Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254820

Nekem is kimondottan ajánlották, de nem tetszett az Accord kombi kinézetre...

Előzmény: KawaBazsy (254816)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254819

Ausztriában is jól fogynak, föleg a Duster.

Ennyi pénzért már senki sem gyárt jó terepjárót, még a koreaiak sem...

Előzmény: Biovadász (254815)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254818

Ezt te mondod. Pont azért vettem Mazda 6-ot, mert ezt ajánlották a legtöbben, többek között a szerelöm is azt ajánlotta, ha már ragaszkodok a dieselhez, akkor legyen Mazda vagy Honda :-)

A céges autónk egy Golf 1,9 TDI, nekem az sem tetszik, az új 1,6-oss Cr-t meg meg is vettem volna, de pont a motorja miatt nem tettem. Valami rettenetes milyen gyenge volt az a 110Le, jóval kevesebbnek éreztem mint a céges 105 paciját.

Előzmény: tcaoe (254814)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254817

Erröl van szó. Van akinek fekszik a benzinesek karakterisztikája, van akinek nem.

Az elmult idöszakban két olyan bezinessel is mentem, ami meglepöen jó volt alacsony fordulaton is. Az egyik egy Volvo S40 2,4 benzin volt 140Le, a másik meg egy Audi A4 2,0 TFSI. Mindkettö 1200-tól ment, rázkódás és vibrálás nélkül. Kimondottan tetszettek. 

Előzmény: KawaBazsy (254812)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254816

A 2.2-es, 140 lovas Honda dieselre gondolsz? Azt eddig még csak dicsérni láttam.

Amúgy át kéne menni ezzel a témával a grafománba..

Előzmény: tcaoe (254814)
Biovadász Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254815

"A Duster tetszik, hamarosan lesz új Logan is :-)"

 

Tegnap voltam kötelező szervizen, közben megnézegettem a sanderot, lodgyt, dustert.

Majd közöltem az értékesítővel, hogy leginkább egy négykerékmeghajtású lodgy-t szeretnék a sandero árában. :)

 

Nos, ez nem ment, de éppen jár valami személyes kedvezmény, kalkuláltattam mind a háromra. Ha éppen nem lennék nagycsomagtartóra kényszerülve, már jelentkeznék is a sanderora... Bár jelenleg olyan kereslet van rá, hogy kb négy hónap a várakozási idő rá.

Előzmény: Törölt nick (254808)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254814

Ott álljunk meg szvsz, hogy most a Mazda erősen félresikerült motorja alapján minősíted a dízeleket. Annál szinte csak az Accordé rosszabb ilyen szempontból, az összes többi jobb. Igen, a Renault kisdízele is.

Előzmény: Törölt nick (254811)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254813

Anno sokan szerették a Trabantot is. Vannak, akik meg kecskét.. :-)

Előzmény: zöld_I (254801)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254812

Engem azért idegesített, amikor "csak" közlekedni akartam, h jobban kell pörgetni. A 900 ccm-es Kawa ZX is ilyen volt, annak 4000 volt az a határ fordulatszám, ami alatt csak rázkódott. Viszont 9000-től olyat húzott.. :-)

Előzmény: Törölt nick (254811)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254811

Ez biztosan igaz, de egy magas fordulatra hangolt benzines esetében nem kell eröltetni az alacsony fordulatokat, hisz van egy tág fordulatszámsáv, ahol jól megy és szép a hangja is.

Pl az MX-5 1500-tól szépen muzsikál és vibibrációmentesen, morgás nélkül emelhetö a fordulatszám, gyorsul. Mindeközben egyre jobban életre kel és a hangja is egyre szebb lesz.

Na ez hiányzik nekem a dieselekben, nem lenne baj, hogy 1500 alatt olyan nyers, ha fölötte más lenne....

Előzmény: KawaBazsy (254802)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254810

Igen, kezdjük a kötekedést elölröl....

De, belehet tenni ötössbe még leállított motorral is álló helyzetben...

Előzmény: Biovadász (254800)
Vad Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254809

grat!

ezek szerint szerencséd volt?

mért maradt ott a cuccod?

