A betétek jók tárcsát felszabályoztattam. De a problémát megoldottam mégpedig ugy h a fékrásegítőt szétszedtem aminek működését nem nagyon értem :D de kiszedtem belőle 2 db gumigyűrűt h maximálisan állandóan átengedje a nyomást és állóra fogja a hátsókereket.:) Érdeklődnék h vkinek esetleg nincsen e eladó köszöbbfellépő, sárvédő szélesítő díszítő elelmek??? De legfőbbképpen szükségem lenne 2db Hátsó ajtóra teljesen üresen szval pótkeréktartó ablak zár minden nélkül a nagy és a kisajtóra, ugyanis szétrohadt az ablak sarkánál.
érdeklődöm, hogy a donor-ból mi maradt még? pl. az alváz felfüggesztési nyúlványai mennyire vannak elrohadva? szívesen megnézném és talán másra is tudunk üzletelni...
emlékeim szerint van két ilyen turbóm, valamint a 2,3-ashoz is egy db. Keresek viszont egy kifogástalan benzines vízhűtőt, viszkokuplungot esetleg ventillátorral együtt2,6-oshoz. 1991 óta van a családban Trooper, így rengeteg pótalkatrész is összejött. Segítek, ha tudok...
Sziasztok ha valakinek van egy isuzu 2.8 td turbója ( IHI rhb 5 ) kérem jelezze. Van sok fölös alkatrészem is. PL.:2.6 i motor váltó 2.6 sima karburátoros motor. 2.3 td motor alatrészek,kaszni,futómű apróságok. Sperr difi ,nagydifik,kapcsolóagyak féltengelyek.
Vagy egy 2.8as Td Tropperem! 88as hátul tárcsafékes és van egy kis problémám vele!!! Újjak a munkahengerek hátul, ráállítottam kellően de menetközben nem fog semmit!!!! Vagyis vmit fog mert süt a tárcsa de állóra nem fogja meg a kereket!!! Első kerék is csak akkor van állón hogy ha rendesen taposom a pedált!!! Vákuumproblémára tippelek de kérem a szakértők segítségét vagy aki jártas benne!!!! Az autó kb fél évet ált mert lakatoltam és most vinném vizsgára de fék nélkül nem lessz meg :) Ki tud segíteni vagy van vmi sejtése tippek h miket nézzek át kérem segítsen!!! Előre is köszönöm...
űdv! a blokk fötengely nélkűl van!turbó nincs már rajt!adagoló rajt van ha persze kell.bontoi árakhoz képest olcson megkapod ha perssze érdekel .tel:303355369
A SsangYong Korando K4-K9 természetesen!Isuzu Trooper 2.2 D,Daewoo felirattal,68 lovas verzióval,(ISUZU C223,DAEWOO DC23),és a trooper váltója is van fent!
Van egy SsangYong Korrandom,2.3 szívórettenet Trooper erőgéppel a motorháztető alatt!Már váltóhibásan vettem,de vettem hozzá egy másik váltót,hibásat!
Végülis a kettőből raktam össze egyet,de előbb utóbb esedékes lesz a csere,mert az egyikből sár folyt ki olaj helyett,meg az ötödik is rommá volt törve,a másik összes csapágya kivan:(!Sír a felező,sír az 5.,a 3-as,4-es szinkrongyűrü kuka!Van duplakuplung,gázfröccs,de még megy:D!A hátsó kardán vezető-perselye is lóg,dől belőle az olaj,hiába cseréltem szimmeringet!
Ja,azt nem mondtam,ez megegyezik a Trooper váltóval,terepváltóval,de még ilyen 5-ös váltót nem nagyon találtam!Már gondoltam rá,hogy veszek egy 4-es Midit,és összerakom,mert az 5. külön csavarozható rá!Ötletek,megoldások,váltók vannak-e?:D:D:D
Úgy érted egy elsőkerekessel offroadkodni? Felejtsd el!
:)
Láttam már ilyen kocsit sárban.Vagy mire gondolsz?Tempóval átengedni mindenhol?Sziklátmászni?
Öregesen...Azért csak 30 éves vasak. Meg a 2.3 sem az az izomautó
Az összkerék is igazából homokra és hóra való,nem bírja ha ütöd(homokban is csattan olyat néha a féltengely....) De ha van gumid meglepő helyeken át lehet vele kelni :)
De offroadon nem is gyári autók vannak.
Nincs véletlenül egy kép amivel gazdagíthanád itt az indexes trooperképgyüjteményt? :)
köszi. amugy minden fále képpen szétszedem, és ha megtudom csinálni, akkor megpróbálom, ha pedig nem, akkor venni kell egy bontottat ugyanis ahogy mondtad nem terepjáró a terepjáró ha csak 2 kerék hajt (főleg az első kettő:S ) :(
Ha az a 2.3 td motor úgy csörög mint az enyém akkor azért hangosan kellett csörögnie a váltónak is...
Ha meg mégsem csörög annyira akkor lehet nem darálódott meg csak kitudjamiért szétugrott ott egy csavar vagy valami(nem tudom még mi van ott nekem még műkszik)
Mondjuk ha nincs hátsó hajtás akkor nincs is értelme a 2wd-nek
De talán tudsz venni kispénzért bontottat,a 4 sebességes váltóért szerintem nem annyira kapkodnak...
1987-es Isuzu Trooper 2254 cm3-es benzines-gázos (motorkód: 4ZD1-85) terepjárómhoz keresek motort (mert lehet hogy főtengely csapágyas) és porlasztót is. A rlasztót a gáz lehet , hogy kinyírta. A szerelő aki szokta javítgatni 100-150 e Ft-ra saccolja a motor javítást, ha csak köszörülni kell a főtengelyt. Tehát, ha valaki tud jó állapotú OLCSÓ motort érdekel.
hello˘! melyik tipusú váltorol van szó?valami hangot,csörgés zörgést hallani?szétszedni szétszedheted,de az alkatrészárak durvák!csak a csapágyak(jóminöségű)számoljúk amit érdemes kicserélni ijenkórú verdánál,föleg ha szétvan már szedve.80-100e .forint.
Hello! Lenne egy problémám... Semmi előjel nélkül, felezőben maradt a váltóm, és csak az első kerekek hajtanak. Szerintetek mi lehet a baj? Megszorult a váltó? Vagy szét ugrott? Szedjem szét, vagy vegyek egy másikat?:S