Csak egy kerdes: a kocsi zarasakor-nyitasakor az oldalso tukrok is nyitodnak, csukodnak. Lazulni kezdett szinte egyszerre mindketto es alapjaraton mar kicsit zorognek is. Lehet orvosolni ezt a hibat az egesz tukor csereje nelkul? Egyaltalan ki lehet kapcsolni a menuben ezt a "hajlitgatom ha kell ha nem" funkciot?
Ha valakit érdekel, csak okulásképp megosztom Veletek a korábban leírt motordadogás (EW10) okát a 407-ben, amire a revízió során végre fény derült: az olajhőgomba környékén szivárgott a motorolaj, ráfolyt a kábelkötegre, amitől zárlatos lett a vezérlés. Kis hiba, komoly következmények :-(
A lényeg, hogy végre megjavult, azóta mint a Schaffhausen :)
Szia Attila090479! Megerősítem amit elöző topiktárs írt. Annyit tennék hozzá, hogy ez a hibakód sok esetben valami a FAP-al kapcsolatos rendellenességre utal, de nem mindig. Az akku csere után, csak a pontos idő dátum, és ablakemelő programozása "veszik el". Üdvözlet: birobandi
Van egy 407 HDI és az lenne a kérdésem Akumulátort cseréltem és azota nem tudom bekapcsolni a rádiomat se a cd. Nem reagál semmire. A menübe sem tudok rálépni hogy valamit be tudjak állítani rajta. Codot sem kér. Vam még egy kérdés Kiirja ,hogy Depollution sistem fault! Ez mi csak nem katalizátort kell cserélnem? segitsetek kösszönöm.
Urakok! A tompított fényszóró izzó foglalatára felülről megy egy kis barna vezeték, benne saru és az egész kis műanyag házban. Gondolom ez a pozitív. Na ez a kis műanyag basz kicsit meg van pörkölődve remélem pusztán attól, hogy nagyon sokat, szinte állandóan ég a lámpa. Nem fizetnék ezért szerelőnek! Ki tudom ez kis érzékkel cserélni? Ha a műszaki leírásomba sok a hülyeség, de ennek ellenére érthető, annak örülök!
Meg kell próbálni a cdtár helyére kerül be a nagy tuskó csatlakozóba kell bedugni a végét, aztán Peugeot Planettel aktiválni a szolgáltatást. Bár a densiont 45-50 körül megveszed, és az tud ipod-ot is, meg bluetooth kihangosítós elvileg.
Szia Moó.
Engem érdekelne az mp3mas rádió és a kijelző is ha még nem kelt el.spidy666@citromail.hu az email cimem ha elküldöd a számod felhívlak es megeggyezünk.előre is köszönöm.üdv:Laci
Régebben egy intercooleremet javíttták, mert eresztett egy illesztésnél. Ki kellett venni a légszűrővel együtt. Egy következő olaj és légszűrőcserekor vettem észre, hogy trehányul rakták össze a légszűrőt, kb a felülete 30 %-án abszolút szűretlen levegőt szívott a motor, és a flexibilis cső bilincsét sem húzták meg (ez már ezek után nem számított). Kb 5-6000 km-tt mehettem így, de még ezek után vagy 150 000 km-t hajtottam a 2,0 hdi-t és nem lett szerencsére semmi baja. A hűtőt egyébként szépen és jól megcsinálták, csak az összeszerelés volt csapnivaló.
Uraim, ha barki tudna valami hasznos tanaccsal szolgalni az alabbi problemara, halas lennek!
Egy 407-es 1997ccm Hdi motoros autorol van szo. Beinditom, huz, megy mint a golyo, de olyan 3000-3500-as fordulatszam kornyeken mintha megtorpanna. Onnantol kezdve a vegsebesseg (autopalyan probaltam) nem tobb mint 140-150km/h. Nem gyorsul rendesen, nem porog fel az alsobb fokozatokban sem ugy ahogy illene. Egyszeruen lusta lesz. Feljebb lehet porgetni a motort, nem fustol, nem zajos de erezhetoen erotlen.
Viszont ha a motort leallitom es ujra beinditom, a problema eltunik, az auto megint nagyon szepen gyorsul, de csak addig a bizonyos fordulatig.