Mindenkinek boldog karácsonyt kívánok, és köszönöm a tanácsokat, segítséget! Sajnos a kicsi kocsi most nincs velem, mert váltójavításon pihen, utána pedig lakatolás és a tejes viscsőhálózat csere vár rá, de ennek eredményeképpen egy szinte restaurált RRC lesz a birtokomban, mégha hibátlan sohasem:)
Gratulálok a vashoz, érezzétek jól magatokat benne, de a zasszonyt ne nagyon szoktasd hozzá, mert akkor többé nem enged a kormány mögé :) A piros autók mindig gyorsak, vigyázz vele....
Örömmel jelenthetem be, hogy két és fél hónap megfeszített munka után végre valóban L.R. felhasználók lettünk! Átment a Disco a műszakin! :)
Amikor megvettem a gépet, nem gondoltam volna, hogy ekkora fába vágtam a fejszémet. Szinte az összes típushibába belefutottam, a kilyukadt szervócsőtől kezdve, a teljes karosszéria felújításig, de úgy érzem megérte. Mivel a hibák sora a végtelen felé közelít, természetesen nincs még kész minden rajta (valószínűleg soha nem is lesz), viszont így hozzájutottam egy új hobbihoz. :)
Ez mellett az autó mellett nem lesz gond a szabadidőm eltöltésével, sőt, komolyan fontolóra vettem, hogy a horgászataimra is teljes szerszámkészlettel megyek. Így a kapásszegény időszakokban sem fogok unatkozni! :)
Az első csatornaparti túránkon a páromat is átültettem bal egybe, hogy szokja egy kicsit a Disco-t. Először nagy volt a tiltakozás, hogy túl nagy ez neki, meg nem látja az elejét, nehéz a kuplung, stb.… aztán az első 100 méter után rápillantván megláttam egy apró mosolyt és tudtam, nyithatom az első söröm, lesz aki hazavezessen :)
Mindenkinek köszönöm az eddigi (meg persze a további), segítséget és kellemes ünnepeket kívánok!
Sok igazság van abban amit leírtál.Nagyon megszerettük ezt az autót a sok nyűgjével együtt,nmem szívesen válnánk meg tőle.Tényleg olyan,mnt egy családtag.
Nekem a nyáron muszáj volt a Mozaikban műszakiznom az új alvázszám beütés miatt, ott nagyon g__ik voltak. (D2-n ) gyári műa. lökös alatti vas volt csak fenn - ami ugye teljesen uniós kinézetet biztosít - és belekötöttek hogy úristen gyalogosbiztonság, ez itt így biztos nem fog átmenni! Másodszori látogatásom alkalmával, megkapták a millió darabra tört műanyag lökőst ~100 db kötegelővel és ~30m fekete duct tape-pel összecsinálkodva. Na aaaz már jó volt nekik. Mellesleg olyan jkól sikerült az a projekt, hogy azóta is az van fenn :) :)
Még KPM-es vizsgára is bevinném, a sarkai le vannak kerekítve, nem lóg ki a kasztniból, a többi csak rizsa. De ahogy mondta TIE, kicsit is átalakított kocsit csak tutti helyre érdemes vinni, minden baromságba bele tudnak kötni. Én rábízom az autószerelőre, nem erölködök a dumával. Már előre lekötöm, hogy mindent lehet, de a motort nem pörgethetik 2500 fölé illetve a csörlő marad. Ezen feltételekhez keres a szerelő vizsga állomást, illetve cimborát. Zsebbe még sosem kellett fizetnem, hogy elnézzenek ezt-azt, igyekszem a kocsit jó állapotban tartani, nyílván ez nem vonatkozik a karoszériára, fényezésre, ugyebár az kopófelület :)
Nálunk (Hajdúböszörményben) elfogadják, nekem is ilyen van és szeptemberben vizsgázott, viszont raktam rá gyári lámpatartót és két gyári szúrófényt, na ezeket le kellett szerelnem, mert a hatályos hazai jogszabályok értelmében nincsenek jó helyen...!
Én máshonnan vettem, végig 5 mm-es anyagból van szinterezett festéssel (olyan masszív, hogy egyedül meg tudtam emelni, de nem tudtam feltenni a helyére). A ködlámpája bitang erős, de kérheted szúrófénnyel is helyette.
hááááát joegabi!! könyfutott a szemembe. nemakarok túlérzékenynek tűnni de ez nagyon sziven ütött. köszönöm. a feleségemnek is felolvastam. talán jobban megérti mi is az a RR.
Hát nem tudom! Én ha lefelé irányítom a meleget, akkor a klímaegység olyan szinten fel tud forrósodni a jobb oldalon, hogy süti a lábat. Ezért szoktam a klímaventillátorral széjjelcsapatni a forróságot....
Nekem a hossz is megvan, meg a két tengő is, szóval jó esély van a kapcsolási magasságra, mert ebben a felállásban beleszaladtam előzésnél a 120-ba is minden gond nélkül:
... az még lehet, hogy a Navara 3,2m-es tengelytávja miatt a 4m-es futón nem nagyon lehetett játszani a súlyelosztással ...