Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254606

Á, hatalmas piaca lesz ennek, felnött egy generáció akinek már nem az a motorozás mint az idösebbeknek. A lényeg, hogy egyszerü legyen vezetni mint egy robogót :-)

Az ördögtöl való manuális váltó és teljesítmény sokakat elriasztott a motorozástól (szerencsénkre), de most majd azok is az utakra szabadulnak...

Előzmény: etniez (254570)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254605

Nem kell nekem nagy teljesítmény, de egy útramotortól elvárnám, hogy autópályán 170-et tudja tartani, teljesítményét egyenletesen, alacsony fordulattól adja le, futóműve és üléspoziciója hosszú távon is kényelmes, de ne hintalovas legyen. Úthibákon ne üssön fel és ne pattogjon el, fékei bírják az esetleges szerpentines terhelést. Lehessen pakolni rá csomagot (lehetőleg oldaldobozokat is) lehessen rá szerelni, valamiféle szélvédelmed biztosítson (fél- vagy teljes idomzat).

 

Túráztunk kedvesemmel sokat a VTR-el is, de minden túrán többször is eszembe jutott, hogy kéne egy másik motor erre...

Előzmény: Biovadász (254595)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254604
Hehe, ismerĂľsĂśm megtalĂĄlta a Klan fĂťtĂśtt motorosruha kĂ­nai gyĂĄrtĂłjĂĄt.
Mondta a figura, hogy nem vĂĄg alĂĄ a kereskedĂľinek, nĂĄla venni sem lehet, de mivel kĂśzĂŠp eurĂłpĂĄban nem volt ĂŠpp dĂ­ler, megkĂŠrdezte, nem akar-e az lenni, rendelni egy kisebb bemutatĂł szĂŠriĂĄt. PĂĄr levĂŠlvĂĄltĂĄsbĂłl kiderĂźlt, 1000garnitĂşrĂĄra gondolt
Előzmény: Biovadász (254595)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254603

Még mindig az megy?:)

 

Előzmény: etniez (254602)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254602

" rutint meg tudom csinálni," A nyolcasra azért figyelj oda :DD

Előzmény: tcaoe (254597)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254601

Az lehet, hogy valaki azzal állítja szembe, én nem. Nekem ez a teljesítmény és kivitel városi szaladgálónak, agglomerációs bejárónak tűnik elégnek. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy nem alkalmas túrázni utassal, de biztosan több a kompromisszum az NC700-al, mint egy CBF600-al vagy egy Dövillel. Használtban meg nem lesz olyan nagy az árrés szerintem, de majd a piac beárazza.

Előzmény: JGab (254592)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254600

Mi ez a kapkodás? :)

Előzmény: tcaoe (254582)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254599
Hehe, ismerősöm megtalálta a Klan fűtött motorosruha kínai gyártóját.
Mondta a figura, hogy nem vág alá a kereskedőinek, nála venni sem lehet, de mivel közép európában nem volt épp díler, megkérdezte, nem akar-e az lenni, rendelni egy kisebb bemutató szériát. Pár levélváltásból kiderült, 1000garnitúrára gondolt
Előzmény: Biovadász (254595)
zozo.sz Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254598

-4? Te hol jársz?

Előzmény: tux (254586)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254597

Mondjuk, hogy a Kreszt tudom (jó, átnézem), a rutint meg tudom csinálni, meg tán a forgalomban is elboldogulok, csak ki kell ölni magamból bizonyos dolgokat, minthogy előre megyek, sáv közepéről fordulok (mitha a tanulók mindig a sáv jobb széléről fordulnának jobbra, azt nem tudom, ez elvárás-e, régen az volt, de az oktatóm elmondta, hogy ezt a vizsga után azonnal felejtsem is el). Azért nem tűnik olyan veszélyes dolognak.:) Bár az, hogy majd váltós motort kell vezetni, hát azzal nem tudom, mi lesz.:)

Előzmény: gencsydani (254589)
zozo.sz Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254596

"aztán persze levizsgáztam, de kaptam az oltásokat rendesen. :-)"

 

Nem mondod komolyan, hogy olyan helyzetbe keveredtél amin mások fogást találtak?

Szinte hihetetlen:DD

 

 

Amúgy 94-ben döntöttem el, hogy nekem kell egy "A" kat. a jogsimba. Írógép, ismerős, és volt is 2 óra múlva:) 4 év és számtalan igazoltatás után egyik alkalommal egy fehér tányérsapkás javaslatára elveszett a jogsim. Aztán persze csináltam rendeset és a plaketten már az van.

Előzmény: KawaBazsy (254576)
Biovadász Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254595

Ugyan ugyan, már egy 10 lovas 125-ös is simán elég, hogy egy asszonnyal, két gyerekkel, plusz százötven kiló zöldséggel elmenj a 100 kilométerre lévő bangladesi piacra. :)

Az, hogy a magyar motorosok egy részének teljesítménygondolkodása erősen torzult, az nagyon nem érdekli a hondát...

 

Eszembe jut egy sztori, egyszer sporttársam tárgyalt Kínában, kizárólagos forgalmazási jogot szeretett volna már nem emlékszem mire. Kb az alábbi beszélgetésrészlet volt érdekes:

- És mekkora a lakosság?

