Tényleg agyrém az áráról nem is beszélve. A turbó olajbevezető csavarjában van egy kis szűrő gyárilag. Állítólag azt ki kell venni belőle, mert mostanában nem teszik bele. Bár 2 hónapja a gyári csavarban még benne volt. Nem tudtok hasonló apró változtatásról ami javítja a olajkör működését?A szakértői vélemény szerint a kenés hiányossága okozza a meghibásodást. Ha turbót javíttattok csak a ferri-kernél ne mert nem fogad el garanciális igényt. Üdv
Szia ata57! Amit írsz, az ne haragudj, de agyrém. Nekem 2005-ös 1,6-os HDI-m van, de köszöni szépen jól van a turbó. Nem értem, vagy nem megfelelő oljat raknak bele, vagy te nem megfelelően használod (nem sértésnek szánom!), de valami itt nem gömbölü. Egy turbónak jó esetben 350-400 000 Km-t el kell muzsikálnia. Az 1,6 HDI-t Európa egyik legjobb dizel motorjának tartják, gondolod, ha a Te eseted tipikus lenne, akkor ez így lenne? Üdvözlet: birobandi
2008 évjáratu 1,6 HDI dízel 407 peugeotom van. fél éven belül a 3. turbót nyírja ki.Állítólag a kenési rendellenesség ezeknél a tipusu motoroknál jellemző. Van e valakinek hasonló tapasztalata esetleg megoldási javaslat mert már kicsit kezdek besokkalni. Köszönettel Ata
Srácok, reggel vittem el egy ismerős szervízbe az autómat vezérlés meg hosszbordásszíj cserére, és az előbb hívtak, hogy el van szakadva a motortartó gumibakom :( Nektek volt már ilyesmi? Most túrom a netet, de nem találtam egyenlőre csak gyárit 12ért.
407 kulcsproblémával szenvedek. Nemrég vettem és két kulcsot kaptam de az eggyik szét van gyilkolva és csak a csomagtartót lehet nyitni vele. A másik nem reagál semmire . Ilyenkor mi van? Viszont próbáltam aktiválni ugy , hogy gyujtásra raktam aztán levettem, ismét ráraktam közben benyomva tartottam a lezáró gombot 10-15 másodpercig aztán megpróbáltam bezárni kikor kivettem a zárból. De nem mükszik! Segítsetek kösszi elöre is!
Csak egy kerdes: a kocsi zarasakor-nyitasakor az oldalso tukrok is nyitodnak, csukodnak. Lazulni kezdett szinte egyszerre mindketto es alapjaraton mar kicsit zorognek is. Lehet orvosolni ezt a hibat az egesz tukor csereje nelkul? Egyaltalan ki lehet kapcsolni a menuben ezt a "hajlitgatom ha kell ha nem" funkciot?
Ha valakit érdekel, csak okulásképp megosztom Veletek a korábban leírt motordadogás (EW10) okát a 407-ben, amire a revízió során végre fény derült: az olajhőgomba környékén szivárgott a motorolaj, ráfolyt a kábelkötegre, amitől zárlatos lett a vezérlés. Kis hiba, komoly következmények :-(
A lényeg, hogy végre megjavult, azóta mint a Schaffhausen :)