Előzmény: Roadkill (254760)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254808

A teljesítményével nincs is bajom, az akár még elég is lehet, de azt azért nem hiszem, hogy alacsony fordulaton olyan nagyon erös lenne :-)

A Duster tetszik, hamarosan lesz új Logan is :-)

Előzmény: Biovadász (254799)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254807
Na, ha eléh nagy legközelebb veszek egyéves diesel lodgyt. Motor be hátra, francia alpokba ki egy seggel , ott meg kanyargás hetekig :-)
Előzmény: Biovadász (254806)
Biovadász Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254806

"Ettől a diesel szép rugalmas magához képest, de sokat eszik pályán"

 

Valóban, 130-nál felmegy 5,5-re is. De az enyém 2008-as, az többet fogyaszt valamivel mint a mostani verzió.

Előzmény: zöld_I (254804)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254805

Egyik Citroenem sem csinálta, amit vázolsz, de a Volvo sem csinálja. A Mazda, az igen, de azt csak akkor vezetem, ha apám valahol orvul beborozik és nem hajlandó hazavinni semmiféle sofőrszolgálat.:)

Előzmény: Törölt nick (254794)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254804
Óra szerinti :-)
Valahol olvastam, hogy tökugyanaz a benzies meg a diesel áttétele. Ettől a diesel szép rugalmas magához képest, de sokat eszik pályán
Előzmény: Biovadász (254797)
jester0926 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254803

Már csak egy rönyó talicska kéne, és lehetne autonanizálni a szedánokra. :D :D

Előzmény: zöld_I (254801)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254802

A sportos, magas fordulatra hangolt szívó benyások is ilyenek, ahol nincs változó vezérlés, h alul is éljen. Az MX-5 1500-ig ugyanezt csinálta magasabb fokozatban (4,5).

Előzmény: Törölt nick (254791)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254801
Én szeretem az enyémet. Az csak sedan:-)
Előzmény: Biovadász (254799)
Biovadász Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254800

"Aztán nyomj egy padlógázt is :-)

Egy diesel elmegy alapjáraton is, csak ha gázra lépsz rondán nekiáll berregni és remegni, mindaddig elég "furcsa" amíg fel nem épül a turbó töltés"

 

Perszepersze, most már jönnek az extra kitételek. :)

Alap állítás az volt, hogy hetven alatt nem lehet ötösbe tenni.

Előzmény: Törölt nick (254791)
Biovadász Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254799

Nem értitek ti a Daciat, az egy autós thai-chi. :)

 

Viszont elfér benne egy Mathews Conquest 4 tokjában, és az a kevés 86 ló négy embert elvisz teljes felszereléssel egyhetes EB-re. Kinek mi fontos, ugye. :)

Előzmény: Törölt nick (254794)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254798
Ok.
100 nál mennyit forog 5ben?
Előzmény: Biovadász (254788)
Biovadász Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254797

Franctuggya, sose néztem. :)

De ha nem felejtem el, akkor hazafelé felírom. Óra szerinti, vagy gps szerinti százról kéred a fordulatszám infót? :)

Előzmény: zöld_I (254796)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254796
Ok.
100 nál mennyit forog 5ben?
Előzmény: Biovadász (254788)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254795

Igen, az az 5 hengeres volt a Touareg-ben is, az télleg nagyon rugalmas, 1200-nál is ráléphetsz a gázra 5-ben, s minden remegés nélkül szépen elkezd menni. Mondjuk húzni csak 1500 felett..

Előzmény: zöld_I (254774)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254794

Ezek szerint a Daciában van A diesel?

Legközelebb azt veszek...

:-)

Előzmény: tcaoe (254793)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254793

Mármint vannak ilyen dízelek is, de nem A dízel.

Előzmény: Törölt nick (254791)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254792

Nem igaz, csak egyesekre. A mazdára amúgy pont igaz, de apám úgysem kapcsol városban harmadiknál magasabb fokozatba, ő pl. nem veszi észre.:)

Előzmény: zöld_I (254774)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 254791

Aztán nyomj egy padlógázt is :-)

Egy diesel elmegy alapjáraton is, csak ha gázra lépsz rondán nekiáll berregni és remegni, mindaddig elég "furcsa" amíg fel nem épül a turbó töltés.

Előzmény: Biovadász (254788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!