Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254643

Hát, lehet, hogy mást gondoltak még akkor a térdkoptatóról.:)

Előzmény: jester0926 (254640)
JGab Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254642

Lehet, hogy lemaradtam, és más motorról beszéltek már?

 

A nehéz és erős motor, az egy 600-as naked bandit, ugye? Vagy vettél közben egy K1600GT-t?

 

Egyébként nyomatékban 1Nm-rel, súlyban 4kg-val marad le az NC700X a nehéz és erős motorodtól. A duplakuplungos váltó pedig választható extra.

Előzmény: Törölt nick (254637)
zozo.sz Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254641

A világért se hagyjátok abba, tetszik az évődésetek, csak a fórumot néztétek be ismét!

Erre is jobb a grafomán.

 

Ezt viszont nem hagyom szó nélkül:

 

"nem okoz gondot egy erös, nehéz és váltós motorral való motorozás..."

 

Azt tudod ugye, hogy egy kis bandittal jársz?:))

Előzmény: Törölt nick (254637)
jester0926 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254640

A második képen ott figyel a csizmájában a franciakulcs? :o

Előzmény: tcaoe (254639)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254639

Ott, a nem tartom rá méltónak című fejeztetben.:P

 

Másnak sem. De attól még választhat kényelmesebbet. Éppígy te is lábbal váltasz, ami a legkönnyebb, rugózott a hátsó felfüggesztésed, hidraulikus tárcsafékekkel lassítasz és négyhengeres a motorod. Ez lássuk be, hogy szánalmasan könnyű vezethetőséget biztosít egy igazi motorkerékpárhoz képest, mint amilyeneket pl. ezek az arcok vezettek:

 

http://www.vintagenorton.com/2011/06/woods-winner-on7170.html

 

 

Előzmény: Törölt nick (254637)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254638

Én bejárósnak is. Csomagfutár már nem szeretnék lenni.:)

Előzmény: zöld_I (254633)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254637

Szóval hol írtam bármi negatívot is a motorról?

 

Hogy én nem tartom rendes motornak és nem tetszik azt vállalom. Ez a véleményem. Te meg hazudsz, mert semmit nem írtam erröl a Hondáról (se jót, se rosszat), nem is tudnék, soha nem láttam, nem is próbáltam és nem is fogom...

 

Nekem ez a koncepció nem tetszik, nincs rá szükségem, nem okoz gondot egy erös, nehéz és váltós motorral való motorozás...

Előzmény: tcaoe (254636)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254636

Mondjuk ennek a hozzászólásodnak a második sorától?:)

 

Előzmény: Törölt nick (254634)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254635

Ja, hogy ezt neki gyártják?

Más nem is vehet?

Előzmény: ronson (254628)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254634

Fikázom? Hol? 

Sehol nem irtam a motorrol semmit, max azt, hogy nem tartom méltónak arra, hogy kipróbáljam. Majd ha kipusztulnak a rendes motorok és nem marad más, majd akkor...

Előzmény: tcaoe (254632)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254633
Ha holmaptól csomagfutár lennék, egy automata nct választanék. Méretre hibátlannak tűnt a szalonba , neö eszik sokat, városban hasít
Előzmény: tcaoe (254629)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254632

Viszont folyamatosan fikázod, úgy, hogy nem próbáltad.

Ráadásul olyan helyen, ahol kb. mindenki tudja, mit milyen vezetni, téged kivéve.

Előzmény: Törölt nick (254631)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254631

Nincs ezen mit megmagyarázni. Van akinek tetszik én meg ha lehet, még egy próbára sem méltatom.

Előzmény: tcaoe (254629)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254630
Én sem értem. Ráfrissítettem és hieroglifás lett.
Előzmény: zozo.sz (254608)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254629

Az a lábváltó volt. Amit ugye te is használsz. Ezért kérdeztem, hogy vezettél-e kézi váltóst. Mert ahhoz tényleg ember kell, hogy százhúsznál elengedd a kormányt, miközben húzod a kuplungot, majd ránts egy nagyot a combod mellett elhelyezett karon. Akármennyire is szeretnél hinni benne, hogy váltani nagy szám, nem az. Csak az ilyen kapcsolható automatának vannak elvitathatatlan előnyei azok számára, akik nem önmegvalósítanak a motoron, hanem közlekedési eszköznek használják, ilyenek pl. hogy ha előremennek a sor mellett, simán indulnak, nincsenek udvariatlanul útban. Meg önmagában az is, hogy nem kell váltani. nem azért, mert nem tud az ember, hanem mert ez szimplán kényelmesebb városban. A CVT-s automatáknak is vannak ilyen előnyei, csak azoknak ott az a jelentős hátránya is, hogy nem tudsz visszaváltani a kanyarok előtt, viszont a kuplungot zárva kell tartanod, mivel amúgy billegni kezd. Ez verőfényes napsütésben nem nehéz, de csúszós úton nagyon sokkal kisebb tempót lehet így menni, mint szárazon, míg az ilyen NC féle automaták ezt a hátrányt kilövik.

