Keresés

Részletes keresés

Alexfux Creative Commons License 2018.03.11 -1 6 9139

Egyébként meg ízlések és pofonok. Mindenki úgy éli az életét, ahogy szereti, vagy ahogy tudja. van aki vallásos, van aki nem szereti a pizzát és van aki felpattan a szobabringára. Nem tudom, hogy ez miért baj, és miért kell ezen gúnyolódni.

 

Abban a pillanatban, amikor valaki azt hiszi magáról, hogy csak az ő elgondolása, módszere helyes, az ő véleménye az igaz, akkor már baj van szerintem.

 

Én nem vagyok túrakerékpáros, nem úgy, mint Ti. De attól még nem kell kigúnyolni, ugye?

Előzmény: forgione1 (9135)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.11 0 1 9138

Nekem az ég egy adta problémám sincs.

Előzmény: forgione1 (9135)
forgione1 Creative Commons License 2018.03.11 -3 0 9137

Szorosra vett, több hetes túrán jó szolgálatot tehet ha napelemmel is tölthető :-)))

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (9136)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.03.11 0 1 9136

 

Van.

 

Előzmény: forgione1 (9135)
forgione1 Creative Commons License 2018.03.10 -5 1 9135

Március idusán nem értem a problémád lényegét....

 

Szoba bicikli, netre kötött görgő. Talán már netre kötött guminő is van :-)

Én inkább maradok az igazinál.

Előzmény: Alexfux (9134)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.08 -3 0 9134

Nem görgő lesz, nincs hozzá elég helyem. A bringával együtt 180cm a helyigény, ehhez nincs elég helyem. Szobabringa marad, vagy a mostani, vagy egy eggyel újabb. jobb.

Előzmény: barefootBushman (9133)
barefootBushman Creative Commons License 2018.03.08 0 0 9133

jól teszed fentieket.. lentiekhez meg annyit tenéék hozzá, hogy tacx-om van, de elérik hamar a műa. elemek zöme rajta és porlad-törik, ezért a Dekában kapható asszem b-Twines másolata jobb -azt vedd

Előzmény: Alexfux (9132)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.08 -1 1 9132

Napi terhelést tervezek.

 

A munkahelyemről a Mol-Bubival fogok hazajárni. A táv nem több, mint 5 km., de aki tekert már a Bubival, az tudja, hogy ez is lehet nehéz. Interval is lesz benne, mert az út első szakasza lejtmenet, de vannak közlekedési lámpák, ahol esetenként újra fel kell majd gyorsulni utazósebességre, aztán van egy viszonylag sík második fél, ahol meg a határaimat szoktam feszegetni.

 

Aztán 7végenként, amikor csak lehet bringa. Nem messze lakom a Margit szigettől, amit tavaly nagyon jól megcsináltak, tavaly még tükörsima volt a Szigeten átvezető aszfalt. A két híd között 2,6km, tehát egy kör 5,2km. És ebből lehet akár 10-et is. Tavaly sikerült 26km/h-s átlagot mennem egy másfél órás edzésen belül. Ez ugyan nem készít fel egy több napos kirándulásra, de valami alapot ad. 

 

Sajnos a szobabicajom most éppen invalidus, elég régi már, lehet, hogy gyorsan lecserélem és aztán rossz időben is lehet nyomatni. Jobb lenne egy edzőgörgő, amit rákötök a netre és online túrázgatok itt-ott, mondjuk a Zwift-en. Tudom, hogy ezek nem olyanok, mint a szabadtéri bringázás. de elég sokat segítenek.

 

Egy ismerősöm most pont egy ilyen görgővel valami "FTP" növelő edzést csinál.

 

Mondjuk ő inkább a nagyatádi extrememan ironman versenyre készül.

 

 

Előzmény: barefootBushman (9131)
barefootBushman Creative Commons License 2018.03.07 0 0 9131

sőt, jobb sok kicsi a szorgalmasan gyűjtögetett napikilóméterből főleg ha van benne interválterhelés is

Előzmény: Alexfux (9112)
vizus Creative Commons License 2018.03.07 0 0 9130

Csak akkor pihenek benne, ha megfelelő a forgalmi helyzet.

