Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

landyk Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37922

Szia!Köszi!Akkor megprobálom ott!

Előzmény: élijen (37921)
élijen Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37921

Szia! Itt inkább Defik, Discoveryk és Rangek vannak, a Freelander fórumban valószinüleg többet tudnak segíteni: 

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9084795&la=128307648

 

Sok sikert és jobbulást a szekérnek :)

Előzmény: landyk (37920)
landyk Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37920

Üdv!Egy évvel ezelőtt vettem egy 1.8 as Land Rover Freelandert,3 hétre rá leesett a vezérműszíj,közben kiderült hogy meg vannak repedve a hüvelyek.Ezek cseréje után folyamatosan gond van vele.Hónapok óta küzdünk vele.Gyári hengerfejtőmítés és csavarcsere után is drasztikusan fogy a víz és fehér füst jön a kipufogóból.Nem beszélve a dadogásáról,torpanásáról.Gyertyacsere is most volt a hengerfejtömítés után.Ami a legfurcsább,hogy van mikor két napig is eljárok vele úgy hogy nem torpan meg és nem füstől.Segítséget szeretnék kérni,hogy mi lehet a baj,mert a szerelő csak találgat.

Tie Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37919

A nagyság átka, hogy egy ilyen semmitérő videóhoz fűznek hozzá, amiben ráadásul baromságokat is beszélnek. :)

Előzmény: mandras79 (37918)
mandras79 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37918
mack66 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37917

Vagy 13. hibaként behalt a hibajelző funkció is :)

Előzmény: mandras79 (37915)
KezdőDisco Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37916

Sziasztok!

 

Sikerült feltölteni a videót Ágasvárról, néhol egész értékelhető minőségűre sikerült, remélem meg is jelenik. Köszönöm még egyszer mindenkinek a húzást, tanácsot, segítséget!

 

mandras79 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37915

Elfelejtette minden nyűgét csakhogy ő is mehessen.

Előzmény: fusti88 (37914)
fusti88 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 37914

letezik olyan hogy a Land Rovernek van egy beepitett onjavito mechanizmusa?

Nyaron mikor hazajottunk a 2-ik nagy utunkol, 12 hibajelet jelzett, mikor tegnap beinditottam egy ujabb nagy utja elott, mar csak 1 hibat jelzett.

Mikky p38 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37912

koszonom szepen

Előzmény: TdiOxi (37910)
joegabi Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37911

Átérzem az örömödet. Használd egészséggel a 86-os, 90-es. 92-es 3.5-ös. 3,9-es p38-as RRC-det.

Előzmény: rönkrobi (37907)
TdiOxi Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37910

Ők azok:

http://www.veress-autokarpit.hu/

Nekem már több mindent csináltak, a tetőkárpitot, kormány bőrözést, ülések kárpitját és a pótkeréktakarót is javították.

Előzmény: Mikky p38 (37909)
Mikky p38 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37909

Meg tudnad adni annak a nyiregyhazi karpitosnak a nevet,cimet? Koszi elore is!!!

Előzmény: TdiOxi (37904)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37908

üdv kartáccsak!

 

nincs véletlenül valakinek elfekvőben P38 Range Roverre egy ablakmosó fej amelyik a motorháztetőben van? ma beszerelték a gázt, és útközben hazafelé gyanúsan gyengén spriccelte le az ablakot, otthon pedig láttam hogy letörték a fej aljáról azt a részt, ahova a gumicső megy.

 

rönkrobi Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37907

na jogabinak nemtom mennyien hálásak de 1gyel többen vannak.

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A TANÁCSOT!!!!!

A vas indul pöcröf

A trafóról leszakadt egy korrodált vezeték amit nem vettem észre. jogabi elmondására márminthogy a komputer közvetlen a trafóról kapja a jelet és ha nincs v hibás a jel nem nyit az injekció. hát nemnyitott.

sarucsere és láss csodát.

MŰKÖDIK. MEGVAN DOKI MŰKÖDIK!!!!

ELMONDHATATLAN NAGY AZ ÖRÖMÖM.

remlem lesz alkalmam meghálálni valahol valamikor.

mindenkinek köszönöm. neked is tie

 

 

Előzmény: joegabi (37871)
rinyaboy1 Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37905

na döntsétek már el hogy,mennyi az annyi,mert rohadtúl nem mindegy merre indulok el :)

sajnos a nyáron nekem is aktuális lesz :(

TdiOxi Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37904

Nekem is 15-ért csinálták vagy két éve Nyíregyen, és azóta is fasza:)

Előzmény: fejes.i (37897)
PalmBela Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37903

Fehérváron ki csinál ilyet? Nekem a defi-re 40-et mondott egy srác, úgy, hogy én szedem ki a tetőkárpitot! Aszongya nem tudja műhelyben leszedni, mert nincs, a szabadban meg hideg van és könnyen törik a mü.a. (ebben van igazság), de akkor is...

