Nem hiszem, hogy finom lenne, de ha letesszük a tepsit bárhová, azonnal abban pislog.:) De aludni is szeret benne. A másik meg a mosdókagylóban. Ráadásul fehér- Szokott lenni ilyen testen kívüli élménye a vendégeinknek, hogy kimennek a vécére éjszaka, aztán ahogy ott próbálnak magukhoz térni, a csipán keresztül azt látják, hogy nézi őket a mosdókagyló.:)
De van abban igazság, amit az imént olvashattunk. Más a Fireblade-del a Hringen a célrarát végig térdelni, be-be húzni a térdem, hogy onnan még egy kicsit lejjebb kell dönteni, hogy kiadja, és más a Lets-szel az M3 bevezetőre 180 fokban visszafordító kanyarban húzni a sztendert. De mindkettő izgalmas a maga módján. :)
BTW, a hétvégén megvolt racsnis karrierem csúcsa. Gokartozásnál belengették Mr. Ering-1:18 Tamás barátomnak a kék zászlót, hogy engedjen el engem. :) Igaz, ez egyetlen menetben volt így, amikor ő ült a vacakabb gokartban. Aztán persze 1.5 mp-et rámvert.
Voltam egy olyanon. Mármint motoroson még nem, csak autóson. Remekül szórakoztam, meg okultam is. Mondtam az instruktor lánynak, hogy azt olvastam egy internetes fórumon, hogy ha elengedem a kormányt és nem csinálok semmit a rántópadon, akkor azt az ügyesebb rendszerek korrigálják, ezt pedig én most ki is szeretném próbálni. Mondta, hogy szóltak neki arról, hogy nem vagyok százas, de húzott egyet az övön.
Nekem ugye F650GS-em (új 800-as) van. Mellékúton 4-5L-t eszik, autópályán 5,5-6,5L-t tempótól függően. Átlagban kb. 5L-t. Most 27Ekm van benne 4 szezon után. 420Ft-os benzinnel számolva ez 567000Ft üzemanyag költség. Most tervezek venni újra egy "benzintemetőt". Szerintem 6L-es átlaggal el fog menni, van aki szerint nem. Legyen tényleg szomjas és legyen az átlag fogyija 7L. Ez azt jelenti, hogy a 27Ekm-en 793800Ft-ot fogyasztott volna el. 4 szezonra. Ez 226800Ft többlet fogyi 4 szezonra, vagyis szezononként 56700Ft többlet. Egy szezont 8 hónappal számolva ez havi 7Eft. Szerintem ennyit megér, hogy nem egy fillér töcskölő motorral megy az ember, hanem olyannal ami szerelem.
A GS-t a fogyija miatt szeretem, de összességében ez a motor nem szerelem.
Egy NC még a GS-nél is átlagban fél literrel jobb fogyit ígér, de egy NC-t még annyira sem tudnék szeretni, mint ez a kis GS-t, nemhogy szerelem legyen. Fillértöcskölésből az NC biztos, hogy jeles lenne nálam, de semmi érzelmet nem váltana ki.
Bár kompromisszumokkal, de most próbálok egy olyan motorra váltani ami újra szerelem lehet, így az NC (is:) egyre távolabb kerül tőlem ;)
Én úgy gondolom, hogy aki fillért akar töcskölni annak az NC tökéletes, aki pedig egy szerelem motort akar az felejtse el ;)
Ja és a fogyi mizérián túl mára arra jutottam, hogy a kis GS 71LE-je kevés. Akkor milyen lehet a gyengébb NC???
Régebben azt gondotlam, hogy a manuális váltó mácsó dolog, uralom technikát, stb., az autómata hülye amerikaiaknak való. Aztán lett egy autómata váltós autóm és rájöttem, sokkal nyitottabbnak kell lennem, hogy a jövőben elkerüljem az ilyen nagy tévedéseket. Nagyrobogóval szemben nem voltak ilyen ellenérzéseim, kipróbáltam, tetszett és kész. Mi a tanulság? Hogy nem vagyunk egyformák. :)
Emlékszem Etniezzel ugyan ilyen flame ment, hogy szerinte felesleges a vezetéstechnikai képzés. AzzAl mi lett végül, Etniez, eljutottál olyanra és szórtal hamut a fejedre, vagy az még hátravan? :)
Így viszont sosem tudod meg, hogy mennyire tetszene ugyanaz automatával.
Ennek az az oka, hogy valaimért abban hiszel, hogy váltós motorral valami emberfeletti dolog motorozni. Ne gyere azzal, hogy nem, mert akárhányszer előkerül a téma, mindig erre utalgatsz. Holott nem az. Így bármitől elzárkózni, az színtiszta butaság. Nagyon gyorsan menni, ezerszer egymás után földig dönteni, az tényleg nem megy mindenkinek, de azok az arcok is gyakran kezdik automatákkal. Nem azért, mert nem tudnak váltani. Nem beszélve arról, hogy sztár korukban sem tartanak méltatlannak még egy robogót sem arra, hogy ráüljenek.
Nem hazudok, amint helyesen visszakerested, korábban is azt állítottam, hogy nincs autómata tapasztalatom. Megtanultam és megszoktam manuális váltóval vezetni, nem érzem hiányát az autómatának.
Nem tudom amúgy hogy ez miben kapcsolódik a témához...
Tisztába vagyok vele, hogy az autómata motorok terjedni fognak, mert nem mindenkinek egyértelmüen öröm egy manuális váltót kezelni.
Én meg viszolygok egy autómata motor gondolatátol is. Ezt vállalom, nem szégyenlem még ha itt ez mindenkinek böki a szemét akkor is!
Folyamatosan olyat vágtok az ember fejéhez amit nem írt sehova, legyen már jogom megvédeni magam, ha már....
Nem fikázom az NC-t, semmit nem írtam róla, a müködéséröl, hogy milyen vele menni.
Sehol nem írtam, hogy a Banditom jó motor lenne.
A legegyszerübb módja elkerülni az OFF-ot az lenne, ha a kötekedést befejeznék az urak, föleg így, alaptalan rágalmazásokkal, hazugságokkal nem tudom mit szeretnének elérni....
1. Angliában él és dolgozik- és ez kizárja, hogy túramotorral Német autópályára menjen?
2. Időnként hazajön Magyarországra.- Vagy ez zárja ki? Térképet láttál már? A két ország között pont Németország van...
Amúgy meg etinez nem azt írta, hogy az ö igényeihez alakítsák ezt a motort, hanem hogy egy túramotor alkalmas legyen túrázásra is. Akár autópályán is, akár Németországban is...