Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nem, úgy jött képbe, hogy a Szerb felderítés felvette a pilóták párbeszésedet a repülésirányítással, ami megtiltotta nekik hogy katapultáljanak. Amire elvileg nincs is joga, de hát a B-2 az speciális eset. Az ütegnél annyit tudtak hogy sikeresen befogtak egy újabb lopakodót, és a közelségi gyújtó visszajelzett.
Dani Zoltán akkor nem volt szolgálatban, hanem a helyettese, ő indított egy rakétát az ő szavaik szerint egy Lopakodóra, ha jól tudom a B-2 azért jött elő mert nem sokkal később egy ilyet selejteztek le vagy nagy javítottak nem sokkal.
Nos, talán a szövegértelmezésem rossz, de az "over 1,000 aircraft functioning throughout the conflict" éppen azt jelenti, hogy az említett fegyveres konfliktus során "alkalmazódott" ez a mennyiségű repülőgép és nem Európában összesen. Ami pedig a fake/nem fake hatékonyságot és a légvédelem eredményességét illeti, valaki korábban belinkelte ide, mennyire szánalmasan pocsékul teljesített a szövetséges légiflotta a katonai célpontok ellen az OAF során. Persze, nem számítva a lufikat. A több ezer bevetés arra volt elég, hogy akár harminc-negyven megsemmisített harci eszközzel legyen kevesebb a szerb oldalon. De ha már átcsődítették a fél világ légierejét, valamit csak bombázni kellett, olyan nincs, hogy ennyi lóvé pocsékba menjen. Ekkor jöttek a tisztán civil célpontok, ahol nem kellett sokat gondolkozni, mi az ott. Szóval, sejtem, hogy a világ legjobban fizetett légierejének primadonnái nem gyengeelméjűek, azaz megpróbálják lebombázni azt, amit lebombázandónak vélnek, még akkor is, ha az lufi.
Miért az USA sajtóban nem az megy folyamatosan hogy az új raportjaik F-35 jeik megeszik az orosz gépeket reggelire mert láthatatlanok és legyőzhetetlenek? :D
ha nem olvasnám naponta az orosz sajtóban az olyan híreket, miszerint elkészült az új fegyverendszer, ami megeszi a Raptor,t, a abramsat, etc csukott szemmel, és még vodka sem kell bele...
Ha javasolhatom: Nyissál már magadnak egy topicot "A jugoszláviai háborúk címmel, és ezt a dolgot vezesd elő ott! Oszt ha lesz kedvünk, akkor majd odamegyünk kötözködni! Ja, és előtte meg olvasd már el ennek a topicnak a címét, hátha ad valami ihletet!
Nézd egyrészt ha elolvasod a jelentést elég világos hogy ezek repültek, másrészt viszont ha kevesebb gép volt akkor még nagyobb az ellentmondás a gépek száma, a napi repült bevetések, és az alkalmazott technika MMH/FH értéke között.
Operation Allied Force was a comprehensive coalition effort. Although the United States contributed the majority of the assets, 14 of the 19 nations contributed forces to the operation. In total, our NATO allies provided 327 manned and unmanned aircraft and flew over 15,000 sorties (about 39 percent of the total.). Figure 16 shows the breakout of non-U.S. allied aircraft participating in the conflict. The allies also provided the host nation support for basing and overflight access that was critical for all aircraft participating in Operation Allied Force.
By June 1999, the total number of U.S. aircraft in Europe had grown to 731. These aircraft were based at the locations shown in Figure 5. During that same period, allied contributions more than doubled to over 300 aircraft. In addition, our NATO allies provided virtually all the basing facilities, air traffic coordination, and supporting elements to keep this air armada of over 1,000 aircraft functioning throughout the conflict.
Az előbb linkeltem a doksit abban vannak erről is adatok.
De azért vedd figyelembe hogy ez nem a Közel Kelet, hanem Európa. Repülőtér repülőtér hátán, és konkrétan még Albán ás Bosnyák repülőtereket is használtak.
Ha van jobb forrásod, készséggel elhiszek bármilyen másik számot is, ugyanis elég sok más hazugság is van benne, miért pont a gépek számában mondanának igazat.
Viszonyításak. Az Sivatagi Vihar OOB-jét ismerem a Stan Morse féle könyvből. Ne tudd meg, hogy hány támaszpont és alakualt tette ki az 1000 gépet. A környéken fizikailag nem volt annyi légitámaszpont, ahova te le tudtál volna pakolni ezer gépet.
Csak nézegesd a NATO 1989 Order of Battle doksit és számold meg, hogy hány reptér és CV kell 1000 géphez.
Álljár már le ezzel az 1000 gépes marhasággal. Jó, hogy nem az egész NATO elméleti flottáját nézed. Szó nem volt 1000 gépről. Kérlek sorold már fel az alakulatokat, mert addig csak röhögök ezen.
Sokkal érdekesebb viszont a napi cca 500 bevetés a rendelkezésre álló cca. 1000 géppel. Mivel jobbára 3. generációs gépek repültek úgy ezeknél a 20 MMH/FH érték a jellemző ami a fentiek alapján azt jelenti hogy a NATO kapacitásának végső határáig kénytelen volt kihasználni a gépeket, de még így sem sikerült elérni a kívánt eredményt.
Felesleges volt linkelned, mert elismertem, hogy tévedtam. Mondjuk azért a saját linkeden egy dolog feltűnhetett volna. Az 575 bevetéses nap bevetéseinek fele sem volt valódi csapásmérés és SEAD. Tehát azon napokon, amikor ennél jóval kevesebbet repültek, azért ott is ilyen aránnyal számolva egész érdekes dolgok jönnek ki.
Now, weather had an impact on the pace of our attacks over the last 24 hours. NATO aircraft flew 575 missions, including 197 specific strike missions and another 70 sorties designed to suppress the Yugoslav air defences
You will have seen that therefore yesterday there were 658 overall sorties, that was 36 per cent up from the day before when there were 433; and yesterday we had 222 strike sorties which was 56 per cent up from the day before when there were 142 sorties.