 

Előzmény: fejes.i (37897)
Discota Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37902

Itt annyiért már kígyóbőrből csinálják meg :)

Előzmény: Törölt nick (37901)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37901

Keszthelyen is 30egynehanyezer forint! Igaz ez P38-ra, de extra fasza minosegi anyagbol! (Allitolag) :)

Előzmény: pumpili (37900)
pumpili Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37900

Az egy jó ár, itt pesten 40e körül csinálnak egy ekkorát. Arról nem is beszélve, hogy a jól elvégzett munka után jobban esik egy kis áldomás :)

Előzmény: fejes.i (37897)
Discota Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37899

Szegeden is, anyaggal együtt!!

Előzmény: fejes.i (37897)
fejes.i Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37898

:-D

Előzmény: joegabi (37890)
fejes.i Creative Commons License 2013.12.19 0 0 37897

Hm. Fehérváron legalábbis 20 ezerért megcsinálja egy kárpitos.... persze hol abban az izgalom...

 

Előzmény: pumpili (37896)
pumpili Creative Commons License 2013.12.18 0 0 37896

Leszedtem róla a régi kárpitszövetet, egy gyökérkefével alaposan lesikáltam a kárpitról a rajtamaradt elrohadt szivacsot, áttöröltem enyhén hígítós ronggyal az egészet és mehetett rá az új anyag. A felragasztás kétemberes munka. Először ráterítettük az anyagot, beállítva mindenhol, majd középen keresztbe raktunk egy lécet és a szövet felét visszahajtottuk egymásra. Befújtuk ragasztó spray-vel a kárpitot és a szövetet is és 10-15 perc száradás után középről kifelé haladva, kézzel és egy Folpackba csomagolt szivacs segítségével rásimítottuk a szövetet a kárpitra. Ezután elvettük a lécet, visszahajtottuk a másik felét és megismételtük ezt a műveletet. A végén ráhagyással körbevágtuk az anyagot, kivágtuk a nyílásokat és visszahajtva itt is leragasztottuk a szövetet. Kb. 1-2 órás munka. Az anyagot egy kárpitos ismerős hozta, 7.500 Ft volt, a ragasztót a Bárdi autónál vettem, CRC Power Stick a neve, 3 db ment rá és 2.900 Ft/db (kedvezménnyel 2.000). Eredetileg Palmatex-el szokták ragasztani, de azt elég körülményes fújható állapotba hozni, ecsetelve meg baromi sok kell belőle és nem túl baráti az ára. Majd nyáron kiderül, hogy mennyire bírja a CRC.

Előzmény: Ivwi (37879)
Tie Creative Commons License 2013.12.18 0 0 37895

Na, kinagyítottam az első képet, nem nyitott tankolós, csak hiányzik róla a tankajtó, de egyébként nagy tankajtós. Az meg 90-ig volt. Az ABS meg behatárolja, mert 89-ben még nem volt, úgyhogy ez egy sima hétköznapi 90-es évjáratú, és akkor több mint valószínüleg 3.9-es. Annak ellenére mondom, hogy 3.5-ös plenum chamber van rajta, de nem hinném, hogy egy 3.9-est bárki is átcserélne 3.5-re. 

 

A papírnak meg persze semmi köze az autóhoz. 

Előzmény: joegabi (37890)
rönkrobi Creative Commons License 2013.12.18 0 0 37894

nagyrobikukaccitromailponthu

Előzmény: joegabi (37885)
joegabi Creative Commons License 2013.12.18 0 0 37893

Ennyit ér az eredetvizsga. Egy 86 os alvázon 90 utáni múszerfal 86 elótti tanksapka. 87 től gyártott oldalsó index elhelyezkedés, 90 tól gyártott, levegő és injektor rendszer, és 89ig gyártott 3.5-ős motor.

Előzmény: rönkrobi (37873)
rönkrobi Creative Commons License 2013.12.18 0 0 37892

gyerekek kösz mindent mára leléptem holnap bútyi aztán nézem a vasat, este vok és mondom mivan. kösz mindent

Előzmény: joegabi (37891)
joegabi Creative Commons License 2013.12.18 0 0 37891

Könnyü lesz majd alkatrészt rendelnie.

Előzmény: Tie (37889)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!