10W 40 igaz 10.000 ént cserélem mert sokat rövidtávozok.Kb 2 szer egy évben viszont megkapja a hosszútávot is.Akkor kiégetem rendessen van rá 3000 kmerem! :D
Én a Fabiával voltam így a már említett kékkel. Náluk lézerkéknek hívták azt a királyék színt náluk. 1,5 hónapot vártam rá. Én SX4edánból, ha egyszer lesz, szintén vagy ezüst, vagy rézverest szeretnék.
Még mindig a klímánál maradva szerintem a 11 fokos levegő nagyon kevés ill. pont hogy nagyon sok:) Ha így lenne akkor több 10 km kellene mire lehűtené a 40-50 de akkor még a 30 fokos utasteret is. Szerintem (a sajátból kiindulva) az még nem egészen jól van feltöltve. Az se igaz, hogy nem erre a hőmérsékletre lettek kitalálva. Akkor kérdem én, mire? Amíg kint nincs 25-26 foknál több addig én be sem kapcsolom (csak havonta 1x-2x megjáratni). Nekem azért kellett klímás autó, hogy nyáron a 30-35 fok van akkor 20-23 fokos autóban utazzam. A haver 1.2-es stílójában is van klíma és az övé is hasonló teljesítményű. Ő is idén nézette még és neki is 5 fok alatti a befújt levegő hőmérséklete. Érdemes lenne megnézetned mégegyszer szerintem:) Egyébként ésszel kell használni és akkor nem fázol meg miatta.
Eredetileg olyan fél év csúszásokkal jöttek volna az 5ajtó, 3ajtó, Sport. Azután, amikor megindult az első próbagyártás, Sportról már nem volt szó, a 3 meg felzárkózott az 5-re.
Egyelőre nem tudni, hogy mikor lesz, lesz-e. Vagyis a fejesek biztosan tudják. mi nem.
Csak annyit tudunk, hogy az első próbagyártás után kb. egy évvel indul el valami szériában. Mivel a Sportnak eddig színét sem láttuk, így az egy év, meg egy pici minimum.
Néhány limitált modellt kivéve a meglévő színpalettából kerülnek ki a festések. Mivel a Sport nem limitált volt, így azokból választották ki a színeit, amik egyébként is megvoltak. Addigra kifutott a sárga, ami sohasem volt igazából húzószín, relatíve keveset fújtak ilyet. Feltehetően annyira lecsökkent a kereslet iránta, hogy kivették a kínálatból.
Ez is spórolás, nem áll feleslegesen a festék a gyárban. Ha mégis fújtak volna annyit, amennyit a technológia gazdaságosan kiad, akkor meg a telepen álltak volna sokat, ha nem nagyon rendelik. Így az ilyen sztornó.
Akár a magyar piacon a Swift 2005-ös megjelenésekor a Siemens Navi. Mivel kevesen voltak hajlandóak rendelniu, így kivették a listából. A Clariont be sem vezették, az még drágább.
Pl. kíváncsi vagyok, hogy a mostaniból meddig lesz tetőablakos a kínálatban. Mivel még pár extrával kibővítik a kínálatot, a fullos méregrdrága lehetne majd. Abban az esetben, ha megint mindent megkapna a GS. Suzuki kiskategóriásból meg nem nagyon hiszem, hogy kapkodnának utána a sznobok, akiknek van zséje felextrázott kisautóra.
Sajnos nem arra válaszolok amit kérdezel, de tanulságos. Nálam nem lehetett bezárni, (jobbik eset), a szervíz körberöhögött, időpont, majd elektronikus egység cserével ijesztettek rám. Szervíz törölve, majd egy autóvillanyszerelő szétszedte, és a legnagyobb megdöbbenésemre egy ici-pici rugó volt eltörve abban a bizonyos fekete dobozban. Az egyébként horgász pasi elővett valahonnan valamit, és hajtott egy érdekes alakú rugót. Na ez egy év óta, ma is működik. Kassza csengetett, majd halkan megjegyezte mennyibe fájt volna, ha komplett dobozt cserélnek.
Nem tudom hogy volt-e már valakinek problémálya belsővilágítással?!
De nekem most van.Nem müködik.
Egy darabig villogott meg ilyesmi.Igaz hogy én már utolag beleraktam egy ledvilágítást.Ez nem olyan mint az otthoni amiket itt láttam hogy árul valaki.Itt az autósboltban vettem egy sima olyan formályú kis hosszukás égöt mint a gyári csak ebben vannak kis ledek.
Szóval nem müködik a lámpám ez a lényeg.Most mielött itt tovább keresgélnék,gondoltam irok ide.Hátha valakinek van hasonló tapasztalata.
Egyébként szivessen beszereznék egy ledvilágítást belülre ismét.
Persze csak is olyat amit itt valaki az oldalon árul.
Én tuti vevö lennék egyre ha megoldható hogy kikerüljön Belgiumba.
Klima ügyben meg annyi hogy,multkor esett és vadul párásodtam belül ezért rányomtam a klimát és párából sikerült egy kis jeget elöidéznem mert lefagyott a szélvédöm elsö része.Szóval nekem még tuti nem kell feltöltetni.
A külső hőmérséklet 30 fok volt. Az autószerelő digitális hőmérőjének a végét a középső rácsba tettem bele,s kb 10 perc után mutatott egész pontosan 14.8 fokot.
A klímagáz feltöltés után ugyanilyen körülmények között 11.5 fokos levegőt fújt be.
Tapasztalt már valaki olyat, hogy nem nyílik ki a jobb első ajtó? (2006-os 5 ajtós 1.3 GLX) Központi zár nem nyitja, belülről ha elfordítom a zárat nem reagál rá. (többi ajtó nyílik, és záródik rendesen) Nagy küzdelmek árán az ajtókárpitot sikerült levenni (csukott ajtónál!), de nem találtunk mechanikus nyitási lehetőséget, a zár vezérlőt csak nyitott ajtónál lehet levenni. Bovdenek mozognak, a többi ajtó zárásakor illetve nyitásnál érezni, hogy valami történik a vezérlő egységbe, de mégis zárva marad.. (kulccsal és nélküle is próbáltuk)
Esetleg valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne kinyitni?