Nem értem mi a problémád ezzel. Mért kellene törölni a hozzászólást. Elég sok hasznos információ van benne, el lehet olvasni, nem csak a címlapot mutatja meg reklámozás céljából.
(a súlyosan szót legközelebb tudnád helyesen írni? :)
Meg tudjátok mondani, hogy merre találom a váltó számát? A kuplungcseréhez szükséges alkatrészek miatt kérik tőlem, de elképzelésem sincs, hol keressem. 1,6 16V 74kW
Az ebay-en talált kuplungszettet inkább elfelejtem, nem árulják el milyen gyártmány, csak annyit, hogy EU-s termék és 2év a gari rá. Így lenne szállítással kb 50e. Itthon újonnan sehol nem láttam ennyiért. 75e körül találtam Valeo-t szettben.
Próbáltam olvasni és nem lehet. Igy sújosan csak a könyved reklámozásának mínősül. Tedd tényleg olvashatóvá, vagy töröltesd a hozzászólást. (Nekem nincs szükségem ilyen segítségre, de esetlegesen idetévedőnek lehet) De csak akkor segítség, ha tényleg tudja olvasni.
Olajból én 10w40est ajánlanék. Az hogy milyen márkájút már a te szájízed szerint alakíthatod. Nekem Mobil Super 2000 X1 van most benne. A gyári csereperiódus 15.000 km. De szerintem jobb 10.000-ként cserélni.
Nekem is volt világitó ABS+TC lámpa hibám. Nekem az egyik hátsó keréknél lévő vezeték csatlakozója után közvetlenül el volt töredezve a vezeték szigetelése, ahol eloxidálódott a vezeték a beszivárgó viztől. Megváltozott a vezeték ellenállása, ezért hibás jelet kapott az "agy". Kicserélték a kábelköteget, azóta nincs ilyen hibám.
Mikor cserélték, akkor mondták, hogy a rosszabbik esetben ki kell cserélni a kerékagyat, mert ott van valami jeladó.
Ha a stabilizátor összekötő kutyacsontokra gondolsz, az nem drága dolog, és nagyon könnyű cserélni akár házilag is. Bármelyik autós szaküzletben megkapod, 5-6000 Ft körüli tétel párban. 18-as kulcs kell hozzá, nem árt egy kis csavarlazító, meg egy kevéske türelem. Ha nincs nagyon berozsdásodva a csavarmenet, akkor 1 óra alatt ki lehet cserélni mindkettőt. Ez amúgy nekem is kopogott, mert már szarrá volt.
Az ABS, hát ez érdekes dolog, én nem valószínű hogy megvettem volna így az autót. Azt szokták mondani, ha egyszerű és olcsón javítható hiba lenne, akkor az előző tulaj már rég javíttatta volna. De az legalább pozitívum, hogy nem szedte ki a visszajelző égőt, hogy így verjen át. Lehet az egyik kerékszenzor hibája, de lehet a vezérlőegységé is. Ki kell olvastatni a hibakódot, és kiderül mi a baj.
Egy Opel Vectra 1,8i 16V újdonsült boldog tulajdonosává váltam a hétvégén.
Hallatszik némi kopogás alulról. Szerelő alánzett: stabilizátor összekötő pálcák (ha jól emlékszem ezt mondta). Ilyesmit hol és milyet érdemes vásárolni? És milyen árfekvésben vannak ezek? Másik: ABS visszajelzőm világít. Nem jó az ABS :(. Ennek lehet valami egyszerű és olcsó banális oka? Tehát van ilyen tapasztalata vkinek?
És milyen olajat illik bele tölteni? (10 éves 175e km).
Ja és van egy kanyar amit mindíg guminyekergéssel szoktam bevenni azóta ez elhallgatott, és csendben tökéletesen fordul az autó.
Ha valami szarakodik akkor nem várok Én mint ortopéd podológus azt tapasztalom, hogy minnél tovább várnak egy problémával az annál több másjellegű problémát okozhat.
A lengéscsillapítók lassú halált szoktak halni, nem egyik napról a másikra. Nem az a kategória, hogy nem tudnál vele hazamenni, szóval én hagytam volna :) Az elővigyázatosság persze nem árt.
Nos! én annyira nem látok a dolgok mögé. Azt viszont tudom, hogy jobb híján szinte mindig saját maga bütyköli. Ő viszont nem szakképzett. Ha valóban 4.6 l-el is el tud menni akkor viszont érdemes lenne neki többet rááldozni a rendbetételére.
Egyébként én az enyém fogyasztásával teljesen meg vagyok elégedve. Ha körbenézed a többi típust, nem sok 1400 kg önsúlyú kocsit találsz ami beéri ennyivel.
Teszik a dolgukat, semmi furcsát nem vettem észre rajtuk. Nemtudom hogy hány %-osak, a nyáron mikor leszereltem őket, semmi folyást, rendellenességet nem mutattak. Műszakin gond nélkül átmentek.
Nálam amúgy az autó munkaeszköz, amellett, hogy rendesen karban tartom, és vigyázok rá, azért feleslegesen nem költök rá. Majd ha teljesen beszarik, lecserélem őket, 2-3 óra alatt egymagam lecserélem mindkettőt.
Én csak és kizárólag a közlekedésfelügyeletnél vizsgáztatom. Teljesen biztos vagyok abban, hogy nem érhet meglepetés a vizsga alatt, hiszen a környék legjobb szaktekintélye szervizeli-javítja a Vekit. Továbbá nálam az autó állandóan szemmel van tartva, és a legkisebb probléma is azonnal orvosolva van. Érzékenyen érint a járgányom műszaki állapota.
A legutolsó vizsgán is zökkenő mentesen átment. Kérdésemre a vizsgálatot végző ember azt mondta, hogy teljesen kifogástalan állapotú a masina.
Akkor azzal valami nincs rendben, mert ez egy benzinestől is sok lenne. Vagy rendeszeresen autópályázik, mert azért 130-nál benyeli a 6-6,5-öt is.
A népítéleten 5,5-öt írnak, ami fedi is a valóságot vegyes (nem budapest) használatban. 90-es tempónál a normája egyébként 4,6 liter. Ha hosszú távokat jársz vele (nem autópályázol, nem városozol) betartva a sebességkorlátozásokat, akkor ezt bőven hozza is. Mindebben az a szép, hogy télen sem kér többet egy decivel se.
Cserélni még nem kellett volna de ki tudja mikor adja meg magát. De amikor megvettem 96.000km volt benne és a hátsó lengéscsillapítás már szar volt, tehát csere. Az is Monró
Nekem nem ezt mondta az ismerősöm, akinek 95 ös évjáratú 1.7 es isuzu motor van a Vecijében. Ő 6-8 l közé tette a fogyasztást és Ő sem száguldozó típus
Nekem gyári csillapítók vannak benne elöl-hátul, szerintem még az eredetiek. Elöl rugócserénél láttam, mert nekem is kellett. Óra szerint 170 ezer km van benne, és diesel.