Üdv!Egy évvel ezelőtt vettem egy 1.8 as Land Rover Freelandert,3 hétre rá leesett a vezérműszíj,közben kiderült hogy meg vannak repedve a hüvelyek.Ezek cseréje után folyamatosan gond van vele.Hónapok óta küzdünk vele.Gyári hengerfejtőmítés és csavarcsere után is drasztikusan fogy a víz és fehér füst jön a kipufogóból.Nem beszélve a dadogásáról,torpanásáról.Gyertyacsere is most volt a hengerfejtömítés után.Ami a legfurcsább,hogy van mikor két napig is eljárok vele úgy hogy nem torpan meg és nem füstől.Segítséget szeretnék kérni,hogy mi lehet a baj,mert a szerelő csak találgat.
Sikerült feltölteni a videót Ágasvárról, néhol egész értékelhető minőségűre sikerült, remélem meg is jelenik. Köszönöm még egyszer mindenkinek a húzást, tanácsot, segítséget!
nincs véletlenül valakinek elfekvőben P38 Range Roverre egy ablakmosó fej amelyik a motorháztetőben van? ma beszerelték a gázt, és útközben hazafelé gyanúsan gyengén spriccelte le az ablakot, otthon pedig láttam hogy letörték a fej aljáról azt a részt, ahova a gumicső megy.
na jogabinak nemtom mennyien hálásak de 1gyel többen vannak.
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A TANÁCSOT!!!!!
A vas indul pöcröf
A trafóról leszakadt egy korrodált vezeték amit nem vettem észre. jogabi elmondására márminthogy a komputer közvetlen a trafóról kapja a jelet és ha nincs v hibás a jel nem nyit az injekció. hát nemnyitott.
sarucsere és láss csodát.
MŰKÖDIK. MEGVAN DOKI MŰKÖDIK!!!!
ELMONDHATATLAN NAGY AZ ÖRÖMÖM.
remlem lesz alkalmam meghálálni valahol valamikor.
Fehérváron ki csinál ilyet? Nekem a defi-re 40-et mondott egy srác, úgy, hogy én szedem ki a tetőkárpitot! Aszongya nem tudja műhelyben leszedni, mert nincs, a szabadban meg hideg van és könnyen törik a mü.a. (ebben van igazság), de akkor is...
Leszedtem róla a régi kárpitszövetet, egy gyökérkefével alaposan lesikáltam a kárpitról a rajtamaradt elrohadt szivacsot, áttöröltem enyhén hígítós ronggyal az egészet és mehetett rá az új anyag. A felragasztás kétemberes munka. Először ráterítettük az anyagot, beállítva mindenhol, majd középen keresztbe raktunk egy lécet és a szövet felét visszahajtottuk egymásra. Befújtuk ragasztó spray-vel a kárpitot és a szövetet is és 10-15 perc száradás után középről kifelé haladva, kézzel és egy Folpackba csomagolt szivacs segítségével rásimítottuk a szövetet a kárpitra. Ezután elvettük a lécet, visszahajtottuk a másik felét és megismételtük ezt a műveletet. A végén ráhagyással körbevágtuk az anyagot, kivágtuk a nyílásokat és visszahajtva itt is leragasztottuk a szövetet. Kb. 1-2 órás munka. Az anyagot egy kárpitos ismerős hozta, 7.500 Ft volt, a ragasztót a Bárdi autónál vettem, CRC Power Stick a neve, 3 db ment rá és 2.900 Ft/db (kedvezménnyel 2.000). Eredetileg Palmatex-el szokták ragasztani, de azt elég körülményes fújható állapotba hozni, ecsetelve meg baromi sok kell belőle és nem túl baráti az ára. Majd nyáron kiderül, hogy mennyire bírja a CRC.
Na, kinagyítottam az első képet, nem nyitott tankolós, csak hiányzik róla a tankajtó, de egyébként nagy tankajtós. Az meg 90-ig volt. Az ABS meg behatárolja, mert 89-ben még nem volt, úgyhogy ez egy sima hétköznapi 90-es évjáratú, és akkor több mint valószínüleg 3.9-es. Annak ellenére mondom, hogy 3.5-ös plenum chamber van rajta, de nem hinném, hogy egy 3.9-est bárki is átcserélne 3.5-re.
Ennyit ér az eredetvizsga. Egy 86 os alvázon 90 utáni múszerfal 86 elótti tanksapka. 87 től gyártott oldalsó index elhelyezkedés, 90 tól gyártott, levegő és injektor rendszer, és 89ig gyártott 3.5-ős motor.