Leszedtem róla a régi kárpitszövetet, egy gyökérkefével alaposan lesikáltam a kárpitról a rajtamaradt elrohadt szivacsot, áttöröltem enyhén hígítós ronggyal az egészet és mehetett rá az új anyag. A felragasztás kétemberes munka. Először ráterítettük az anyagot, beállítva mindenhol, majd középen keresztbe raktunk egy lécet és a szövet felét visszahajtottuk egymásra. Befújtuk ragasztó spray-vel a kárpitot és a szövetet is és 10-15 perc száradás után középről kifelé haladva, kézzel és egy Folpackba csomagolt szivacs segítségével rásimítottuk a szövetet a kárpitra. Ezután elvettük a lécet, visszahajtottuk a másik felét és megismételtük ezt a műveletet. A végén ráhagyással körbevágtuk az anyagot, kivágtuk a nyílásokat és visszahajtva itt is leragasztottuk a szövetet. Kb. 1-2 órás munka. Az anyagot egy kárpitos ismerős hozta, 7.500 Ft volt, a ragasztót a Bárdi autónál vettem, CRC Power Stick a neve, 3 db ment rá és 2.900 Ft/db (kedvezménnyel 2.000). Eredetileg Palmatex-el szokták ragasztani, de azt elég körülményes fújható állapotba hozni, ecsetelve meg baromi sok kell belőle és nem túl baráti az ára. Majd nyáron kiderül, hogy mennyire bírja a CRC.
Na, kinagyítottam az első képet, nem nyitott tankolós, csak hiányzik róla a tankajtó, de egyébként nagy tankajtós. Az meg 90-ig volt. Az ABS meg behatárolja, mert 89-ben még nem volt, úgyhogy ez egy sima hétköznapi 90-es évjáratú, és akkor több mint valószínüleg 3.9-es. Annak ellenére mondom, hogy 3.5-ös plenum chamber van rajta, de nem hinném, hogy egy 3.9-est bárki is átcserélne 3.5-re.
Ennyit ér az eredetvizsga. Egy 86 os alvázon 90 utáni múszerfal 86 elótti tanksapka. 87 től gyártott oldalsó index elhelyezkedés, 90 tól gyártott, levegő és injektor rendszer, és 89ig gyártott 3.5-ős motor.
Egészen pontosan 86-ban volt utoljára ajtó nélküli tankoló, 87-ben már a nagy tankajtó volt.
SZóval lehet, hogy ez valamikor egy 86-os évjáratú lehetett, az első sorozat injektorosok közül (a 25D motorkód is 86-tól él, a 9.35-ös kompressziójú első befecsisek)....
Aztán vagy az ABS-t szerelték bele, mert 86-ban még nem volt, vagy ez tökéletesen nem az az autó, hanem egy 90 körüli gép, ABS-szel, valamiyen 3.9-cel, és talán törve volt a hátulja, és akkor került rá a 86-os hátsó panel a nyitott tankolóval.
Nem csak a hotwire-t nem csinálták még 86-ban, de ABS se vót, ezen meg ott az ABS-es szeleptömb, a nitrogéntartállyal, mindennel.
De hát láttunk mán ilyet, hogy nem feltétlenül fedte a valóságot a papír, ugye. :)
Kasztni meg biztosan cserélve volt rajta, legalábbis jópár elem, mert pl. a nyitott tankbetöltő, ajtó nélkül, az erősen 86 előtt vót csak. Utána vót a nagytankajtós, és 91-től a kicsi ajtós.
Lassan elkészül a Disco, ma helyére került a tetőkárpit. Kicsit más színű lett mint a gyári, de legalább nem lóg :) A képen nem látszik, de valójában teljesen fekete.
trafócsatlakozást néztem : erősen korrodált (néztem is h működik!? mármint h ad szikrát? de adott igy gondoltam nemgáz) de mivel irtad holnap lecserélem a csatikat és ellenörzöm az összes kontaktálást.
akkor most ez nem 3530cm3 mint ahogy a forgalmiba és az eredetiségvizsgába szerepel hanem 3,9cm3? és nem P38-as? hanem mi?
A kép alapján neked egy 89 töl gyártott 3.9 cm2 v8 range rover efi v8 hot wire rendszerű géped van.
A legutóbbi hibám pont az volt mint a tied. A computer (ECU) a fő jelet a tarfóról kapja. Nekem a Trafó csere segített. Érdekes hiba volt. Szikra volt, de az injektorok nem nyitottak ki. mert a trafó hibás jelet adott a vezérlő egységnek ami a befecskendezőket vezérli.
Első körben ellenőrizd a testeléseket a szelepfedélen és a trafó csatlakozóit tisztítsd meg.
igen szép. köszönöm, én is be vagyok ájulva, csak az gáz h mióta hideg lett nem indul. tgenap leszedtem az üz csövet elől, odájig eljött az ücsi tehát punpa szűrő cső-n átjön a körcsőbe belemegy de a hengerbe már nem. gyertyát kiszedtem de nem volt taknyos egyik inditási kisérlet után sem. viszont szikra van hideginditót amig fujtam beindult tehát időben is van a szikra. csak a injekcióra gondolok de nemtom mire gondoljak!!??