Azt elfelejtettem írni, hogy ha bárkinek kell Coupe alsó kárpit, hangszigetelő, azt ingyen elviheti :) Szép állapotban van, nincs szakadva, de nekem eggyel több van itthon mint kellene.
A belső cuccokért pedig nagyon baráti árat kérek, hiszen nincs rájuk szükségem, inkább szépüljön általuk egy másik Xsara :)
Az enyémet is ma csináltuk meg tegnap újíttattam fel, szintén dunakeszin (Fóti út.) Nekem úgy ajánlották, velem is korrektek voltak. Az ajánlást megteszem egy év múlva.Szintén 65.000 Ft.-ért. Az autó hátsó kerék íve 10 cm.-el feljebb van mint a régi hídnál volt. És végre megszünt a hátsó híd nyekergése. Bár én a véksőkig hajtottam. Annyira beferdült a jobb hátsó kerék hogy elérte az alvázat.
Ma csinálták a hátsó -hídat 65.000 ropi volt és 1 év garancia.
Nekem teljesen megszünt minden nyüsszögés és magasabb is lett jóval. Elégedett vagyok . az elöző citromot is itt csináltattuk anno,szintén hátsó híddal és azt is tökéletesen megcsinálták. (FÓT)
Én csak ajánlani tudom őket , velem eddig mindig nagyon korrektek voltak.
Nekem alulról jön nyikorgó hang, leginkább akkor, amikor kisseb fokozatban (1-es, 2-es) apróbb gázt adok, illetve amikor felengedem. Ilyenkor gondolom az alváznál valamelyik alkatrész terhelésnek van kitéve, és ezért nyikorog. Jövő héten viszem szerelőhöz, az eredmény majd megírom.
Egy féltengely gumiharangnak megfelelő hosszúságúnak, a két végének pedig megfelelő átmérőjűnek kell lennie. Ezen kívül még az is követelmény hogy berugózáskor se érjen hozzá semmihez (ne legyen túl magas a bordázott része). Ennek több ezer gumiharang megfelel...
Őszintén ha találsz pl jó minőségű Dacia gumiharangot azt is feltheted ha a csuklónál és a szárnál lévő átmérők megegyeznek...
Nem tudom hogy mi olyan űrkorszaki a Xsara féltengelyében, de szerintem semmi különös nincs benne, oylan meg főleg nem ami szerelőket gátoljon meg egy gumiharang felrakásától...
A manapság már szabvány 16 pólusú CARB csatlakozó, amit legtöbben csak OBD csatlakozónak hívnak.
- (GND): 4/5
+12V: 16
L-szál: 15
K-szál: 7; 10; 11; 12
CAN High: 6
CAN Low: 14
Az utolsó kettő nem valószínű hogy Xsara II-nél van. A 7-esen van a motor és a váltó, a többi rendszer 11, 12, 14.
Legjobb egy olyan interface ami midnen rendszert kezel, vagy kell egy breakout box, amiben minden érintkező külön-külön ki van vezetve, így ha kell magad át tudod dugdosni a csatlakozót a másik pólusra.
a család második autója egy 2002-es xsara, 1,6 benzin, klíma, tempomat, 4 légzsák, 6-os cd tár, abs, 2 szett acélfelni, decemberben vizsgáztatva, meg mit tudom én még mi, ezek a legfontosabbak
km: 79.000 (valós 65-el vettük 5 éve első tulajdonso családi baráttól, azóta az asszony bevásárló és óvoda taxi autója)
most felmerült, hogy eladjuk
néztem a használtautót, hogy ott mennyiért mennek a kb 10-11 éves xsarák, de összehasonlíthatatlan a bennük lévő km a 79 ezerhez
Ezzel egyetértek! Azért egy gumiharang csere ne fogjon már meg egy szerelőt... Ez kb olyan mint mikor fogalma sincs mi a baja az autónak, és ráfogja hogy motorvezérlő hibás, csakhogy megszabaduljon tőle!
Hatso hiddal kapcsolatban csak velemeny:
Itt talaltam a cimet a forumon.Veresegyhaza elejen talalhato a muhely.Reggel 8ra odamentem,1kor eljottem.Vegignezheted az egesz esemenyt,megmutatjak,elmagyarazzak a reszleteket.Az en esetemben a kocsim sajat cuccait ujitottak fel es szereltek vissza.Semmi atveres,megmutattak mindent.En tobb mindent is csinaltattam hatul ha mar szet van szedve.
Ki kell emelnem,hogy nagyon hozzaertok es baratsagosak voltak annak ellenere,hogy masodszor is szetszereltek, a torzios rud csere miatt,pedig mar a kovetkezo paciens ott volt.
Tényleg olcsó és működik is, régebben elterjedt módszer volt. Csak ha lazára volt illesztve akkor kiverődött és lógott pár év múlva, ha pont jól akkor meg megszorulásra volt hajlamos. Per pillanat költséghatékony megoldás. Egy biztos frissen összerakva sem olyan a rugózása. Sokkal merevebb. Én nem alkalmaznám.
Közben elvittem szerelőhöz, telefonálgatás, és kiderült, csak féltengelyes szakműhely tudja cserélni a harangot (közben a franciák felmenőinek sűrű emlegetése, stb.).