Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pitecus Creative Commons License 2012.04.22 0 0 3721

Az 1980-as DPD-098 frsz, angol feliratos, első ajtókon elefántfülesz moszkvámon (igor) is ilyen embléma volt. Már akkor anno nehéz volt szereznem eredetit, de sikerült.

 

Én úgy emlékeztem, hogy az a borítás prespán borítás volt és mintha a 2140-esben ios valami hasonlóval kísérleteztek.

Az én igorom piros műbőrrel díszelgett belülről.

Előzmény: Törölt nick (3720)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 3720

Ma hűtőmaszkot cseréltem a 2140-es autómon.Szerintem a régi típúsú krómkeretes króm émblémával jobban mutat....

 

Eredetivel...........                            Régebbivel.............

 

      

 

 

 

Közben lefestettem a maszk mögötti részt is.........

 

 

 

 

 

A 412-es autón végre sikerűlt pótolnom a hiányzó bal oldali burkoló lemezt inkább papír alapú valamit............

 

 

  

 

 

Pitecus Creative Commons License 2012.04.21 0 0 3719

Az uzam3317-esmotor az 1,7-es Aleko-ban köszönt vissza. Katalizátorral 80 LE-t adott le.

De a legérdekesebbet Aleko-Viva topiktárs csinálta, aki a 412-es blokkba a volga dugóit biggyesztette bele. Így 1,9 körüli motort csinált.

Azt nem tudom, mi lett a vége, de eléggé érdekes project volt.

(Gyanítom, hogy hűtésgondjai lettek vele, vagy a főtengely nem bírt a teljesítménnyel)

A keresztöblítés miatt viszont nagyon hálás kis motor a 412-es.

Kevesen tudják, hogy ugyanezen peugeot licensz blokk volt az 1965-ös 1500-as BMW-ben. Összesen cirka 9 hónapig gyártották őket, mert addigra megcsinálta a BMW az 1600-as blokkját,amely eléggé nagysikerű volt.

Előzmény: Törölt nick (3718)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.20 0 0 3718

Érdekes átmeneti típus.............

 

http://www.drive2.ru/cars/moskvich/2138/2138/aggressor412/

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.20 0 0 3717
Pitecus Creative Commons License 2012.04.18 0 0 3716

Sem időm, sem helyem, sem pénzem nincs hozzá. :-(

 

Holnap megyek édesapámhoz és az Aleko fűtésszabályozó karrendszert cserélem ki Neki. Lesz, vagy 3 óra, mert eléggé szopós a téma...

Egyszer már a régiment kicseréltem, hát több sebből véreztem, mert nem akartam a műszerfalat szétlőni...

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.18 0 0 3715
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3714

irtam mailt.

Előzmény: Törölt nick (3712)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3713

Csak az a baj hogy ő túlélte........................

Előzmény: Pitecus (3711)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3712

moszkvics@freemail.hu

Előzmény: Törölt nick (3709)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3711

Nagy az isten állatkertje....

Orosz TITANIC...

 

Jó volt az időzítés...:-)

Előzmény: Törölt nick (3710)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3710

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3709

szia,sajna nem tudom megnyitni valamiert legyszi ird meg a mail cimedet.

andras

Előzmény: Törölt nick (3708)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3708

E-mailom publikus írhatnál egy árat!!

Előzmény: Törölt nick (3707)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3707

tisztelt forumosok,

van 3 db moszkvics hatso lampam-nem voltak meg hasznalva -tisztitani mindenkeppen kell.En nem tudok veluk mit kezdeni de inkabb olyannak adnam tovabb aki tudja is hasznalni.ha esetleg valakit erdekelne kerem jelezze itt.

koszonom

Andras

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.15 0 0 3706

Mai képek a Kiskőrösi találkozóról......

 

  

 

 

Pitecus Creative Commons License 2012.04.13 0 0 3705

Jók a linkek!!!

Valahol apáméknál meglapul egy keletnémet téglahasáb alakú vadi új fordulatszámmérő berendezés.

