Neked tetszik, nekem nem. Szerintem szörnyü a hangja, nagyon gyenge 1700 alatt, de már 3000-töl ujra gyengül, igaz addig sem érdemes kihuzatni, hacsak nem ordit benn a rádio. Es még sokat is fogyaszt.
Az egyetlen előny valóban a nyomatèk....
A Xedos v6 motorjaval lenne az igazi!
Valójában, nem annak indult, de a vége tényleg az lett.
Az igazi vörös posztó itt nem is feltétlenül az NC (az végül is olyan, amilyen), hanem ha még ráadásul automata váltós is, na ebből van itt időnként csörte.
Leginkább, mert olyan személy kritizálja a legjobban, aki ab ovo nem hajlandó még kipróbálni sem, de a véleménye ettől függetlenül igen sommás :)))
De nincs ezzel semmi baj, személy szerint én igen jól szórakoztam a mai hozzászólásokon.
És maradok elégedett "Hairdresser bike" tulaj (by zold_I)
olyan 6 óra környékén végeztem a dolgaimmal, szétnéztem a fórumokon. Valamiért benéztem ide is - a fórum átalakításának "hála" amiatt az egy BUÉK postom miatt benn volt a topic a listában - , beleolvastam a mai napba és megerősítve láttam azon döntésemet, hogy miért nem járok ide tavaly augusztus óta...
Nam katasztrófa, nem bizony...:-)))))
Na, további munkasikereket..:-))), egy BUÉK-ra azért majd jók lesztek majd, ha megérem.
Egy nagyrobogót gyakran nehezebb vezetni, mint egy átlagos váltós motort. A váltóval együtt is. Ez alól talán a T-max kivétel, de ott is ott van, hogy nem tudsz visszaváltani. Egy Atlantic 500-at vagy kétszer akkora erővel kell belegyűrni a kanyarokba, mint egy 600-as Hornetet (ezeket vezettem egymás után), miközben a térdeddel sem tudsz segíteni, meg nem is olyan stabil.
Egyszer megszamoltam direkt, egy 8-9 kilometeres uton hazafele, ahol ismerem a lampakat, atlagos forgalomban kb. 100-at valtottam. Megertem, ha valaki automatara vagyik ha gyakran jar varosban.
Elarulom, egesz Europa es a "fejlett nyugat" sem sokat oszt-szoroz a Honda gyartasaban. Egy bestseller tipusbol mondjuk eladnak egy evben 50000 darabot Europaban, mikozben a Azsiaban ennyit egy nap alatt adnak el a helyi, kisebb motorokbol.
Nem akarok én is tépni a húsodból, de meg kell mondanom, hogy nem értem ezt a diesel utálatodat. Én ugyan úgy vezetem a diesel automat, mint az elötte lévő (szintén mazda, szintén 2000 cm2) benzinest és nem érzem szenvedésnek, csak tetszik a sok nyomaték.
Már amelyik autó. Én az aut Saab-bal minden megtett métert élveztem. A Winkler meg azt mondta a Corvette tesztelésekor, h ott az aut. váltó nem elvesz, hanem hozzátesz az élményhez, egyet is értek vele.
Ha FB-ből vette, akkor kötve hiszem a lentiek alapján. Ha meg azért, mert éppen ez tetszik neki, akkor meg mindegy.
Van ennek egy csomó megnyilatkozási formája. Etanollal buzulás, használt dízel, stb. amik sokszor a végén _mindent_ összeadva drágábban lesznek olcsók. :)
Én egyszer úgy jártam hogy arra ébredtem, kicsit olyan furán veszem a levegőt...felemeltem a fejem és azt láttam hogy 10 centiről bámul rám a Cirmi (a mellemen feküdt):D
Az autó kicsit más, mert az inkább közlekedési eszköz, egy jármü A-ból B-be. Nem feltétlen élvezetböl vezetjük, söt gyakran csak egy szükséges rossz és a modern dieseleknek hála, ott gyakran tényleg macerás a rengeteg váltás. Rettenetesen szük fordulatszám tartomány van, amire mindig figyelni kell, hogy beleessél.
Ellenben a motorozás a legtöbb motorosnak egészen másról szól, mint munka, kényszer, kényelem, eljutni A-ból B-be....