Keresés

Részletes keresés

ronson Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254621

Csak kiváncsiságból kérdezem, melyik autópályán tervezel legálisan 170-nel utazni? ;-)

Egyébként ezekre az általad felsorolt túra szempontokra, szerintem az NC alkalmatlan.

(Mondom ezt persze úgy, hogy soha nem túráztam vele.)

Előzmény: etniez (254605)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254620

"Az ördögtöl való manuális váltó és teljesítmény sokakat elriasztott a motorozástól (szerencsénkre),"

 

Akkor ez mit is jelent?

Előzmény: Törölt nick (254615)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254619

Viszont sokkal nehezebb vele gyorsan menni kanyarokban (ez az, amit Nachtstern pl. nem tud, mert sohasem próbálta). Ott ugye jön a hátsó fék (nem üdvözítő megoldás, főleg, mert hamar elmelegszik, aztán találd ki, hogy mikor helyettesíti még a visszaváltást, meg mikor blokkol, elvégre nem erre készült), két személlyel már csak elöl lehet a lábad, ami szintén nehezíti a dolgokat. Viszont ha nem önmegvalósítasz, hanem egyszerűen csak nem szereted magad körül a kasznit, akkor tényleg jók azok is. Plusz persze városban óriási előny, hogy külön koncentrálás nélkül nagyot tudsz startolni.

Előzmény: tux (254614)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254618

Mondom, van egy réteg aki erre bukik :-)

Nekem még soha nem okozott gondot sem a kuplung sem a váltó. Odafigyelés nélkül is tudom, hogy nem álló helyzetben a lámpánál kell 6-ból visszarakni egybe...

De vannak akik nem. Ezek nagy része eddig robogózott vagy nem is motorozott, most meg majd jönnek az utakra ezzel az istencsapásával...

Előzmény: tux (254614)
jester0926 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254617

Sztem a droid karakterkódolásával küzd. :)

Előzmény: zozo.sz (254608)
JGab Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254616

Te általad feldobott, kizárólag Honda modellek összehasonlításáról volt szó.

 

Ha neked ebből az jön le, hogy én Honda párti vagyok, akkor nem értem.

Előzmény: etniez (254611)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254615

Nem és nem is tervezem. A kecske punci is biztos nedves és puha, de az sem csábít...

Előzmény: tcaoe (254609)
tux Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254614

Nagyrobogó (Aprilia Atlantic Sprint 500, aladó) óta meg tudnék lenni "manuális" váltó nélkül is. Mindig mosolyogtam a bukó alatt, mikor lámpához érkezve az elöttem guruló váltós motoros kollégák gépészkedését/bénázását néztem.

És gyorsulásban is lazán legyorsul nagyobb teljesítményű motorokat is.

Előzmény: tcaoe (254609)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254613

Én a német, olasz és osztrák eladásokat szoktam követni, de nem látom a trendet ami a józanságot igazolná.

Inkább azt lehet mondani, hogy van egy piaci rés, akik eddig nagy Burgman szerü robogókat vettek, azoknak most kinál nekik való motort a Honda...

Előzmény: tux (254574)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254612

Ja, akkor azért hoznak ide is olyan pizzákat időnként, hogy a teljes feltét az egyik szélén van összetömörülve.:)

Előzmény: etniez (254607)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254611

Szerződésben vagy a Hondával? :D Na majd megnézem, ha úgy alakul.

Előzmény: JGab (254610)
JGab Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254610

Igen, több kompromisszum. Ezért kerül 15%-kal kevesebbe.

Mert mostanában az emberek inkább bevállalják a kompromisszumot, mint rádobjanak még párszázezret, vagy felvegyenek egy kis hitelt.

 

+ hangsúlyosabb lett a fentartási költség, az megint az NC mellett szól.

 

A 250 teljesen más kategória. Azért az NC 100 feletti tempóval is vidáman megküzd, akkora, mint egy motor és nem akkora, mint egy bringa, stb.

Előzmény: etniez (254601)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254609

Amúgy használtál már manuális váltót motoron?:) Mármint nem robogón, vagy Rigán, hanem a rendes karosat.

Mert ha nem, akkor nem csoda hogy teljesen téves elképzeléseid vannak a motorozásról.:)

Előzmény: Törölt nick (254606)
zozo.sz Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254608

Ez most mi a pöts?

Elsőre még olvasható is volt, de másodikra már a fele olyan hieroglifa, amihez rendesen megfejtés kell:)

Előzmény: zöld_I (254604)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254607

Hogyne, ez végigkísér már engem :DD Mindig úgy próbálok fordulni, de néha le kell tenni a lábam, mert ha a doboz tele van pizzával, egyszerűen beborul a motor, ha nincs meg a kellő lendület :DD

 

Az a doboz nagyon sunyi, volt már hogy leszálltam, oldalsztenderre raktam, majd egy pici szellő jött és borult az egész motor :DD

Előzmény: tcaoe (254603)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254606

Á, hatalmas piaca lesz ennek, felnött egy generáció akinek már nem az a motorozás mint az idösebbeknek. A lényeg, hogy egyszerü legyen vezetni mint egy robogót :-)

Az ördögtöl való manuális váltó és teljesítmény sokakat elriasztott a motorozástól (szerencsénkre), de most majd azok is az utakra szabadulnak...

