>>Ezt figyelembe véve egy MTB gyári modell nem hiszem, hogy űberelni fogja a DT honlapján előjegyezhető modellt... sőt, megkockáztatom, hogy alul marad.
Nem tudom lehet, hogy én látom rosszul de mintha a DigiTools Bbmotjáról hiányozna egy másodosztályt és egy dohányzást jelölő felirat, ami azért elég nagy méretű...persze lehet, hogy tévedek, ha nem így van majd kijavítotok.
Én szinte biztosra veszem, hogy lámpa formájú működő lámpája biztosan nem lesz. Esetleg nem működő, felragasztható igen, de erre sincs ígéret. Az lehetséges, hogy tudná úgy módosítani a tetőszerszámot a végén, amikor lementek a sötétzöld változatok, hogy megfeleljen mondjuk a kiépített lámpás változatnak. Ha jól emlékszem 1-1 pályaszám volt ilyen, a motorok mindegyikéből, de ennél többre nem számíthatunk lámpa terén.
Én nem hiszem, hogy az MTB homlokvilágítással fogja kiadni bármelyik Bbmot modellt. Megtehette volna eddig is... A CSD M275-nél elkészítette, de annak teljesen más a kasznija és a méretei is - hosszabb. Úgy gondolom ha meg is jelenik egyszer, az szimpla átfestés lesz és csak remélni tudom, hogy tévedek. Más részről a szép festés nem az MTB erőssége, bár javuló tendenciát mutat e téren csak úgy mint véleményem szerint a műszaki oldalon.
Ezt figyelembe véve egy MTB gyári modell nem hiszem, hogy űberelni fogja a DT honlapján előjegyezhető modellt... sőt, megkockáztatom, hogy alul marad.
Tőled és mindenki mástól is kérdezném, hogy az is háromlámpás lesz? Érdemes várni (az mtb-re), vagy fusson a IV. korszakot kedvelő, hogy nehogy lemaradjon erről?
Igen, tudom, hogy a Digitools sok szép részlettel kínálja most, de vajon mit és mikor (no meg mennyiért) kap majd kék Bb-t az aki a z mtb-re vár?
Lehet erről érdemi információt kapni itt a topiktársaktól?
Na azért csak lesz itt előbb-utóbb kék Bbmot is, ugyan még nem az MTB kiadásában, de a DigiToolsnál limitált szériában minden bizonnyal lesz egy-két példány, ha jól láttam. :-)
Én többfélével próbáltam és kellett is. A 3mm belső átmérőjű pont rámegy. Kétfélét érdemes venni 3mm és 4 mm belső átmérővel (ezek kívül általában 6-7 mm átmérőjűek). Arra kell figyelni, hogy az általános alátétek (OBI, Praktiker, vasáruházak, kiszerelésesek) 0,5 mm -0,7 mm vastagak, ezért azok már lehet, hogy vastagok lesznek). Én kipróbáltam 0,5 mm vastaggal (általános méret) is, de ez vagy passzos volt (nem szorult, de nem tud billenni) vagy ahogy más is írja valahol már vastag volt.
Nekem többféle vált be és érdemes venni 3 és 4 mm belső átmérőset és 0,1-0,2 vastagságokban (legfeljebb kettőt tesz alá az ember, ha kell).
Amiket én vettem azoknak a belső átmérője 4mm, a külső pedig 8mm,és ezek jók is mert tud tőle rendesen mozogni a fv. De én 0,1mm-es alátéteket vettem mert nem tudtam előre, hogy mekkora kell majd.Van amelyik fv. a 0,3mm alátéttől már szorul és van ahova elég volt a 0,1mm-es is.
Valaki le tudná írni, hogy a Heris Bo kocsijaihoz mekkora külső/belső átmérőjű alátét passzol a forgóvázhoz? Holnap el tudnék jutni barkácsboltba, de a kocsik meg nincsenek nálam, hogy lemérjem... Azt olvastam itt, hogy 0.3mm vastag elég lehet a jó futáshoz. Köszönöm előre is, ha valaki megnézi! Üdv
Én általában az oldalsó kijelző pozíciója alapján próbálom belőni a dolgot. Az IC+ kocsikon lejjebb kerültek elhelyezésre, és azt messzebbről is könnyebb kiszúrni.
illetve az IC+ elég könnyen megkülönböztethető a CAF-tól (meg igazából az összes többi Startos kocsitól); elég rápillantani az IC+ jellegzetesen alacsony, szögletes ablakaira és hatalmas, ugyancsak szögletes oldalajtóira.
... és máris bent vagy az erdőben... :) Bocsánat a minőségi képért, csak épp itt állt mellettem egy Tapolcán:
Ez is IC+ kocsi, pedig semmi sem szögletes rajta. Amit írtál, az nagyszerűen áll a 3G IC kocsikra, viszont olyat szerintem még nem pingáltak át ilyen festésűre.