 

Más:

Sikerült kalaptartót találnom az Alekóhoz. Hát eljött az idő, mikor már alig van új alkatrész az autóhoz. Édesapám nagyon örült neki.

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.11 0 0 3704

Ez a Tesla rádió kerűl a Moszkvics 2140-be.

 

  

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 3703

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 3702

Mind a ketőt érdemes megnézni!!!

Előzmény: Törölt nick (3701)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 3701
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3700

Sorrend betartva!!!!( álltalában )

 

Kár hogy nincsenek képeid.......................jól mutatnának itt a fórumon.

Előzmény: Pitecus (3699)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3699

Ma végigböngésztem a régi DVD-imet, de nem találok a 2140-ről egyetlen képet sem, csak Alekóinkról van jópár.

 

Grat a kocsihoz belülről, szép. Ennél már csak a fehérnép a szebb.

Remélem ezt a sorrendet be is tartod. :-)

 

Előzmény: Törölt nick (3698)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3698

Mai nap a családé volt így ebéd után kicsit kirándultunk és fagyiztunk egy jót.

 

Útközben........

 

 

 

"Kicsiny" lányom.....                                  .........és a párom!

 

  

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3697

Ritkán van időm úgy hogy reggeltől estig csak az autóval foglalkozzak most sikerűlt.Rádió bekapcsolva...................munka halad.

Előzmény: Pitecus (3696)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3696

Úgy őszintén.

Te shíva vagy?

Ennyi mindent 1 napon?

 

:-)

 

Nekem az eredeti AC-vel gondok voltak. Aztán vettem egy olasz utángyártottat és 9 talptömítés után is gondjaim maradtak a karbival. Aztán vettem egy marék tűszelepet, majd az amelyik a legjobban ellent tudott állni a nyomásnak , azt tettem bele a karbiba.

Onnantól kezdve nem volt üzemanyag gondom. Aztán jöt a hallos gyújtásom, a 10 mm-es szilikonkábel és az NGK platina gyertya.

Nézett is a Suzikus, amikor 165-el faképnél hagytam az M3-ason. Igaz akkor a ecometer 13,5 litert mutatott.

 

Amúgya másik rekord a régi 6-os úton volt. Budapest-Pécs- Szigetvár-Bőszénfa-Kaposvár útvonalat 6,2-es átlaggal tettem meg. Igaz 1x gyorsultam csak vele és 80-90 között poroszkkáltam az úton.

 

Igazi robbanékony motor az 1500-as. A kersztöblítés miatt a kevesebb is többnek érződik.

Előzmény: Törölt nick (3695)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.08 0 0 3695

Ma a család kicsit morgott de időt szakitottam a kék autó átvizsgálására is.

Megcsináltam az olajcserét ami nagyon időszerű volt ugyan is a régi ami benne volt...........sűrű,fekete olajszerű valami.Most szép aranysárga benne az olaj.Mielött lecseréltem volna az olajat átmostam a motor az elöbb leírtak miatt.Gyertyák megtakarítva,gyújtás baállítva.

Mivel az alváz a tegnapi mosás után megszáradt így gyorsan megcsináltam az alvázvédelmet is.

 

  

 

 

 

Kicsit "öregítettem" az autót és mint az első szériánál én is lefújtam feketére a hátsó részt.

Nekem így jobban tetszik.!

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.08 0 0 3694

Köszönöm!!!!!

 

A 412-es Moszkvicsomban nekem is 4 az olajnyomásom de a 2140 nek 1-2 között volt maximum és ez szerintem édeskevés.

Előzmény: AZLK79 (3693)
AZLK79 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 3693

Üdv Fozát!

 

Gratulálok a sikeres hazaúthoz.

A holnap megnézem hogy itt van e Szonokon e donor autóm kormány vagy vidéken van nagyon jó állapotban van csak ez már puha karimás de teljesen olyan mint a képen amit felraktál. Utazó sebességnél mennyi volt az olajnyomás? Nekünk 80-90 km/h-nál meleg motornál 4-es az olajnyomás

Előzmény: Törölt nick (3691)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.07 0 0 3692

Pont ilyen kormányt keresek!!!!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!