A jövö úgyis ez lesz. Pár év és biztos minden motor ilyen autómata izé lesz, meg lesz rajtuk szenzor ami kiereszti a pótkerekekekt a piros lámpánál, hogy ne kelljen letenni a lábat, minden kripli tudja használni. Lesz távolságkövetö tempomat, sávtartó elektronika, meg ki tudja mi istencsapása nem. Így legalább nem kell többé semmilyen képesség sem a motorozáshoz, mindenki vehet majd magának...
Azért van Banditom, mert erre volt pénzem azok közül ami tetszik, nem azért mert azt tartom a legjobb motornak. Ha tehetnén, mást vennék.
Ez a Honda NC család meg nem tetszik, már a koncepció miatt sem, meg azért sem, mert a sajtó úgy ajnározza. És mivel nem tetszik, ki sem próbálom.
Sokkal logikusabb ez, mint mindenre rávágni zsigerböl, hogy nem úgy van meg depedig, meg hazudozni és olyanokat állítani amit sehova nem írtam. Sehol egy szóvel nem minösítettem az NC-t, nem próbáltam és nem is fogom. Sehol nem állítottam, hogy az én motorom a legjobb, tudom milyen, hisz ismerem. Én csak azt írtam, hogy nem félek egy nagy, nehéz és váltós motortól...
Van egy közepes teljesítményű ( félre ne érts, ez nem degradálás, csak tény )1000 éves technikát alkalmazó motorod, ami nehéz mint a sár, de a másik, ami azért nevesebb picit ( és ez is tény ) márka egy új képviselője nem méltó arra, hogy az ülésére fingj egy tesztkörön.
Egy váltós motorral kb ugyan úgy tudok motorozni, mint egy ilyen autómata izével. Aki egy ilyen öreg vassal is ugyan úgy tud, minden nehézsége ellenére, az elött le a kalappal!
Ahoz képest elismerem, mazsola vagyok a legapróbb fajtából!
"Ha pedig azt mondjuk, hogy aki kényelmesebb motort akar, az nem menő, akkor sajnos jön, hogy berugókar, kézi dekompresszor, kormányszorító, előgyújtás állítás, súrlódóbetétes lengéscsillapító, kézi váltó."
Enyémen a fentiekből nincs csak a berúgókar meg a kézi dekompresszor (mondjuk ebből van automata is), de szerintem senki nem mondaná rá (egyetlen próba után pláne) hogy marha kényelmes motor volna:)
Másnak sem. De attól még választhat kényelmesebbet. Éppígy te is lábbal váltasz, ami a legkönnyebb, rugózott a hátsó felfüggesztésed, hidraulikus tárcsafékekkel lassítasz és négyhengeres a motorod. Ez lássuk be, hogy szánalmasan könnyű vezethetőséget biztosít egy igazi motorkerékpárhoz képest, mint amilyeneket pl. ezek az arcok vezettek:
Hogy én nem tartom rendes motornak és nem tetszik azt vállalom. Ez a véleményem. Te meg hazudsz, mert semmit nem írtam erröl a Hondáról (se jót, se rosszat), nem is tudnék, soha nem láttam, nem is próbáltam és nem is fogom...
Nekem ez a koncepció nem tetszik, nincs rá szükségem, nem okoz gondot egy erös, nehéz és váltós motorral való motorozás...
Sehol nem irtam a motorrol semmit, max azt, hogy nem tartom méltónak arra, hogy kipróbáljam. Majd ha kipusztulnak a rendes motorok és nem marad más, majd akkor...