Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quqdramorgó Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37834

Ha volna két életem...

Az egyikben Defenderrel kígyásznék veletek.

Lehet, hogy tavaszra lesz?!

(A remény hal meg utoljára!)

 

Előzmény: ME* (37803)
élijen Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37833

Demoo! Légyszi küld el azt a 4 képet az emilemre gyári méretben, köszi :)   

terrano1 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37832

Hát ezt nem is értem!

Csörgess meg ha gondolod:

06 harminc kettő 17 22 3egy

Előzmény: Törölt nick (37827)
PalmBela Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37831

Tyú! Hát egy ilyenbe én is szívesen besegítenék! Sajna nekem is pont akkor van szezon...előtte egy hónappal, ha még nincs jelentkező dobj egy mélt, hátha mégis!

Előzmény: ME* (37803)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37830

ha a tengely el van emelve a földtől. akkor ha megforgatod a kereket a másik elenkező irányba fog forogni.  ha csak nincs benne difizár és be van kapcsolva. ha meg magától forog egy irányba ott valami gond van a bolygóműbe.

Előzmény: Törölt nick (37829)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37829

Tie, vagy esetleg valak mas,

 

most akkor, hogyan is mukodik a P38 hajtasa?

az oke ,hogy allando osszkerek hajtas, meg azt is ertem, hogy van rajta felezo(harmadolo). De, akkor most hogyan differalok, es mi az a viszkokuplung? Es ha csapossal fel van emelve a kocsim es forgatom a kerekeket akkor, melyik merre forog, amikor az egyiket kezzel forgatom? 

most hirtelen ennyi kerdesem van, mert mar teljesen megvagyok zavarodva!

 

elore is koszonom az infokat!

Előzmény: Tie (37826)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37828

azt hiszem 140-150 bár környékén.

 

Előzmény: Nelson admirális (37816)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37827

nekem ezt ugy magyarazta, es mutTta, hogy csapossal az auto megemelve a ket hatso tudta kulon forgatni, az elsoket meg nem ! Valami jelados bizbaszt akart rarakni a kerekekre amivel tudta volna kalibralni. hat nem sikerult!

Előzmény: Tie (37824)
Tie Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37826

Ja. :)

Vag azt tudom még elképzelni, hogy felemelte a jobb elsőt, oszt nem értette, miért nem tudja forgatni a kereket. 

 

Ostoba barmok...

Előzmény: spapda (37825)
spapda Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37825

Lehet, hogy nem látott még merev hidat, elsőre tényleg olyan, mint két kerék között egy vastag cső! :)

Előzmény: Tie (37824)
Tie Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37824

A futóművesnek mi köze van a hajtáshoz?

Nyilván baromságot beszél. Egy nyitott difi nem tud összegyógyulni, legfeljebb darabokra törni, de az feltűnő. Ha pedig lenne elöl difizárad, és az zárva lenne, akkor nem nagyon tudnál kanyarodni. 

Előzmény: Törölt nick (37823)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37823

Udv Mindenkinek,

 

lenne megint egy kis problemam:

 

most voltam futomubeallitason , es aszonta a szaki, hogy az elso kerekeim olyanok ,mintha egy vascsovel lennenek osszeheggesztve! valoszinuleg az elso difimunel van a problemam!

a kerdesem az lenne, hogy a faszba bir osszeragadni a difi? Es hogyan lehet szetkapcsolni? Elektromosan? Azt meg tudni kell, hogy a high/low motorom beszart, lehet azzal osszefuggesben?

 

koszonok elore isminden segitseget!

krisz_c Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37822

zsír, kösz

Előzmény: demoo (37817)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37821

Hello, én is szívesen beneveznék egy ilyen buliba, remélem, az autó rendben lesz akkor (is)...

Email címem nyilvános.

Jók a képek!

Előzmény: ME* (37803)
zöldvas Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37819

Ilyen lett...

mandras79 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37818

kÖSZÖNI SZÉPEN JÓL VAN:o)

Itthon van az udvaron napi használatban.Van úgy ,hogy egy héten megyek vele 200km-t is akár.... 

Előzmény: pinguru (37800)
demoo Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37817

ok, este a másik gépről átdobom a fényképeidet.

Előzmény: krisz_c (37805)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37816

Pupákok! Mekkora a nyomás a kormánymű csöveiben?

Discota Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37815

Ha a kocsim akkorra rendben lesz, én szívesen segítek. e-mail: tuhegyia(kukac)dort.hu . A fő kérdés az autó, mert azért rendben kell lennie nagyon egy ilyen úthoz, bár ettől függetlenül bármikor bármi történhet, dehát kaland az élet. 

Előzmény: ME* (37803)
TdiOxi Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37814

Hát egy kábeldob biztosan lesz, mert hazafelé arra lesznek feltekerve a kígyók:))))))

Előzmény: spapda (37812)
ME* Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37813

Van egy transzporterünk, tehát a népet, táskát, sátrat, kaját abba bőven tudjuk pakolni és a hegy lábáig elvinni. A terepjárós szakaszon nem a személyszállítás a legfontosabb, hanem az helyben megvásárolt szögesdrót és itthonról vitt szerszámok felvivése. A hegyen kb egy hetet lennénk.

Előzmény: spapda (37812)
spapda Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37812

Nagyságrendileg milyen és mennyi szállítandó cuccról lenne szó, illetve hány személyről?

Előzmény: ME* (37810)
TdiOxi Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37811

Azért érdekel:) bár itt nincs vipera, de a zemplénben igen.

Előzmény: Törölt nick (37807)
ME* Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37810

Aggteleki NP. Céges kocsi nem jöhet szóba.

Előzmény: TdiOxi (37804)
TdiOxi Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37809

Az nem elakadsz?:))))))

Előzmény: krisz_c (37805)
spapda Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37808

Láttam maestro, láttam! Meg ültem a (majdnem) babakék Defidben is, szóval ismerem a kötődésed a téma iránt! :)

Előzmény: Törölt nick (37806)
krisz_c Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37805

hello demoo

 

Átdobod nekem azt a képet eredeti méretben amelyen áthágok a vizen? A címem nyilvános

Köszi

 

Előzmény: demoo (37802)
TdiOxi Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37804

A neved alatt az ANP mit rövidít?

Előzmény: ME* (37803)
ME* Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37803

Sziasztok!

 

Mint két évvel korábban most is volna egy megkeresésünk a Land Roveres fórumozókhoz.

 

2011-ben Nelson Admirális elvitt minket Albániába, amit mindenki nagyon élvezett. Azóta is évi 2-3 alkalommal tovább folytattuk a vipera kutatást, eddig 9 úton vagyunk túl.

 

2014-es terveink között szerepel egy legelés kizárásos projekt megvalósítása az egyik vipera élőhelyen (1800-2000 méter körül). Ehhez viszont szükségünk lenne, némi járműves segítségre, a szögesdrót gurigák és szerszámok területre szállításához. A kiszemelt élőhelyre vezet "út", ami elég sziklás és sok helyen meredek.

 

Ha volna valaki vállalkozó kedvű, aki elvisz minket és a szükséges holmit, annak az út során ételt-italt finanszíroznánk, utazási költséget szintén. Előre láthatólag akár 2-3 jármű-jelentkező is belefér.

 

Az út tervezett időpontja 2014. árpilis 26-május 11.

 

Mizsei Edvárd

ANP

30/658ötven87

mail publik

 

demoo Creative Commons License 2013.12.17 0 0 37802

ezeket még találtam a csöves túráról:

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!