pedig a legjobbnak tartjak a kornyeken, azt mondta,hogy mar nagyon sok 4x4-et allitott, de ilyennel meg nem talalkozott! Biztosan valami baj van a differencial muvel! En meg kopni-nyelni nem tudtam!
Na, mindegy, most mar ezt is tudom, meg minden a kornyezetemben fellelheto informaciot elolvastam a difirol meg a hozza kapcsolodo "egyeb mechanikarol"!
Úgy egyébként megkérdezném azt a futóművest, hogy egy merevhidas autón kerékösszetartáson kívül mi a bánatos francot akar még futóműgeometriát állítani...
Na, atragtam magam egy csomo doksin, meg videon. Kozben felhivtam egyik baratomat es elmondtam neki amit a futommuves mondott, egybol lehulyezte . Mondtam: jo, de akkor elmennek a muhelyeben es nezzuk meg.
A vegeredmeny : minden okes!
Akkor viszont nem ertem a futomuvest, hogy mi a fasz baja volt az autoval. Nekem valtig allitotta, hogy nem lehet beallitani az elso futomuvet, mert olyan,mintha ossze lenne heggesztve a ket kerek. Amikor mondtam, hogy viszkokuplungos, akkor azt mondta, hogy annak semmi koze ehez. mondtam jo. azert a kormany holtjatekat legalabb beallitottak. :) a tobbit mar tudjatok!!!
Most akkor ,hogy a francba lehet uzemeltetni egy futomu beallitassal foglalkozo vallalkozast????
Egyebkent koszonom Mindenkinek! es bocsanat, hogy olyan alap dolgokkal nyaggatlak benneteket, mint a diffi es annak a zarasa, de teljesen osszezavarodtam!
Amíg a másik kerék a talajon van, nem is fogod tudni elforgatni...
A differenciálműnek három vége van. Bal, jobb, és a kardán. Egyszerre LEGALÁBB kettőnek forognia kell.
Azaz, ha a jobb első kerék áll, és a balt forgatni akarod, csak akkor fog sikerülni, ha forogni fog a kardán is.
De az meg nem fog, mivel ott van rajta az egész autó, meg a bezáródó viszkós difizár. Meg a hátsó hajtás. Meg a váltó, meg a motor.
Ha felemeled MINDKÉT első kereket, és megforgatod a bal első kereket, ÉS a kardán NEM TUD forogni (mert az autó hátulja a talajon van), akkor a jobb első kerék ellenkező irányba fog forogni. Mert így tud.
nagy vagy koszi, az email cim amin levelet valtottunk mar nem el, ceget valtottam. Pont holnap jon ki anyosom 3 hetre, jo kis karacsonyi ajandek lett volna. Sebaj, irok a Szijjarto urnak es eljut hozzam a cucc.
Egyébként ma én is tapasztaltam ezt a pedál visszarugos ABS hibát, tavasszal kimérem, ha nem jutok dűlőre, akkor nyomom be a difizárat és ragasztom lefele fekete szigszalaggal a három amigót :)
ahoz nem lehet köze ami esetünkbe fennál. nem tudom mi okozhatja. difibe a csapágy? nap ill rózsakerék? szét kell szedni ha nagyon szurul és akkor kiderül. van fent most a 4x4 online komlett híd ahogy néztem disco 2 . a p38 ugyanaz?
ha kanyarodásnál nem tekeri a kormányt visszafelé akkor nincs összezárva. emeld meg az egyik oldalt és próbáld megforgatni a kereket. ha nem sikerül akkor. érdemes belenézni. és akkor kiderül hogy mi a gond ha van egyáltalán.
ismét itt vok. a 89es p38asom (ami még mindig nem indul a hidegben) kiderült hengerenkénti injectoros, aszittem karbucis. na mindegy bocs. szóval szikra van, az üzemanyag eljut a körcsőig (vagy minek nevezzem) de onnan nemtudom miért nem megy bele a hengerbe hidegbe. találtam még egy vákuumos dolgot ezen a körcsövön a visszatérő előtt, nemtom ennek lehet e szerepe a hibajelenségben? vagy miben?. ha van javaslat a holnapi legelésemhez akkor szivesen veszem, De ha van valakinek a fenti típushoz magyarnyelvű szervizkönyve (csak angolom van pdfbe) kérem jellezze. előre is kösz minden okosat.
szóval ;ég a pofámról a bőr ..a polók amik már készen vannak és isten tudja mióta vannak a szekrényben..most elvittem Szíjjártó Pistához.Tehát ott van szegénynél főleg Bp-iek rendeltek illetve annak környékéről...(fusti88 neked is csináltattam:O)
Na szóval aki anno feliratkozott az Pistámat zaklathatja...(ő ajánlotta)
Fúrómester neked is van de ugye b..tam elküldeni most meg ott van :O)Sebaj eljut az még valaha....szóval akinek köll oszt anno feliratkozott menjen vigye ( az sem baj a ha kifizeti:O)