Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Érdekes egy történet. Nagy hévvel vette meg. Gyorsan rendbe teszi, és nagy haszonnal eladja. Még az összes bontott motort is vinni akarta, de nem ért oda érte sosem...
A kérés annyi volt, hogy az adásvételit ne dátumozzuk, mert ugye nem magának vette...
A megbeszélt március 15 után postázta a testvére nevére kiállított adásvételit. Ennek ellenére, mikor beszéltünk, azt állította, elkelt... :) Azóta is folyamatosan hirdeti. Ha megnyerte...
Az okmányirodában lejelentettem. A többi már az ő gondja.
Ami nem korrekt részéről, hogy frissen felújított, szinte bejáratós motorral hirdeti.
Csapágysort kapott, meg egy bontott olajszivattyút....
Sziasztok! volna egy Kappa 2.0 20v eladó,egyben van kisebb esztétikai hibák vannak rajta,csillag garázs,anyagi ok miatt eladó,valakit érdekel,többit telefonon,7875035,köszönöm stanyo.
Aha. Csak azért gondoltam, mert szerintem ez az illető is bánja, hogy beleugrott ebbe a dologba. Ez nem egy Vectra vagy Passat, hogy megveszem hibásan megjavítom és szakítok rajta. Átiratta vajon?
A naproló is kellene. Nem tudom maguk a rolók megegyeznek-e a limóéval. Nekem a szélein több helyen apró szakadás van.
Illetve a hátsó üléstámla mögött vannak a lemezbe dugva ilyen kábelrögzítők amik a vastag fölfelé menő kábeleket tartják (T alakúak) az mind kellene mert az összes tré.
Nemrég olvastam, hogy ezeknek a modern dízeleknek nem tesz jót hosszú távon:
A motorból visszajutó forró üzemanyag nem tud visszahűlni, kicsapódik a víz és azt szívja vissza a motor. Persze lehet nem pontosan mondom. Benyásnál én sem szoktam szórakozni, eddigi rekordom 49,3L az 50 literes tankba :)
én is pontosan így voltam vele,hogy áh majd ráérünk még tankolni... előző autóimhoz voltam szokva(volvo S80 2.5 tdi,astra 2.0 DTI) azok pedig kb. 200km-t tudtak még menni miután felvillant a sárga lámpa. Úgy vettem észre hogy a diesel autók szintjelzője úgy van belőve,hogy jó előre jelzi ha tankolni kell,hogy még véletlenül se fogyjon ki belőle, mert ha lelevegősödik akkor ugye gond van... a kappa más ezek szerint. viszont kappánál nem olyan nagy tragédia ha kifogy teljesen mert rátankolsz,az AC felszívja és mész tovább,nem kell baszakodni légtelenítéssel. Régebbi adagolós dieselekbe ugye nincs AC, a TDS kappába tudtommal nincs is.
Nyolc liter van benne még ha világít a lámpa. Én sokat csak itt helyben járok, rövid távokra ha rossz idő van. Világító lámpával több alkalommal is elhaladok a helyi kút mellett, "á majd legközelebb tankolok" gondolattal. Aztán legközelebb sem,csak majd azután. Teljesen a pirosig le lehet vinni,persze nyilván ahány tankműszer annyi félét mutat ha már csak 1-2 liter van benne.
Bontás előtt úgy kiszámoltam,hogy nem volt mit kiszívni a tankból amikor kivettem a szivattyút.
ma volt alkalmam megtanulni,hogy ha villan a sárgalámpa akkor célszerű azonnal tankolni indulni az autóval. felvillanás után ~130km-t mentem de még nem volt a mutató a pirosban,ezért gondoltam biztos van még benne bőven tartalék. tévedtem,ezért megállt alattam az autó.
Semmi nem tartja a szélvédőt szinte. Alul mindkét oldalon átvágtam az "A" oszlopot,még az üvegbe is belevágtam.
Direkt féloldalasan csak az egyik oldalt tolom előre teljes testsúllyal. 5-8centit mozog már az oszlop, de AKKOR SEM törik be az üveg! Nem csoda,hogy beleszámít a karosszéria merevségébe.
Valószínű az lesz a gondom amit írtál, egy adagolós korábban ugyanezt mondta, csak elektromos adagolót nem tud lepróbálni ezért nem vállalta. Én meg ráhagytam, de most már gyakorlatilag minden indítás /hidegen/ szenvedés, úgyhogy muszáj kezdenem vele valamit. Sajnálom a gépem, mert nagyon szeretem megvan már 10 éve lassan de már kezd sok lenni a nyűg vele. Kezdve az adagolóval, a légtömegmérőn át a futóművel stb... Ráad komplett fényezést is kérne már, a lakkréteg megkopott és jócskán foltos már. De ahogy láttam nem csak az enyém ilyen. Cserélnem kellene már ezt az autót, de egyrészről nincs szívem levetni, másrészt nagyon feladta a leckét, mert fogalmam sincs mibe ülnék bele szívesen ezután.