Az IC+ kocsikból van belföldi és nemzetközi kivitel is. Először az utóbbiak készültek el, és ezeken valóban vannak szögletes ajtók, szögletes üveggel. Azt viszont én sem tudom ( ezért örülnék, ha valaki leírná ), hogy ez a nemzetközi kivitelű kocsik sajátossága e, vagy valahol egyszer csak áttértek erre a lekerekített változatra. Itt a Balatonon én csak ilyet láttam, mind 2 osztályú, mind pedig többcélú teres kocsiból. Az ablakok viszont közelről nézve a nemzetközi kocsin is le vannak kerekítve, bár ragasztottak, ahogy a képen látható is.
Ha valakit összezavar ez a sokféle rabszállító festésű típus, és a részletekből nem tisztul a kép, akkor én a helyükben a forgóvázat nézném. Ha "railjet-szerű" szerkezetet látunk ( a szekunder légrugó azért elég kirívó nálunk ), akkor tuti IC+ kocsival van dolgunk.
"Tudom, szokatlan ez a megoldás a nagynevű német gyártók után, akiknek a termékeivel csak a boltok polcain találkozol,..."
Közvetlenül tudsz rendelni a legtöbb német és osztrák gyártótól is. Mármint dekóder gyártóktól. Nem csak akkor, ha boltban nem találsz, hanem bármikor. Persze nem "GNP", hanem "UVP" áron, a bolti akciók meg nem számítanak.
Pár napja volt itt egy FoxRail-es ellenőrzésen. Nincs kiépítve a mozdonyban a fülkevilágítás, digitális üzemben a zárfények kapcsolhatóak külön. A dekóder AUX1 és AUX2 kimenetére vannak hozva, így a dekóder alap beállításában az F1 és F2 funkcióval kapcsolhatók.
El is kell ismerni ha téved, vagy figyelmetlen valaki, ezt meg is tettem. A félreértések elkerülése végett nem kritikus jelleggel írtam a bejegyzést (kritizálhattam volna a helyzetet amikor megtörtént) hanem pusztán megakadt a szemem a topiktárs hozzászólásán. Miszerint képletesen értve most csak úgy megveszünk egy hangdekódert az irodában én meg visszairányítva a boltokhoz köröket futottam. Ennyi nem több, továbbra is szeretem a DT termékeit és örülök, hogy van ez a felület hasonszőrűekkel :)
Miért lenne szokatlan dolog közvetlenül gyártókkal kommunikálni? Volt már rá precedens, hogy emailt váltottam pl az MTB-vel pótalkatrész ügyben (mert az sincs a boltok polcain) vagy éppen a BRAWA-val. Kaptam választ tőlük is. Nekem nem szokatlan...
Amennyiben a termékünket nem találja meg az üzletekben, keressen fel minket!
Rendelni e-mail-en és telefonon keresztül is lehet, de minden esetben kérünk írásbeli megerősítést. A rendelés beérkezéséről minden esetben küldünk visszaigazolást. Amennyiben 48 órán belül nem kap visszaigazolást, kérjük, jelezze telefonon!
A megrendelt termékek előzetes egyeztetést követően vevőszolgálati irodánkban vehetőek át.
Fizetés előre utalással és készpénzzel lehetséges!
Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség!
Csomagküldést nem tudunk vállalni, megértését köszönjük."
Önkritikát gyakorlok: A Weboldal alján le van írva, hogy értékesítenek és a vevőszolgálati irodában vehető át. Bár ez nem változtat a történeten, megkerestem őket, mert egy adott termék nem volt a boltokban, erre vissza lettem irányítva a boltokhoz.
Köszönöm a válaszodat, amely teljesen pozitív lenne az első soros cinikus megjegyzés nélkül. Nyilván onnan szedtem az email címet és nyilván azután írtam nekik, hogy nem találtam az adott terméket a boltok polcain, ezt le is írtam. Nem akarom csűrni-csavarni és a szavakon lovagolni, az nincs leírva a honlapjukon, hogy értékesítenek ebben az irodában - ha mégis elsiklottam felette elnézést. Termékbemutatás, szaktanácsadás és garanciális javítás van feltüntetve. Illetve ha valamelyik termék nincs akkor keressék a magánszemélyek. Ennek megfelelően jártam el... innentől kezdve köszönöm, hogy felhívod a figyelmemet az internet világára.
Nem, naivan azt gondoltam, azért van a honlapon email cím, hogy az oda küldött levelekre válaszoljanak. Jobban szeretek levélben érdeklődni, mert az írás megmarad és később esetleg megnézhetek olyasmit, ami fölött az adott pillanatban elsiklottam.