Előzmény: Alexfux (9129)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.07 0 1 9129

Nekem a képek alapján az jutott az eszembe, hogy elég messze vannak a fékek és a váltók. De biztosan kikísérletezted. :-)

Előzmény: vizus (9127)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.07 0 2 9128

Szia Józsi!

 

Köszi a jól megszervezett találkozót, az ellátmányt, az infrastruktúrát, mindent.

 

Örülök, hogy személyesen is találkozhattam Veled, illetve azokkal, akik ott voltak.

 

Benneteket hallgatva úgy éreztem magam, mint aki áll a hegy aljában és távcsövön nézi azokat, akik már feljutottak a tetőre. Azt érzem, hogy sosem fogok olyan magasságokba eljutni.

 

De aztán elteszem a távcsövet és előrenézve a felvezető ösvényre koncentrálok és el kezdem a lépkedést. Aztán meglátjuk, hogy hova jutok. :-)

Előzmény: Biciklis Józsi (9101)
vizus Creative Commons License 2018.03.05 0 0 9127

Egyrészt csatlakozom Tiklihez. Másrészt tegnap érdeklődtetek a pihenőkormány megoldásom iránt. Nem teszem fel az összes képet, először ugye kipróbáltam milyen magasságban a legkényelmesebb a felfekvés, aztán gyártottam. Közben persze a 3D nyomtatóval is próbálkoztunk, de az első nagyobb döccenőnél letört, talán egy üvegszövet-műgyanta erősítés segítene.

 

Meg szó volt még valamiről, ami itt egy kissé off, tehát inkább csak nyilvános mail. http://szavaiistvan.x3.hu/irasaimbol.htm

 

Előzmény: tikli (9126)
tikli Creative Commons License 2018.03.04 0 0 9126

Köszönöm ezt a kellemes délutánt!!

Remélem valamikor megismételjük!

(épségben hazaértem)

 

P.

Előzmény: Biciklis Józsi (9101)
tikli Creative Commons License 2018.03.03 0 0 9125

Azzal nincs gond!

Már várom a holnapot!😉

P.

Előzmény: vizus (9124)
vizus Creative Commons License 2018.03.03 0 0 9124

A bicaj még csak hagyján! De ilyen időben azért a nadrág-kabát is magasan esélyes!

 

Előzmény: Alexfux (9122)
tonycrow Creative Commons License 2018.03.03 0 0 9123

Szintén kihagyom a tekerést

De annyi pozitívum van, hogy Szolnok - 4-es főút - Budapest vonalon tudok adni fuvart...

Ha valakinek kell, írjon.

 

Üdv.:TonyC.

Előzmény: Alexfux (9122)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.03 0 0 9122

Semmi tekerés! Én a Brit Királyi Vízirendőrség járműveivel megyek. :-)

 

Szegény bringa igencsak koszos, saras lenne és nincs hol megtisztítanom.

 

 

Előzmény: vizus (9121)
vizus Creative Commons License 2018.03.02 0 0 9121

Alpok hangulata lesz a hozzátok tekerésnek.

Előzmény: Biciklis Józsi (9119)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2018.03.02 0 1 9120

Nekem csak haladós napokon szokott összejönni a 100, amikor nincs kitűzve semmilyen látnivaló, csak menni kell A-ból B-be.

Előzmény: Biciklis Józsi (9119)
Biciklis Józsi Creative Commons License 2018.03.01 0 1 9119

Szia Peti!

Ha gyalog tudsz 30/1000-et nyomni, akkor biciklivel is meg tudod csinálni a 100/1000-et. Legalábbis a kondícióval nincs gond... Ebben biztos vagyok.

Nekem a 100/1000 afféle ökölszabály, amivel a durva tervezést szoktam végezni.

Én néha csomagos biciklivel is be szoktam nézni terepre, ami ismét más tervezést igényel, mint a tiszta aszfalt. Itt ugyanis a felszedett szintet nem mindig tudod visszanyerni a guruláskor. Sőt engem néha a rossz úton való gurulás szokott "kikészíteni".

 

Mindemellett a valós túrán rengeteget szöszöl az ember egy csomó mindennel, ami viszi az időt. Az akku töltéstől elkezdve, a hol van a szappan a táskában... Ezt is érdemes figyelembe venni, az időjárásról nem is beszélve...

 

Jó utat!

Biciklis Józsi

Előzmény: peter198 (9118)
peter198 Creative Commons License 2018.03.01 0 1 9118

Szia Józsi!

