Én teljes mértékben tisztában vagyok azzal, hogy nem elektromos gázpedálos. Benn is ezen veszekedtem főnökkel aztán mikor kiderült, hogy az x12xe komplett motorblokk megeggyezik a z12xevel akkor adott igazat :)
Új alakatrészeket ilyenből? kizárt dolog XD. Ugyan olyan elb@szott árak mint a board kijelző. új ára beszerzési áron 98 ezer. mondtam is, hogy azt dugjátok fel a valagatokba... A bontósok is szemét kalmárok, mert volt olyan aki 25 meg 30 ezret akart kérni érte, mert ilyen meg olyan ritka a sárgacsatis board. Lenn az Isten háta mögött még 3 faluval vettem egy teljesen hibátlant 10ezerért :D De annyira világvége volt, hogy a gps is eltévedt...
Nekem 96os x20xev és még is ott a csati a kormányburkolat alatt. A kuplungál nem tudom mi a helyzet. Lehet, hogy ha olcsón hozzá jutnék a dolgokhoz megcsinálnám. Ha irányjelző kapcsolót kell cserélnem tuti tempomatost veszek :D. Így előrébb lépek ha csak kicsit is XD
Azt elfelejtettem írni, hogy ez csak akkor igaz, ha elektromos gázpedálos az autód (Z-s motorkód) De gondolom az.
Vaterán már 6000 Ft-tól van indexkar. Ehhez nem kell szerelő. Leveszed a burkolatot a kormányról (alsót és felsőt is), és egy ledugózott csatlakozót kell keresni. Ilyet, mint a képen. Ebbe megy bele a tempomatos index négypólusú csatija.
Ez pedig maga az index kar. Az említett csatira pedig a kábelköteg végén lévő csatit kell rádugni:
Látom nincs tempomatod. Ha el van vezetve a kábel a kormányhoz, és megvan a csatlakozó is, akkor csak egy tempomatos indexkart kell venned, bekötnöd, plusz Tech2-vel engedélyeztetni a computerben.
Akkor gyermekem, feloldozást kapsz a helytelen megfogalmazásért. De a penitenciát nem úszod meg. El kell mondanod 6 jó ez a VECTRA, 5 szép ez az autó, és 10 csak megfelelő alkatrészt rakok bele "imádságot". És megkapod a megbocsájtást.
Hali lökös másolása megoldható, de egyedi forma is , igaz ez a drágább mert ahhoz csinálni kell egy mustert ugymond azért huzosabb ára van,és cirka jó egy honapos meló a sablon legyártása.Ha komolyan érdekel akkor telefonon vagy email ben letárgyalhassuk.Esetleg nézz körül a honlapomon. ..Üdv,,,,..........
Hali a gyári lökös az öntött abs müanyagbol van ,én üvegszálas mügyantás holmikkal dolgozok ,és sajnos e két anyag nem birja egymást. Sajnos nem lehet ezt a két anyagot házasittani.Esetleg csak ugy ha a felfogatási pontnak megfelelö ellendarab van csinálva üvegszál és fém ötvözéséből,majd ezt erős karosszéria ragasztóval belülröl ráragaszani a lökös belsejére......
"Hogy ne kelljen olyan módszert alkalmazni, mint mumtaz autóján."
Ki mondta, hogy az rossz? :-D
Egyébként nálam valószínűleg ez volt egy kézenfekvő megoldás, mivel a közelben semmi gyári felfogatás nincs. Másét meg még nem is láttam, hogy egyébként mely pontokon kellene hivatalosan felfogatásoknak lenni. Ezirányban tőlem senki ne is kérdezzen semmit, mert halvány fingom sincs róla. :-D
Majd hívlak szerintem pénteken, mert holnap nem melózok. OP-COM is kéne, vagy más szoftver, ami van, mert ami nekem van, azzal nem biztos hogy megy. Sose próbáltam, mert az én interfészem nem OP-COM-os. Viszont akkor már kipróbálnám, mert, ha tényleg az interfészem szart be, akkor rendelnem kell nekem is egy olyat, ami neked van, mert azóta sem rendeltem.
Az autót nemrég vettem és az első dolgom volt az olajszűrő, olaj illetve levegőszűrő csere. Ezt a már jólbevált szerelőm segítségével hajtottuk végre. Mivel ő előtte nem nézte meg hogy szűrőházas, vagy fémszűrős az autó ezért redelt mind a kettőt hozzá. Amikor leszedtük a szűrőházat akkor jött elő a turpisság, hogy teljesen szét volt gányolva az egész és ráadásul a szűrőház pereme is le volt törve és a műanyag sapka fedélnek a menete is szét volt szagattva. Mivel másik szűrőház nem volt raktáron, ezért próbáltuk meg ezt a megoldást, hogy egy közcsavarral megnézzük hogy működik-e így a dolog, magyarul ugyanaz-e a szűrő átenegedő képessége. Beindítás után körülbelül 5 másodpercig járt a motor és mivel nem volt nyomás le is lett állítva és el is lett vetve ez az ötlet. Ideiglenesen letömítettük a szűrőházat, majd most a hétvégén lesz felrakva az új, mivel most érkezett meg.
Ezt a kérdést azért tettem fel, hogy egyébként van-e valakinek efféle tapasztalata, de köszönöm az építő jellegű kritikákat.
Úgy azért elég szar megcsinálni. Power ledek melegszenek. A helyedben inkább vennék szofita ledeket. Jobb, mint megcsinálni, bár picit drágább, de legalább nem melegszenek és legalább pont odavalók.
Apropó. Nem tudnád kölcsön adni az interfészedet pár napra? Nem tudom, hogy az interfészemmel van baj, vagy a kocsiban szállt el a kommunikáció, de nem akar menni a dolog. Viszont szabályozni akarok pár dolgon, amihez kellene az élőadat kiolvasás.
Nyugi. most ki van rámolva minden, mert tartálycsere volt. Most szép nagy hely lett a csomiban.
Mostanában nem nagyon tudom vállalni, mert elhavaztak, de ez lehet, hogy csak 1-2 nap. Egyszerűen nem tudom előre. Viszont megmutatnám, hogy milyen lett és akkor meglátod, milyen. Csak mostanában nem nagyon szoktalak látni. Na jó. Múlt héten egyik reggel épp melegítetted a verdát, de mikor érsz haza általában?
Érdekes dolgokat csináltatok, jó sok türelmetek van nektek is. :)
Én a beltéri LED-esítésre cuppantam rá, energiatakarékossági szemszögből. :) Meg azért az jóval egyszerűbb megcsinálni.
A 4 ajtóban van 1-1 izzó, hátul a kapaszkodóknál 2, elől a tetőben 2. Tehát egy sima ajtónyitásra 8x5W = 40W kezd el világítani! Ezt ki lehet váltani szumma 5W-nyi LED-el. És szép fehér fényük van, nem olyan retrós-sárgás, mint az izzónak.
A helyzetjelzők pedig 2 izzó elöl, 4 hátul, rendszámvilágítás 2, az is 40W, pedig 7-8W-ból ki lehet hozni normális LED-ekkel.