holnap majd nézek valami festéket. szeretném lefesteni mert egy-két napig még meleg lesz (10-12 fok is akár), aztán ki tudja milyen hideg megint és a garázsomnak nincs ajtaja :-)
Na gyerekek, a ledcsíkjaitokkal elmehettek a sunyiba. :-D
Van egy csoport a fácsén, a Land Rover Owners, az ember nem győzi nézni, gyakorlatilag napi többszáz képet tolnak fel a fijúg a világ minden tájáról (van egy abdul alhajri nevű fazon, valahol Qatar-ban lakik, az rakosgat fel időnként a hosszú 6 ajtós Range-éről, meg a Monteverdijéről, meg ahogy azokkal csapatnak, meg a 6x6-ról, a sivatagban táborozósat, burnuszban, az beszarás).
Van valakinek ötlete szektagyűlés helyszínnel kapcsolatban. A zabálási lehetőség fontos, párszor volt a fehérvári úton egy bólingterem, ott lehetett kajálni, pizzázni, ökörködni, gyorsulgatni a gázas VM Rangel. Ha valami jó ötlet van, akkor dobjátopk be, az is jó, ha megyünk a Texas-ba?
Béláim! Ismerősnek kéne: 300 tádé ótómatához a váltónak az a fém hűtőcsöve, ami a váltótól megy előre, mégpedig a felső. Ha van valahol elfekvőben szóljatok, köszi.
Aludnék én éjszaka, de ha menni kell, akkor menni kell :)
A rugótémát találjuk ki, kell egy pár közepesen erős Defire előre illetve gátló, ami legalább procomp ES9000. Szerintem ez van neked. Hátsó vidéket nem abajgatom, ott rendbe vannak a dolgok, szerintem emelt rugók vannak old emu gátlókkal, ezért áll ilyen bólogatóan a járgány.
Hol legyen a Szektázás, a Mekiben, vagy esetleg van valami jobb hely?
igazából valószínűleg nem gyakran fogom használni. ennek két fő oka van. az egyik, hogy ha fenn van, akkor nem férek be a garázsba. a másik, hogy igazából most hogy benne a gáz (96 literes tartály a pótkerék helyén), a pótkerék a csomagtartóban van. normális esetben nem gond, de ha nagyobb dolgot akarok berakni, vagy megyek valahova es telipakolom a csomagtartót, vagy ha olyan helyre megyek ahol előfordul nagyobb zötykölődés, magas állásszög, akkor sem akarok pótkerék nélkül elindulni sehova, és ilyenkor jól jön hogy szilárdan lehet rögzíteni, és még más dolgok is elférnek mellé.
a méretei 1140x1230x140 mm bruttó, 20x20 profil, 2mm falvastagság. a súlya 17,5 kg.
az oldalfalakat azért akartam, hogy hozzájuk szilárdan lehet rögzíteni mindenféle cuccot, de aztán gondolkodtam, hogy elég lenne csak oldalt, sőt lehet hogy egyáltalán nem is kéne, de aztán mire megálltam a sógoromnál, ő már összeállította a végeit, és már nem volt szivem szétvágatni vele. (mindenesetre utólag még mindig egyszerűbb levágni, mint ráhegeszteni, csak ne tudja meg :-)) )
a csavar pedig az eredeti pótkeréktartó csavar. bár az enyémet valszeg pont kidobták a gáz szerelésekor, úgyhogy kellett egyet szereznem. így nem kell össze-vissza kötözgetnem a pótkereket, és egyszerű lesz leszedni is.
mivel ez egy low-cost project (az eddigi költség 23euro), és a funkció is fontosabb a kinézetnél, asszem nem küldöm el galvanizáltatni, de valami ócska festéket sem akarok rá ami az első húzáskor-csúszáskor lepereg. epoxidos festékkel van valakinek tapasztalata?
Na akkor majd a következő körben! Már leadtam Jhonnynak a rendelést. Ráadásul bekerült egy plussz tétel is, ugyhogy a mostani kereteibe már nem fér belé!
Javaslom a túlnyomásos kabint, akkor nem érdekes, mi van kint és jönne be! :-)
Anno olyanokat mondtak, hogy nem mindegy pl a kipufogó végének állása/iranya, az is okozhat ilyen visszaszivárgást az óriási vákuum miatt, ami a kocsi mögött kialakul(hat). Hogy ez itt mennyire lehetséges ok, nem tudom.
Az a rezgéstompító nem jó, ha ereszt, elvileg fémtisztának kellene lennie. D1-ben ez ilyen volt, ott nem is volt ezzel gond.