Nem is a teljesítményhajhászás a cél, nekem inkább a felfedezés és némi zarándoklat-élmény is. De azért jobb, ha az ember  ismeri a képességeit, mert adott időre kell betervezni az útvonalat.

(Gyalog pl. tudom, hogy kb. 30km/1000m szint fölött ne tervezzek hátizsákos túrát, mert utána az ízületeim bánják.) 

Előzmény: Biciklis Józsi (9109)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.01 0 0 9117

Ezt már régebben megbeszéltük. 

 

Nyilván, amikor tervezi valaki a túra útvonalat vagy a túracélokat, bele kell kalkulálnia az erőnlétét, az állóképességét, az egészségi állapotát.

 

Vagy el kell kezdenie gyúrni. :-)

Előzmény: Biciklis Józsi (9114)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.01 0 0 9116

:-)

Előzmény: vizus (9113)
vizus Creative Commons License 2018.03.01 0 0 9115

Bizony, így van ez!

Előzmény: Biciklis Józsi (9114)
Biciklis Józsi Creative Commons License 2018.03.01 0 2 9114

Sziasztok!

 

Mindenki másért és máshogy biciklizik.

Mindenkinek más az optimális táv és a szintemelkedés.

Óvakodjatok azoktól, akik a kis távokat teljesítőket lebecsülik - a biciklizés és a világ felfedezésének szabadsága mindenkié. 

 

Hajrá!

 

 

 

 

 

Előzmény: Alexfux (9112)
vizus Creative Commons License 2018.03.01 0 0 9113

Nekem is le kell adnom négy kilót!

Előzmény: Alexfux (9112)
Alexfux Creative Commons License 2018.03.01 0 2 9112

A kerékpártúrázóknak is van legalább két szélsőértéke. Az egyik, aki képes arra, hogy nagy csomagokkal, napi 100+ kilométereket tekerjen hegyen, völgyön, kereszutül sok napig. Meg van, aki nem. :-)

 

Amit Józsi leírt nagypapás teljesítménynek, az pl. nekem még erősen utópisztikus. Én azt a tempót nem élvezném, az komoly megpróbáltatás lenne.

 

Nyilván velem van a baj, hiszen, aki kerépárral akar túrázni, annak rendelkeznie kell egy jó adag erőnlét/állóképesség kombóval és nem szabad rendelkeznie 32.54-es testömegindexxel.

Előzmény: vizus (9111)
vizus Creative Commons License 2018.03.01 0 0 9111

Két szélsőértéke van a kerékpártúrának. Az egyik a klasszikus: bepakoljuk a méretes zsákokat, táskákat, együtt vagyunk, jól érezzük magunkat együtt, beterveztük miket fogunk megnézni, hol fogunk csobbanni, vagy egész nap a parton feküdni, miket eszünk, hol lesz olyan, hogy a kényelmesebbek maradnak ebédet főzni, míg a többiek felsprintelnek valahová szétnézni, komolyabb szervezés esetén még jó fej helybeliekkel ( érdekes csoportokkal) is leszerveznek egy-egy találkozót. Ilyenkor a biciklizés voltaképp csak áttelepülés egyik szálláshelyről a másikra, nem is feltétlen egy csoportban. Két személyes csoportban ez kicsit másképp megy, hát még ha szerelmi szál is bonyolítja, egyszemélyes útnál esetleg nagyobb szerepet kapnak a spontán találkozók a helybeliekkel. ( Kocsmák, pubok.)

 

A másik amikor voltaképp egy több napos ( hetes) versenyt teker az ember, minimális felszereléssel, csapatban  saját csapat, egyedül önmaga ellen. Ha előre rögzített szálláshelyek vannak, akkor az idő a tét, ha nincsenek, akkor a napi táv. (Persze azért a lehetséges kempingek, vadkempinghelyek (Ezeket a google maps szépen megmutatja) azért beleszólhatnak a napi távokba.

 

 

Előzmény: forgione1 (9110)
forgione1 Creative Commons License 2018.02.28 0 1 9110

nem az a lényeg, hogy mennyit mégy,

 

Valóban nem, de azért Neked is van km órád és összegzed a napi teljesítményt :-)

Előzmény: Biciklis Józsi (9109)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!