 

Ha pedig azt mondjuk, hogy aki kényelmesebb motort akar, az nem menő, akkor sajnos jön, hogy berugókar, kézi dekompresszor, kormányszorító, előgyújtás állítás, súrlódóbetétes lengéscsillapító, kézi váltó. Ha nem ilyen motoron ül az ember, akkor sajnos robogón ül, úgy meg már nem is ember.:)

 

Előzmény: Törölt nick (254625)
ronson Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254628

És ez szerinted mennyit nyom a latban, etniez túra-motor választási szempontjainál?

Előzmény: Törölt nick (254626)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254627

Biztosan lesz rá kereslet, ez nem kérdés. Az viszont érdekes tanulmány lenne, megvizsgálni, kik is veszik majd ezeket :-)

Előzmény: etniez (254622)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254626

Nekem spec kerek 20km-t kell mennem hogy ilyet találjak...

Előzmény: ronson (254621)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254625

Hogy olyanoknak gyártja ezt a Honda szerintem, akiknek eddig nyüg volt a motorozás, de mostantól nekik is lehet motorszerü robogójuk...

Előzmény: tcaoe (254620)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254624

És egyelőre vesztésre áll :)

Előzmény: jester0926 (254617)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254623

Legálisan max németben, de lett volna már szükségem erre a sebességre itthon is :)

Előzmény: ronson (254621)
etniez Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254622

Londonban is több a Ducati, mint az NC700. Egy futárnál láttam idáig.

Előzmény: Törölt nick (254613)
ronson Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254621

Csak kiváncsiságból kérdezem, melyik autópályán tervezel legálisan 170-nel utazni? ;-)

Egyébként ezekre az általad felsorolt túra szempontokra, szerintem az NC alkalmatlan.

(Mondom ezt persze úgy, hogy soha nem túráztam vele.)

Előzmény: etniez (254605)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254620

"Az ördögtöl való manuális váltó és teljesítmény sokakat elriasztott a motorozástól (szerencsénkre),"

 

Akkor ez mit is jelent?

Előzmény: Törölt nick (254615)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254619

Viszont sokkal nehezebb vele gyorsan menni kanyarokban (ez az, amit Nachtstern pl. nem tud, mert sohasem próbálta). Ott ugye jön a hátsó fék (nem üdvözítő megoldás, főleg, mert hamar elmelegszik, aztán találd ki, hogy mikor helyettesíti még a visszaváltást, meg mikor blokkol, elvégre nem erre készült), két személlyel már csak elöl lehet a lábad, ami szintén nehezíti a dolgokat. Viszont ha nem önmegvalósítasz, hanem egyszerűen csak nem szereted magad körül a kasznit, akkor tényleg jók azok is. Plusz persze városban óriási előny, hogy külön koncentrálás nélkül nagyot tudsz startolni.

Előzmény: tux (254614)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254618

Mondom, van egy réteg aki erre bukik :-)

Nekem még soha nem okozott gondot sem a kuplung sem a váltó. Odafigyelés nélkül is tudom, hogy nem álló helyzetben a lámpánál kell 6-ból visszarakni egybe...

De vannak akik nem. Ezek nagy része eddig robogózott vagy nem is motorozott, most meg majd jönnek az utakra ezzel az istencsapásával...

Előzmény: tux (254614)
jester0926 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254617

Sztem a droid karakterkódolásával küzd. :)

Előzmény: zozo.sz (254608)
JGab Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254616

Te általad feldobott, kizárólag Honda modellek összehasonlításáról volt szó.

 

Ha neked ebből az jön le, hogy én Honda párti vagyok, akkor nem értem.

Előzmény: etniez (254611)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254615

Nem és nem is tervezem. A kecske punci is biztos nedves és puha, de az sem csábít...

Előzmény: tcaoe (254609)
tux Creative Commons License 2013.02.11 0 0 254614

Nagyrobogó (Aprilia Atlantic Sprint 500, aladó) óta meg tudnék lenni "manuális" váltó nélkül is. Mindig mosolyogtam a bukó alatt, mikor lámpához érkezve az elöttem guruló váltós motoros kollégák gépészkedését/bénázását néztem.

És gyorsulásban is lazán legyorsul nagyobb teljesítményű motorokat is.

Előzmény: tcaoe (254609)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!