Á, hatalmas piaca lesz ennek, felnött egy generáció akinek már nem az a motorozás mint az idösebbeknek. A lényeg, hogy egyszerü legyen vezetni mint egy robogót :-)
Az ördögtöl való manuális váltó és teljesítmény sokakat elriasztott a motorozástól (szerencsénkre), de most majd azok is az utakra szabadulnak...
Nem kell nekem nagy teljesítmény, de egy útramotortól elvárnám, hogy autópályán 170-et tudja tartani, teljesítményét egyenletesen, alacsony fordulattól adja le, futóműve és üléspoziciója hosszú távon is kényelmes, de ne hintalovas legyen. Úthibákon ne üssön fel és ne pattogjon el, fékei bírják az esetleges szerpentines terhelést. Lehessen pakolni rá csomagot (lehetőleg oldaldobozokat is) lehessen rá szerelni, valamiféle szélvédelmed biztosítson (fél- vagy teljes idomzat).
Túráztunk kedvesemmel sokat a VTR-el is, de minden túrán többször is eszembe jutott, hogy kéne egy másik motor erre...
Hehe, ismerĂľsĂśm megtalĂĄlta a Klan fĂťtĂśtt motorosruha kĂnai gyĂĄrtĂłjĂĄt.
Mondta a figura, hogy nem vĂĄg alĂĄ a kereskedĂľinek, nĂĄla venni sem lehet, de mivel kĂśzĂŠp eurĂłpĂĄban nem volt ĂŠpp dĂler, megkĂŠrdezte, nem akar-e az lenni, rendelni egy kisebb bemutatĂł szĂŠriĂĄt. PĂĄr levĂŠlvĂĄltĂĄsbĂłl kiderĂźlt, 1000garnitĂşrĂĄra gondolt
Az lehet, hogy valaki azzal állítja szembe, én nem. Nekem ez a teljesítmény és kivitel városi szaladgálónak, agglomerációs bejárónak tűnik elégnek. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy nem alkalmas túrázni utassal, de biztosan több a kompromisszum az NC700-al, mint egy CBF600-al vagy egy Dövillel. Használtban meg nem lesz olyan nagy az árrés szerintem, de majd a piac beárazza.
Hehe, ismerősöm megtalálta a Klan fűtött motorosruha kínai gyártóját.
Mondta a figura, hogy nem vág alá a kereskedőinek, nála venni sem lehet, de mivel közép európában nem volt épp díler, megkérdezte, nem akar-e az lenni, rendelni egy kisebb bemutató szériát. Pár levélváltásból kiderült, 1000garnitúrára gondolt
Mondjuk, hogy a Kreszt tudom (jó, átnézem), a rutint meg tudom csinálni, meg tán a forgalomban is elboldogulok, csak ki kell ölni magamból bizonyos dolgokat, minthogy előre megyek, sáv közepéről fordulok (mitha a tanulók mindig a sáv jobb széléről fordulnának jobbra, azt nem tudom, ez elvárás-e, régen az volt, de az oktatóm elmondta, hogy ezt a vizsga után azonnal felejtsem is el). Azért nem tűnik olyan veszélyes dolognak.:) Bár az, hogy majd váltós motort kell vezetni, hát azzal nem tudom, mi lesz.:)
"aztán persze levizsgáztam, de kaptam az oltásokat rendesen. :-)"
Nem mondod komolyan, hogy olyan helyzetbe keveredtél amin mások fogást találtak?
Szinte hihetetlen:DD
Amúgy 94-ben döntöttem el, hogy nekem kell egy "A" kat. a jogsimba. Írógép, ismerős, és volt is 2 óra múlva:) 4 év és számtalan igazoltatás után egyik alkalommal egy fehér tányérsapkás javaslatára elveszett a jogsim. Aztán persze csináltam rendeset és a plaketten már az van.
Ugyan ugyan, már egy 10 lovas 125-ös is simán elég, hogy egy asszonnyal, két gyerekkel, plusz százötven kiló zöldséggel elmenj a 100 kilométerre lévő bangladesi piacra. :)
Az, hogy a magyar motorosok egy részének teljesítménygondolkodása erősen torzult, az nagyon nem érdekli a hondát...
Eszembe jut egy sztori, egyszer sporttársam tárgyalt Kínában, kizárólagos forgalmazási jogot szeretett volna már nem emlékszem mire. Kb az alábbi beszélgetésrészlet volt érdekes:
Mondom, próba. A nyomaték meg a lökettérfogat nem hazudik.
Pl az enyém is 100 ló, meg a vfr os meg a fazer 600 is. Ahtán menésre meg közük nincs hozzá.
Szerintem nem fogsz tudni "csak" levizsgázni...tavaly(előtt) volt valami új agymenés hogy ha 1 v. 2 évnél régebben szerezted az előzőt akkor újra kell csináni az egészet...nem tudom hogy ez az új kategóriákkal változott-e, de mindenesetre én felhívnék a helyedben egy autósiskolát mielőtt nagyokat tervezek...
A váltócsere üzeeltetési faszság volt, csak csekkolni kellett volna a szintet
Hozzáteszem, 60 volt egy váltó:-)
Az rc 36II nem injektoros és nem duálfékes...
"Én a konkrét pédányról beszéltem. Ami a felsoroltakból semmt nem tud. :-)"
Csak (még) az injektort, meg tán a duál féket nem.
"lerobbanás és komoly ráköltés nélkül működik 10~ évig nálam."
Hmm.. a váltócsere minek számít? Hétvégi hobbipolírozásnak? :-)
"Kötelezőn kívül semmt ne kelljen ,buzerbálni"
Anno a 635Csi-t 20 évesen vette, 22 évesen adtam el. A VFR-t is 20 évesen vettem, most 22. Egyiken sem kellett semmit buzerálni, ezek minőségi járgányok. :-)
Nem számít most, nem egy nagy dolog levizsgázni, csak ez a duma, hogy most megint értelmezhető, hát őszinte mosolyt csalt az arcomra, bár ez a cinikus lelkemnek köszönhető, asszem.:)
30 ló és sokszor érzem kevésnek, ha utassal vagyok városon kívül. Ez az nc700 sorozat meg 50 ló körül van. A cbf500 is ugyanezt a teljesítményt tudja. Most akkor mi a helyzet? Ezzel akarják kiváltani a 250-es gépeket? Mert teljesítményben ott vannak, gondolom a futómű és a fékek is. Ebből következik, hogy NC700-ra lecserélném a vtr250-et, de túrázni semmiképpen nem vennék ilyen teljesítményt, mert asszonyt is szeretném magammal vinni végre.