Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VTS Tibi Creative Commons License 2013.05.30 0 0 52051

Azt elfelejtettem írni, hogy ha bárkinek kell Coupe alsó kárpit, hangszigetelő, azt ingyen elviheti :) Szép állapotban van, nincs szakadva, de nekem eggyel több van itthon mint kellene.

 A belső cuccokért pedig nagyon baráti árat kérek, hiszen nincs rájuk szükségem, inkább szépüljön általuk egy másik Xsara :)

 

Szóval, 98-as VTS belsőtér alkatrészei eladók.

Előzmény: VTS Tibi (52006)
Balthier Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52050
Az enyémet is ma csináltuk meg tegnap újíttattam fel, szintén dunakeszin (Fóti út.) Nekem úgy ajánlották, velem is korrektek voltak. Az ajánlást megteszem egy év múlva.Szintén 65.000 Ft.-ért. Az autó hátsó kerék íve 10 cm.-el feljebb van mint a régi hídnál volt. És végre megszünt a hátsó híd nyekergése. Bár én a véksőkig hajtottam. Annyira beferdült a jobb hátsó kerék hogy elérte az alvázat.
Előzmény: Dontotika (52047)
idiotaindex Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52049

utalom a magas autot

en orultem, hogy lejjebb van

'ingye'

 

a kerekdoles is nagyobb volt

ennek is orultem

csak annyira ramragadt ez a hiszti, hogy koltekeztem

 

a nyoszorges szivatos

nekem dobfekes

otlet: huzd be a kezifeket es teszteld

 

nekem tobbe kerult es 'asszem' mehetek a sohivatalba a garanciaval

Előzmény: Dontotika (52047)
Vaze29 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52048

Oke Koszi 

Előzmény: Max009 (52045)
Dontotika Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52047

Ma csinálták a hátsó -hídat 65.000 ropi volt  és 1 év garancia. 

Nekem teljesen megszünt minden nyüsszögés és magasabb is lett jóval. Elégedett vagyok . az elöző citromot is itt csináltattuk anno,szintén hátsó híddal és azt is tökéletesen megcsinálták.  (FÓT)

Én csak ajánlani tudom őket , velem eddig mindig nagyon korrektek voltak. 

Előzmény: idiotaindex (52032)
1fiu79 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52046
Ugyanez volt a jelenseg nekem is.Ekkor emeltek meg masodszor is es 1.6 combi rugo bele.Es most elg jol all.
Előzmény: idiotaindex (52032)
Max009 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52045

Nekem alulról jön nyikorgó hang, leginkább akkor, amikor kisseb fokozatban (1-es, 2-es) apróbb gázt adok, illetve amikor felengedem. Ilyenkor gondolom az alváznál valamelyik alkatrész terhelésnek van kitéve, és ezért nyikorog. Jövő héten viszem szerelőhöz, az eredmény majd megírom.

Előzmény: Vaze29 (52041)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52044

Egy féltengely gumiharangnak megfelelő hosszúságúnak, a két végének pedig megfelelő átmérőjűnek kell lennie. Ezen kívül még az is követelmény hogy berugózáskor se érjen hozzá semmihez (ne legyen túl magas a bordázott része). Ennek több ezer gumiharang megfelel... 

Őszintén ha találsz pl jó minőségű Dacia gumiharangot azt is feltheted ha a csuklónál és a szárnál lévő átmérők megegyeznek...

 

Nem tudom hogy mi olyan űrkorszaki a Xsara féltengelyében, de szerintem semmi különös nincs benne, oylan meg főleg nem ami szerelőket gátoljon meg egy gumiharang felrakásától...

 

Előzmény: BXtwelve (52038)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52043

A manapság már szabvány 16 pólusú CARB csatlakozó, amit legtöbben csak OBD csatlakozónak hívnak.

- (GND): 4/5

+12V: 16

L-szál: 15

K-szál: 7; 10; 11; 12

CAN High: 6

CAN Low: 14 

 

Az utolsó kettő nem valószínű hogy Xsara II-nél van. A 7-esen van a motor és a váltó, a többi rendszer 11, 12, 14.

 

Legjobb egy olyan interface ami midnen rendszert kezel, vagy kell egy breakout box, amiben minden érintkező külön-külön ki van vezetve, így ha kell magad át tudod dugdosni a csatlakozót a másik pólusra.

 

Előzmény: toji76 (52036)
soryton Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52042

...ezernyi oka lehet .. próbáld behatárolni ....

Előzmény: Vaze29 (52041)
Vaze29 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52041

Sziasztok!

Ellkezdett nyikorogni az auto eleje,ez mitol lehet?

Lehet hulye kerdes,de nem igazan ertek hozza.

Azt viszont tudom hogy kezd belole elegem lenni...

2 honapja van nalam de eleg szepen jonnek ki a hibak.

Es en meg ezt a f... taligat akartam otthon honositani...

Valaszokat elore is Koszonom

 

Udv..; Zoli

toji76 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52040

650.000,- jó magyarért

Előzmény: vakrepulo2 (52039)
vakrepulo2 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52039

sziasztok

a család második autója egy 2002-es xsara, 1,6 benzin, klíma, tempomat, 4 légzsák, 6-os cd tár, abs, 2 szett acélfelni, decemberben vizsgáztatva, meg mit tudom én még mi, ezek a legfontosabbak

km: 79.000 (valós 65-el vettük 5 éve első tulajdonso családi baráttól, azóta az asszony bevásárló és óvoda taxi autója)

most felmerült, hogy eladjuk

néztem a használtautót, hogy ott mennyiért mennek a kb 10-11 éves xsarák, de összehasonlíthatatlan a bennük lévő km a 79 ezerhez

szerintetek a miénket mennyiért lehetne eladni reális időn, mondjuk 3 hónapon belül?

köszi a tippeket

BXtwelve Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52038

Azért, mert az állítják, ehhez nem létezik hagyományos.

