holnap majd nézek valami festéket. szeretném lefesteni mert egy-két napig még meleg lesz (10-12 fok is akár), aztán ki tudja milyen hideg megint és a garázsomnak nincs ajtaja :-)
Na gyerekek, a ledcsíkjaitokkal elmehettek a sunyiba. :-D
Van egy csoport a fácsén, a Land Rover Owners, az ember nem győzi nézni, gyakorlatilag napi többszáz képet tolnak fel a fijúg a világ minden tájáról (van egy abdul alhajri nevű fazon, valahol Qatar-ban lakik, az rakosgat fel időnként a hosszú 6 ajtós Range-éről, meg a Monteverdijéről, meg ahogy azokkal csapatnak, meg a 6x6-ról, a sivatagban táborozósat, burnuszban, az beszarás).
Van valakinek ötlete szektagyűlés helyszínnel kapcsolatban. A zabálási lehetőség fontos, párszor volt a fehérvári úton egy bólingterem, ott lehetett kajálni, pizzázni, ökörködni, gyorsulgatni a gázas VM Rangel. Ha valami jó ötlet van, akkor dobjátopk be, az is jó, ha megyünk a Texas-ba?
Béláim! Ismerősnek kéne: 300 tádé ótómatához a váltónak az a fém hűtőcsöve, ami a váltótól megy előre, mégpedig a felső. Ha van valahol elfekvőben szóljatok, köszi.
Aludnék én éjszaka, de ha menni kell, akkor menni kell :)
A rugótémát találjuk ki, kell egy pár közepesen erős Defire előre illetve gátló, ami legalább procomp ES9000. Szerintem ez van neked. Hátsó vidéket nem abajgatom, ott rendbe vannak a dolgok, szerintem emelt rugók vannak old emu gátlókkal, ezért áll ilyen bólogatóan a járgány.
Hol legyen a Szektázás, a Mekiben, vagy esetleg van valami jobb hely?
igazából valószínűleg nem gyakran fogom használni. ennek két fő oka van. az egyik, hogy ha fenn van, akkor nem férek be a garázsba. a másik, hogy igazából most hogy benne a gáz (96 literes tartály a pótkerék helyén), a pótkerék a csomagtartóban van. normális esetben nem gond, de ha nagyobb dolgot akarok berakni, vagy megyek valahova es telipakolom a csomagtartót, vagy ha olyan helyre megyek ahol előfordul nagyobb zötykölődés, magas állásszög, akkor sem akarok pótkerék nélkül elindulni sehova, és ilyenkor jól jön hogy szilárdan lehet rögzíteni, és még más dolgok is elférnek mellé.
a méretei 1140x1230x140 mm bruttó, 20x20 profil, 2mm falvastagság. a súlya 17,5 kg.
az oldalfalakat azért akartam, hogy hozzájuk szilárdan lehet rögzíteni mindenféle cuccot, de aztán gondolkodtam, hogy elég lenne csak oldalt, sőt lehet hogy egyáltalán nem is kéne, de aztán mire megálltam a sógoromnál, ő már összeállította a végeit, és már nem volt szivem szétvágatni vele. (mindenesetre utólag még mindig egyszerűbb levágni, mint ráhegeszteni, csak ne tudja meg :-)) )
a csavar pedig az eredeti pótkeréktartó csavar. bár az enyémet valszeg pont kidobták a gáz szerelésekor, úgyhogy kellett egyet szereznem. így nem kell össze-vissza kötözgetnem a pótkereket, és egyszerű lesz leszedni is.
mivel ez egy low-cost project (az eddigi költség 23euro), és a funkció is fontosabb a kinézetnél, asszem nem küldöm el galvanizáltatni, de valami ócska festéket sem akarok rá ami az első húzáskor-csúszáskor lepereg. epoxidos festékkel van valakinek tapasztalata?
Na akkor majd a következő körben! Már leadtam Jhonnynak a rendelést. Ráadásul bekerült egy plussz tétel is, ugyhogy a mostani kereteibe már nem fér belé!
Javaslom a túlnyomásos kabint, akkor nem érdekes, mi van kint és jönne be! :-)
Anno olyanokat mondtak, hogy nem mindegy pl a kipufogó végének állása/iranya, az is okozhat ilyen visszaszivárgást az óriási vákuum miatt, ami a kocsi mögött kialakul(hat). Hogy ez itt mennyire lehetséges ok, nem tudom.