Előzmény: etniez (254570)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254605

Nem kell nekem nagy teljesítmény, de egy útramotortól elvárnám, hogy autópályán 170-et tudja tartani, teljesítményét egyenletesen, alacsony fordulattól adja le, futóműve és üléspoziciója hosszú távon is kényelmes, de ne hintalovas legyen. Úthibákon ne üssön fel és ne pattogjon el, fékei bírják az esetleges szerpentines terhelést. Lehessen pakolni rá csomagot (lehetőleg oldaldobozokat is) lehessen rá szerelni, valamiféle szélvédelmed biztosítson (fél- vagy teljes idomzat).

 

Túráztunk kedvesemmel sokat a VTR-el is, de minden túrán többször is eszembe jutott, hogy kéne egy másik motor erre...

Előzmény: Biovadász (254595)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254604
Hehe, ismerõsöm megtalálta a Klan fûtött motorosruha kínai gyártóját.
Mondta a figura, hogy nem vág alá a kereskedõinek, nála venni sem lehet, de mivel közép európában nem volt épp díler, megkérdezte, nem akar-e az lenni, rendelni egy kisebb bemutató szériát. Pár levélváltásból kiderült, 1000garnitúrára gondolt
Előzmény: Biovadász (254595)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254603

Még mindig az megy?:)

 

Előzmény: etniez (254602)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254602

" rutint meg tudom csinálni," A nyolcasra azért figyelj oda :DD

Előzmény: tcaoe (254597)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254601

Az lehet, hogy valaki azzal állítja szembe, én nem. Nekem ez a teljesítmény és kivitel városi szaladgálónak, agglomerációs bejárónak tűnik elégnek. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy nem alkalmas túrázni utassal, de biztosan több a kompromisszum az NC700-al, mint egy CBF600-al vagy egy Dövillel. Használtban meg nem lesz olyan nagy az árrés szerintem, de majd a piac beárazza.

Előzmény: JGab (254592)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254600

Mi ez a kapkodás? :)

Előzmény: tcaoe (254582)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254599
Hehe, ismerősöm megtalálta a Klan fűtött motorosruha kínai gyártóját.
Mondta a figura, hogy nem vág alá a kereskedőinek, nála venni sem lehet, de mivel közép európában nem volt épp díler, megkérdezte, nem akar-e az lenni, rendelni egy kisebb bemutató szériát. Pár levélváltásból kiderült, 1000garnitúrára gondolt
Előzmény: Biovadász (254595)
zozo.sz Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254598

-4? Te hol jársz?

Előzmény: tux (254586)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254597

Mondjuk, hogy a Kreszt tudom (jó, átnézem), a rutint meg tudom csinálni, meg tán a forgalomban is elboldogulok, csak ki kell ölni magamból bizonyos dolgokat, minthogy előre megyek, sáv közepéről fordulok (mitha a tanulók mindig a sáv jobb széléről fordulnának jobbra, azt nem tudom, ez elvárás-e, régen az volt, de az oktatóm elmondta, hogy ezt a vizsga után azonnal felejtsem is el). Azért nem tűnik olyan veszélyes dolognak.:) Bár az, hogy majd váltós motort kell vezetni, hát azzal nem tudom, mi lesz.:)

Előzmény: gencsydani (254589)
zozo.sz Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254596

"aztán persze levizsgáztam, de kaptam az oltásokat rendesen. :-)"

 

Nem mondod komolyan, hogy olyan helyzetbe keveredtél amin mások fogást találtak?

Szinte hihetetlen:DD

 

 

Amúgy 94-ben döntöttem el, hogy nekem kell egy "A" kat. a jogsimba. Írógép, ismerős, és volt is 2 óra múlva:) 4 év és számtalan igazoltatás után egyik alkalommal egy fehér tányérsapkás javaslatára elveszett a jogsim. Aztán persze csináltam rendeset és a plaketten már az van.

Előzmény: KawaBazsy (254576)
Biovadász Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254595

Ugyan ugyan, már egy 10 lovas 125-ös is simán elég, hogy egy asszonnyal, két gyerekkel, plusz százötven kiló zöldséggel elmenj a 100 kilométerre lévő bangladesi piacra. :)

Az, hogy a magyar motorosok egy részének teljesítménygondolkodása erősen torzult, az nagyon nem érdekli a hondát...

 

Eszembe jut egy sztori, egyszer sporttársam tárgyalt Kínában, kizárólagos forgalmazási jogot szeretett volna már nem emlékszem mire. Kb az alábbi beszélgetésrészlet volt érdekes:

- És mekkora a lakosság?

- 10 millió

- Oké, oké, de hány ilyen város van az országban?

- ... Öööö, ennyi az egész ország...

Innentől kezdve nem érdekelte az üzleti partnert.

Előzmény: etniez (254578)
Vad Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254594

j=új

Előzmény: Vad (254593)
Vad Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254593

tavaly olvastam utána, akkor nekem úgy tűnt, hogy AK után elég egy különbözeti rutin, kreszvizsga nem kell.

most elbizonytalanítottál, pedig én is szemezgetek az A-kattal.

 

megjegyzem, tavaly csináltattam nemzetközi jogosítványt, ott továbbra sem ismerik, csak az A-t, az A1-et meg a B-t :)

Így az én AK-m = A, amint átléptem a határt.

 

Az j jogosítványom szerint viszont vezethetek mezőgazdasági munkagépeket közúton, a szántóföldön viszont nem :)

 

 

Előzmény: gencsydani (254589)
JGab Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254592

Az NC nem drága 250-es, hanem olcsó 600-as.

Keress rá, hogy milyen motorokkal állítják szembe teszteken.

Előzmény: etniez (254578)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!