Keresés

Részletes keresés

Svrend Creative Commons License 2009.12.01 0 0 27952

Tény hogy jobb lett volna 300 db új kocsit venni, de ezek a kocsik szerintem nem sokáig fognak futni, és így drága mulatság lesz utólag az üzlet.

 

Szeretném kiegészíteni egy történettel ezt a hozzászólást.

Múlt héten vasárnap nappalos főrendelkező voltam. A 205-ös számú vonat megállt az V. vágányon. Miután kezeltem a kijáratot a külsősöm felszólt nem tud indulni a vonat mert egy utas kiesett az álló vonatból. Pontosabban nem kiesett,hanem az álló kocsi ajtaja arcul csapta,de úgy hogy az üveg is kitört belőle. Az utast a mentők vitték el szerencsére az arca nem sérült komolyan megfigyelésre azért bennfogták.

Na ennyit a halbis szemétről amit idevettek.

 

Kalap úr. Creative Commons License 2009.11.29 0 0 27951
Úgy tűnik elkészült a végleges menetrend:
http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=14b0fca48f093e
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.26 0 0 27950
Tárgytalanok...
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.26 0 0 27949
A 40-esen részben borul az ütemes menetrend, Sárosdon 60-as, Érd után 20-as lassújelet tűztek ki.
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.26 0 0 27948
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1371:oszko-meg-csak-keszuel-a-menetrend&catid=1:nagyvasut&Itemid=3

Még sincs végleges...
M41 2180 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 27947
Ha már kocsiknál tartunk:
Szakértőktől kérdezném, hogy mi a gazdaságosabb?
Kevés kocsival járatni egy vonatot ami eddig plusz 2-3 nem feltétlen jó kihasználtságú kocsit vitt, vagy bevállalni az utasok elégedetlenségét és hagyni jó pár kocsit munka nélkül rohadni a tárolókon.
Azért kérdem ezt, mert az utóbbi 1-1,5 évben felgyorsult a vonatok megkurtitása bizonyos vonalakon, és tudomásom szerint nem jár osztatlan sikerrel a művelet.
M41 2180 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 27946
Miskolcon eredetileg csak 0xx-ás számcsoportú By-onok voltak, a 4xx-asok az utóbbi 6-7 évben jelentek meg.
Előzmény: Törölt nick (27923)
M41 2180 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 27945
A 400-as csoportú anno Déliben is szereplő kocsik túlnyomó többsége Miskolcra került az ottaniak nagy-nagy megelégedésére :/
Előzmény: amicus (27927)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.17 0 0 27944
Nézegetsd azt a menetrendábrát még egy kicsit, hátha megérted miről is beszélünk :)
Előzmény: vasutasadam (27943)
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.17 0 0 27943
Ha Bogárdig elég, Szabolcsig is elég lenne, nem kéne plusz vonat.
Előzmény: Dénes Balázs (27941)
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.17 0 0 27942
Láttam. Napi 1 vonat...
Előzmény: Dénes Balázs (27941)
Dénes Balázs Creative Commons License 2009.11.16 0 0 27941
Személyvonattal eljutni Budapest-Baja közt
Bocs, de láttad a KHEM honlapján fent lévő menetrendi tervezetet? :-)

nem sokkal többe.
Persze, plusz motorvonatot meg majd rajzolunk hozzá :-)
Előzmény: vasutasadam (27940)
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.16 0 0 27940
1. akár semmihez, vagy normálisan megcsinálva Pest felé személyre
2. Személyvonattal eljutni Budapest-Baja közt, Illetve Sárbogárd-PEst térsége,
3 nem sokkal többe.

Előzmény: Törölt nick (27939)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.16 0 0 27939

1. Mihez csatlakozna és hol?

2. Mivel lenne jobb, mint a jövő évi tervezet?

3. Mibe kerülne?

Előzmény: vasutasadam (27938)
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.10 0 0 27938
A jövő évi menetrendben nem tartanám hülyeségnek a Sárbogárd-Baja személyek Pusztaszabolcsról indítását/fogadását.
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27937
Sárbogárd és térsége (Rétszilas-Nagylók-Sárosd-Szabadegyháza) közlekedőse úgy szar ahogy van.
Pl.: 9 óra és 12 közt nincs vonat.
Előzmény: rutthin (27936)
rutthin Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27936

Igen, most megnéztem, egyik irányba 10, másikba 11 személy van, zöme Ps-Pusztaszabolcs-Pécs viszonylatú.