Az a rezgéstompító nem jó, ha ereszt, elvileg fémtisztának kellene lennie. D1-ben ez ilyen volt, ott nem is volt ezzel gond.
nincs véletlenül valakinek vatera hozzáférése, hogy kapcsolatba lehessen lépni az eladóval? valahogy semmi kedvem csak azért regisztrálni, meg amúgy aszt mongya a vatera hogy hibás adatokat akarok beadni neki ...
szóval az első megfelelő - a weboldalon azt írják, hogy különböző hosszúságú keresztrúddal változik az ár is. mekkora a mérete a keresztrúdnak? le lehet viszonylag egyszerően berhelni róla?
a második nagyon tetszik, főleg hogy a terhelhetősége 100 kg. itt külön kell megvenni a keresztrudat, de nekem az úgyis van, biztosan bele lehetne szabni. viszont ahogy megnéztem a talp felfogatását, a tiéd külső részének a talpa magasabban van, mint a belső rész alja. ez okés, mert a tartórész egy kis fejreállított L profil, és a belső-teherviselő talp az L függőleges szára mellé kerül. a másodiknál viszont úgy néz ki, mintha egy régi, hagyományos L alakú esőcsatornába ülne bele a teherviselő szár amit kívülről és alulról körbefog és tart a külső rész. ez viszont lehet hogy nem passzolna a P38-hoz?
de lehuztam az adatlapját, és mintha lehetne rajta állítani - ha igen akkor ez is megfelelő.
mindenesetre az elso link amit idekopiztam , a vateras, az mintha ötvözné mindkét verzió jó oldalát. igaz hogy lejárt már, de a képeket még meg lehet nézni - jól láttam, hogy a lába hasonlít ahhoz, amit elsőre linkeltél be? itt van még egyszer:
Most azzal vergődök, hogy jön be a kipufogógáz az utastérbe, de fogalmam sincs hol. Elvileg a tűzfal egyben van, a kipufogó rendszer látszólag egyben van. Amit láttam, a turbó után van egy rezgésszigetelő acélrácsos elem, ami a motortér rezgését választja le a kipugogó csőről. Az egy kicsit kormos. Az szokott durván átereszteni?
A reptéren az a helyzet, hogy a takarítónéni is tudja, hogy mikor jön a Antonov, illetve a 747-es óriásJumbo hol szokott megállni, és mennyit tankol. Ez ilyen, ragad ránk ez massza :)
Most látom, hogy a Hungarocontrol árulja. Még nem láttam ezt a gépet, nemrég a Brekivel voltam arrafelé, úgy néztek rám a portások, mintha valamilyen időutazó lennék valamilyen nagyon távoli múltból, vagy párhuzamos világból. Most VW Amarokkal nyomulnak, egészségükre. Érdemes megpróbválni egy fele összeget beajánlani nekik, hátha beveszik.
A reptéren volt pár 90-es Defi, véletlenül rendelték őket, eredetileg Disco-rol tárgyaltak, de a beszerző véletlenül Defit írt a megrendelésre és konokul ragaszkodott hozzá. Aztán amikor kipróbálták őket, akkor kitört a botrány, Disco-t próbáltak ki, ami kényelmes, helyette kaptak Defit télen, minimális extrával. Folyamatos munkára (pálya felügyelet) kellett volna, azt nem nagy öröm egésznap abban abszolválni, így elkerült a polgári védelemhez, majd eladták, valamilyen rejtéjes módon. Megpróbáltam kinyomozni, hogy mennyiért ment el, de nem merték elárulni, félnek attól, hogy nagyra nyitom a pofámat :)
Biztos kevesebb lenne a szívás, de főként az átírással szívtam, a javításokat aránylag hamar abszolváltam, illetve van sok apróság, ami várólistás. Hideg van, nem szívesen babrálok a szabadban. Ahogy nézem a fényszoró helyből cserés, a csörlő hiányzik, gumi is cserés valamilyen búgóss MT-re, szóval el lehet ezekkel matatni.
csináltam egy tetőcsomagartót, mivel sikerült szereznem lábakat. most kipróbáltam, és nagyon nem tetszenek a lábak, tehát repülnek ( olyan ..., izék .., n, szóval nem kell ). most viszont lábak kellenének, estleg összekötő rúddal, de ha tudok rá eszkábálni, akkor nem feltétel.
melyik jó a P38-ra? én valahogy nem bírom felfogni ezeket a lábakat, látnom kéne, kezembe fogni, és felrakni, de addig valahogy nem megy.