- 10 millió

- Oké, oké, de hány ilyen város van az országban?

- ... Öööö, ennyi az egész ország...

Innentől kezdve nem érdekelte az üzleti partnert.

Előzmény: etniez (254578)
Vad Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254594

j=új

Előzmény: Vad (254593)
Vad Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254593

tavaly olvastam utána, akkor nekem úgy tűnt, hogy AK után elég egy különbözeti rutin, kreszvizsga nem kell.

most elbizonytalanítottál, pedig én is szemezgetek az A-kattal.

 

megjegyzem, tavaly csináltattam nemzetközi jogosítványt, ott továbbra sem ismerik, csak az A-t, az A1-et meg a B-t :)

Így az én AK-m = A, amint átléptem a határt.

 

Az j jogosítványom szerint viszont vezethetek mezőgazdasági munkagépeket közúton, a szántóföldön viszont nem :)

 

 

Előzmény: gencsydani (254589)
JGab Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254592

Az NC nem drága 250-es, hanem olcsó 600-as.

Keress rá, hogy milyen motorokkal állítják szembe teszteken.

Előzmény: etniez (254578)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254591
Mondom, próba. A nyomaték meg a lökettérfogat nem hazudik.
Pl az enyém is 100 ló, meg a vfr os meg a fazer 600 is. Ahtán menésre meg közük nincs hozzá.
Előzmény: etniez (254578)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254590
Motort mernék öreget venni nagyon olvsón, mert azt sk miszlikbe szedem. Autót nem. Azoknak túl sok alkatrészük van.
Előzmény: KawaBazsy (254583)
gencsydani Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254589

Szerintem nem fogsz tudni "csak" levizsgázni...tavaly(előtt) volt valami új agymenés hogy ha 1 v. 2 évnél régebben szerezted az előzőt akkor újra kell csináni az egészet...nem tudom hogy ez az új kategóriákkal változott-e, de mindenesetre én felhívnék a helyedben egy autósiskolát mielőtt nagyokat tervezek...

Előzmény: tcaoe (254580)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254588
Te viszont számíthatsz:-)
Előzmény: ronson (254585)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254587
A váltócsere üzeeltetési faszság volt, csak csekkolni kellett volna a szintet
Hozzáteszem, 60 volt egy váltó:-)
Az rc 36II nem injektoros és nem duálfékes...
Előzmény: KawaBazsy (254583)
tux Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254586

És most, -4 fokban?

:)

Előzmény: zöld_I (254579)
ronson Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254585

Semmi akadálya, de azért tüzijátékra ne számíts :DDD

Előzmény: zöld_I (254573)
ronson Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254584

Bár csak átfutottam a hírt, de úgy tűnik, hogy csak a TB vízionál belőle Deauville utódot. Azért az más kategória.

Engem inkább kissé a DN-01 -re emlékeztet, ami emlékeim szerint nem lett egy siker történet, de majd a piac beárazza.

Előzmény: etniez (254570)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254583

"Én a konkrét pédányról beszéltem. Ami a felsoroltakból semmt nem tud. :-)"

 

Csak (még) az injektort, meg tán a duál féket nem.

 

"lerobbanás és komoly ráköltés nélkül működik 10~ évig nálam."

 

 Hmm.. a váltócsere minek számít? Hétvégi hobbipolírozásnak? :-)

 

"Kötelezőn kívül semmt ne kelljen ,buzerbálni"

 

 Anno a 635Csi-t 20 évesen vette, 22 évesen adtam el. A VFR-t is 20 évesen vettem, most 22. Egyiken sem kellett semmit buzerálni, ezek minőségi járgányok. :-)

Előzmény: zöld_I (254572)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254582

Node mennyit? 23 éves az A korlátozottam.:)

Előzmény: etniez (254581)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254581

Ha kicsit vársz, akkor AK-ból lesz A2 (35kW), ami az nc700-ra pont elég emlékeim szerint.

Előzmény: tux (254577)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254580

Ok, de nekem az első kártyán sem szerepelt.

 

Nem számít most, nem egy nagy dolog levizsgázni, csak ez a duma, hogy most megint értelmezhető, hát őszinte mosolyt csalt az arcomra, bár ez a cinikus lelkemnek köszönhető, asszem.:)

Előzmény: KawaBazsy (254576)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254579
Nekem nem is rövid :p
Előzmény: tux (254574)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254578

30 ló és sokszor érzem kevésnek, ha utassal vagyok városon kívül. Ez az nc700 sorozat meg 50 ló körül van. A cbf500 is ugyanezt a teljesítményt tudja. Most akkor mi a helyzet? Ezzel akarják kiváltani a 250-es gépeket? Mert teljesítményben ott vannak, gondolom a futómű és a fékek is. Ebből következik, hogy NC700-ra lecserélném a vtr250-et, de túrázni semmiképpen nem vennék ilyen teljesítményt, mert asszonyt is szeretném magammal vinni végre.

Előzmény: zöld_I (254573)
tux Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254577

Huh, részvétem.

Előzmény: tcaoe (254575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!