Ezeket is meg lehetne csinálni akkor is, ha nem lennének a német kocsik, max. Délis szerelvény menne le.

Előzmény: Törölt nick (27935)
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27934
Tavaly... :( :( :(
Régi szép idők. :@
Előzmény: rutthin (27933)
rutthin Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27933

Akkor a tavalyi menetrendben volt!

Biztos volt, mert utaztam vele, csak mondjuk a 40-as vonalon nem túl sűrűn fordulok elő.

Előzmény: vasutasadam (27932)
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27932
Ebben csak a gáz az, hogy nincs Bp-Sárbogárd személy. :(
Előzmény: rutthin (27929)
rutthin Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27931

A 60-as, 64-es, 65-ös vonalat ne számold bele, mert azok most is MD, vagy Bz szerelvények!

Dombóvár felé meg nincs túl sok személyvonat.

Előzmény: Törölt nick (27930)
rutthin Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27929

Pécs környékén ma már csak IC-k járnának, meg vonatpótló buszok, ha nem jönnek a 24. órában a német kocsik. (kis túlzással.)

 

Szinte most is csak azok vannak!

 

A Bp.-Sárbogárd személyek-gondolom-Flirtek, az az 1-2 Pécs környéki személy meg lehetne mondjuk Md is.

Pécs-Bp között most is csak vagy IC van, vagy busz.

Előzmény: Bakter Brother (27925)
vasutasadam Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27928
Ma a Pusztaszabolcs-Bátaszék személyvonat USGYI volt.
amicus Creative Commons License 2009.11.09 0 0 27927

Régi Délis By nem került Békéscsabára. Olyan volt, közvetlenül a Flirt-korszakot megelőzően, hogy a 400-as pályaszámcsoportból, elsősorban Szegedről egy-két évre a Délibe került ez-az, de az ottani feladatok csökkenésével aztán visszakerültek az Alföldre. Meg kell még említeni azt a sok régi nyarat is, amikor szintén az alföldi By-ok "színe-java" vendégszerepelt két hónapig a Déiben.

Előzmény: Excelsior84 (27924)
v_peti Creative Commons License 2009.11.08 0 0 27926
Na ja, ezt már ca. 10 éve megmondtam, ha folytatódik a vasútírtás, akkor Pécsen már csak IC és vonatpótló busz lesz. :/ Sőt most már vonatpótló busz sem, mert azt is átvette a Volán.
Előzmény: Bakter Brother (27925)
Bakter Brother Creative Commons License 2009.11.08 0 0 27925
Pécs környékén ma már csak IC-k járnának, meg vonatpótló buszok, ha nem jönnek a 24. órában a német kocsik. (kis túlzással.)
Előzmény: rutthin (27920)
Excelsior84 Creative Commons License 2009.11.08 0 0 27924
a régi délis by-okról
Előzmény: Törölt nick (27923)
Excelsior84 Creative Commons License 2009.11.08 0 0 27922
ezeket a by-os kocsikat meg megkapták a csabaiak és a miskolciak
Előzmény: rutthin (27920)
mcg Creative Commons License 2009.11.07 0 0 27921
nem a MÁV-GÉPÉSZET nevű hányadékkal kellene mondjuk őket karbantartatni..:(
Előzmény: rutthin (27920)
rutthin Creative Commons License 2009.11.07 0 0 27920

Az lehet, hogy Te az 1-es vonalon jó 20-37-esekkel utaztál, de a halbik kiváltottak pl . a Balaton-parton 20-57-es és 20-17-es kohószökevényeket is (Budapest-Nagykanizsa, Pécs-Celldömölk vonatokon) és lehetővé tették az emberhez méltó utazást. Nyilván jobb lett volna vadonatúj 300 kocsit venni, de arra nem volt pénz.

 

Utaztam én a Balaton parton is, nem is keveset!

Szerintem Nagykanizsa korábbi kocsikészlete nem volt rossz állapotban, sőt Sm-hez képest kimondottan jó volt. Gondolk itt a 20-57, 19-37, 19-57, 20-37 (Bko) kocsikra.

Kanizsa kocsijaiban akkoriban még függönyök is voltak, amit nem sok más telepállomás kocsijainál tapasztaltam.

 

Tény hogy jobb lett volna 300 db új kocsit venni, de ezek a kocsik szerintem nem sokáig fognak futni, és így drága mulatság lesz utólag az üzlet.

Előzmény: DJ. Bakter (27918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!