Előzmény: VTS Tibi (52035)
HMEX Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52037

Köszi a véleményt. A jövő héten lesz esedékes, hogy megyek hozzájuk szintén híd probléma miatt. :) Örülök, hogy ilyen korrektek. :)

Előzmény: 1fiu79 (52028)
toji76 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 52036

A xsara 2-nel milyen diagnosztikai csatlakozója van?

 

Az OBD 1-2 szabványú jó hozzá?

VTS Tibi Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52035

Akkor miért nem tesznek rá hagyományos gumiharangot? Semmi spec nicns benne, nem olyan mint pl a VW-nél hogy csavaros, csak olyan jó hozzá...

 

Küldd el a féltengelyt és teszek rá két harangot...

Előzmény: BXtwelve (52033)
idiotaindex Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52034

ha mar tema

kerdes: tud valaki ceget aki ket (kulonbozo tipusu, elvagott) feltengelyt kozeppontosan

dinamikusan kiegyensulyozva

osszehegeszt?

BXtwelve Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52033

Ez már a második szerelő!

 

A bajuk az, hogy műanyag a harang, és roppantó gyűrűs. Meg lehet hogy át kell húzni a belső csukló felől.

 

Nem gondoltam volna, hogy ez ekkora probléma lesz. :-(

Előzmény: VTS Tibi (52031)
idiotaindex Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52032

en is most estem at hatso hid felujitason

120e km-t birt

sajna nem tudom kellet-e ez vagy sem

most sem fer be a kezem a doblemez es a kerek koze

kicsi kezem van

szerintem kidobott penz volt

nem perselyes

 

 

 

VTS Tibi Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52031

Ezzel egyetértek! Azért egy gumiharang csere ne fogjon már meg egy szerelőt... Ez kb olyan mint mikor fogalma sincs mi a baja az autónak, és ráfogja hogy motorvezérlő hibás, csakhogy megszabaduljon tőle!

 

 

Előzmény: robtech22 (52029)
idiotaindex Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52030

Cogito ergo sum

Előzmény: toji76 (52014)
robtech22 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52029

Nem értem , hogy mi olyan bonyolult nekik a harang cserén. A vezérléscserébe bele sem merek gondolni!!

Amúgy nekem is bronzperselyes a hidam kb. 3 éve, időnként lezsírozva nem rossz megoldás, vagyis költséghatékony, ha magad csinálod.

Gyárilag a szimeringet csinálhatták volna tartósabbra+ a külső csapágy lehetne szélesebb, akkor talán tovább bírná.

Előzmény: BXtwelve (52025)
1fiu79 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52028
Sziasztok!

Hatso hiddal kapcsolatban csak velemeny:
Itt talaltam a cimet a forumon.Veresegyhaza elejen talalhato a muhely.Reggel 8ra odamentem,1kor eljottem.Vegignezheted az egesz esemenyt,megmutatjak,elmagyarazzak a reszleteket.Az en esetemben a kocsim sajat cuccait ujitottak fel es szereltek vissza.Semmi atveres,megmutattak mindent.En tobb mindent is csinaltattam hatul ha mar szet van szedve.
Ki kell emelnem,hogy nagyon hozzaertok es baratsagosak voltak annak ellenere,hogy masodszor is szetszereltek, a torzios rud csere miatt,pedig mar a kovetkezo paciens ott volt.

L01 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52027

Tényleg olcsó és működik is, régebben elterjedt módszer volt. Csak ha lazára volt illesztve akkor kiverődött és lógott pár év múlva, ha pont jól akkor meg megszorulásra volt hajlamos. Per pillanat költséghatékony megoldás. Egy biztos frissen összerakva sem olyan a rugózása. Sokkal merevebb. Én nem alkalmaznám.

Előzmény: Jardan (52026)
Jardan Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52026

én sem akarok vitázni csak egy olcsó és működő megoldást akartam elmondani.

egyébként tapasztalat,hogy az ilyen igénybevételnek kitett tengelyeknél strapabíróbb a bronzpersely

és ha nem ki...ból tették vola bele akkor szabványméretű lenne.

Előzmény: FeZ_ (52009)
BXtwelve Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52025

Közben elvittem szerelőhöz, telefonálgatás, és kiderült, csak féltengelyes szakműhely tudja cserélni a harangot (közben a franciák felmenőinek sűrű emlegetése, stb.).

Előzmény: VTS Tibi (52023)
Carline74 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52024

Köszi.

Abban esetleg tudsz segíteni, hogy miért nem indul párszor elsőre?

Indítózok és semmi.

Nyomok neki padlógázt, akkor indul és a fordulatszám nem esik le csak sokára. Addig meg tartja a 2-3000-et.

AC megy, mert nyomja a benzint.

Előzmény: Törölt nick (52017)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52023

Sajnos léttezik, így hirtelen nem ugrik be melyik típusnál de tényleg van ilyen :)

Előzmény: robtech22 (52018)
VTS Tibi Creative Commons License 2013.05.28 0 0 52022

4x108

Előzmény: toji76 (52021)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!