elektromosan? Azt meg tudni kell, hogy a high/low motorom beszart, lehet azzal osszefuggesben?
Ha a kocsim akkorra rendben lesz, én szívesen segítek. e-mail: tuhegyia(kukac)dort.hu . A fő kérdés az autó, mert azért rendben kell lennie nagyon egy ilyen úthoz, bár ettől függetlenül bármikor bármi történhet, dehát kaland az élet.
Van egy transzporterünk, tehát a népet, táskát, sátrat, kaját abba bőven tudjuk pakolni és a hegy lábáig elvinni. A terepjárós szakaszon nem a személyszállítás a legfontosabb, hanem az helyben megvásárolt szögesdrót és itthonról vitt szerszámok felvivése. A hegyen kb egy hetet lennénk.
Mint két évvel korábban most is volna egy megkeresésünk a Land Roveres fórumozókhoz.
2011-ben Nelson Admirális elvitt minket Albániába, amit mindenki nagyon élvezett. Azóta is évi 2-3 alkalommal tovább folytattuk a vipera kutatást, eddig 9 úton vagyunk túl.
2014-es terveink között szerepel egy legelés kizárásos projekt megvalósítása az egyik vipera élőhelyen (1800-2000 méter körül). Ehhez viszont szükségünk lenne, némi járműves segítségre, a szögesdrót gurigák és szerszámok területre szállításához. A kiszemelt élőhelyre vezet "út", ami elég sziklás és sok helyen meredek.
Ha volna valaki vállalkozó kedvű, aki elvisz minket és a szükséges holmit, annak az út során ételt-italt finanszíroznánk, utazási költséget szintén. Előre láthatólag akár 2-3 jármű-jelentkező is belefér.
Az út tervezett időpontja 2014. árpilis 26-május 11.