ez a legtobb mocinal igy van ami negyvennel tobbet megy... egy rosszul eltalalt pleko is tud hasonlot muvelni, ahogy a dobozok is. de ha tudod hogy mi okozza akkor kiszamithato a dolog.
"Eddig ha elengedtem a kormányt gyönyörüen futott egyenesen, ha rajta van a doboz akkor rögtön rángat a kormány!!!!"
Ez engem is zavart az elején, ez ilyen, ne vergődj vele.
Hátra nagyobb dobozt raktam fel ami telepakolva már határeset, de könnyen meg lehet szokni és plexivel kiegészítve is még mindíg könnyen mozog a gép. Azóta az oldalsztender felejtős, de végül remek kis motor lett.
Én már úgy vettem, hogy volt fent rajta gyári tartó. Mondjuk az előző tulaj azt mondta, hogy egyedileg csinált van rajta, de gyári ;)
Esetleg honda márkakereskedéseknél lehet érdemes megkérdezni, hátha porosodik a polcon egy és akciós, vagy venni egyet, ami az injektoroshoz jó és átlakítani, nem hinném, hogy sokat kéne kalapálni rajta. Vagy ahogy s.olyom kolléga is írta, a bátszinál a webshopjuk szerint van, érdemes érdeklődni náluk, rugalmasak, segítőkészek és sok más hasznos cuccuk is van.
Én most novemberben vettem csomagtartót az enyémre hosszú kutatás után. A boltban horror áron (21500ft) adják.
Már teljesen beletörödtem és majdnem megvettem a boltban. Elötte lévő este azért felnéztem a netre és bele botlottam egybe 10000ft-ért. Mint kiderült tölem 40km-re volt a bolt. Másnap ugrottam is a motorra és elmentem érte. Annyi volt vele a gond hogy nem voltak meg a csavarok hozzá meg a távtartó, de viszont megvolt a papir hozzá hogy milyenek kellenek.
A csavarok 250 ft-ba fájtak az esztergálás meg 500ft-ba ja meg az üzemanyag kb egy ezres :) Így kb sporoltam 10000ft-ot. Annyi a probléma, hogy lehet az utolsót hoztam el mert alig találta meg és mondta valószínüleg az utolsó volt!!!
Azért elküldöm a linket kérdezzél rá hátha akad még:
Automatikus a láncfeszítés, viszont nekem is kopogott.(szintén 2005-ös, biztos a csak ennek az évjáratnak a hibája :D ) Én kivettem megtakarítottam nullára állítottam, aztán berakva beállítottam (csavarhúzóval, majd beindítottam és figyeltem). Olyan fajta, hogy csavarhúzóval is lehet utánállítani, de magától utána megy a nyúlásnak, ha tiszta :) A motor bal oldalán található a karbi mellett alatt. 2 hatlapfejű csavar fogja ha ki akarod venni.(a bal oldalidomot le kell hozzá venni, hogy kényelmesen hozzáférj) Egyébként pedig egy csillagcsavarhúzó kell hozzá (nagyobb fajta) és a közepéből ki tudod csavarni a csavart, bár biztos jól bele lesz rohadva, nekem is bele volt. Óvatosan, nehogy leszedd a csavar menetét, mert onnastól szívás. Ha lent van egy keskenyebb lapos csavarhúzóval utána lehet állítani, de ha már piszkálod vedd is ki és takarítsd meg.
Mivel erről a problémáról nem találni semmit, pedig az 1 hengeres hondákra jellemző ez a hiba, így más márkák leírásaiból lehet tanulni :)
Nekem van egy 2005-ös Innovám. Az a problémám, hogy csörög a vezérműláncom és lenne a kérdésem lehet-e feszíteni a láncon vagy csak cserélni lehet? Ha nem akkor mennyibe kerül a lánc?
Amugy ma tettem le a motort 6000km-t tettünk meg együtt ebben az évben probléma mentesen :) !!!
Sziasztok! Siekrült hozzájutnom egy giorcub-hoz amit imádok is. Mindössze annyi problémám van, hogy kiegészítőket nem találok hozzá mint pl: plexi, első csomagtató... stb. Van valakinek valami javaslata hol nézzem? Köszi előre is