407SW 1.6hdi gépemhez szeretném megtudni hogy miért nem müködik az, hogy ha a távirányitón nyomva tartom a nyitó gombot pár másodpercig akkor lehuzza mind a 4 ablakemelőt?(nyáron napos parkolásnál nagyon jó dolog)
Ugyan is amikor le vannak húzva az ablakok vissza felé záráskor tökéletesen működik ez a funkció és felhúzza hosszabb nyomásra az összes leeresztett ablakot.
Korábbi verdám (nem oroszlán) ezt oda vissza tudta ebből gondolom, hogy csak valami programozási hiba?????
Szia c_balint! Igen elképzelhető, csak az a furcsa, hogy az akku töltésjelző mit jelzett. Elvileg lehet két egymától független történet, de érdekes lenne. Valóban akár a katalizátornál, lambda szondánál lehetett komolyabb lerakodás, amit sikeresen kiégettél. Mindenesetre én azt tanácsolom, hogy ha esetleg megismétlödik, olvastasd ki a hibakódot. Üdvözlet: birobandi
Segítségre lenne szükségem.Tegnap amikor beindítottam az autót nem aludt ki a motorhibát jelző lámpa,és egy darabig az akksi jelző lámpa is világított,majd egyszer csak kialudt.A computer kiírta a következőt: Depollution system faulty.Olvasgattam a fórumban és dieseleknél láttam ezt a problémát.Lehet hogy az idegességtől már mindent beképzelek, de mintha nem húzott volna már annyira az autó.Ma reggel megint beindítottam mert olvastam hogy kicsit meg kell hajtani az autót.Meghajtottam elég rendesen,tovább világított és jelzett a computer.Beérve a városba a lámpánál le is állt a motor.Újraindítottam,kb 500 m után megint leállt a motor.Pár óra múlva beindítottam és megint meghajtottam,a computer sem jelez azóta és a motort jelző lámpa is kialudt.Újra nagyon jól ment az autóm.Elképzelhető hogy csak valami lerakódás volt vagy dugulás valahol ?..Szervizben még nem jártam a problémával.
Bármelyik pug tárat kezeli a rádiód. Akár még a régebbi pl 307 es középkonzolit is akár pl a 406 ban lévőt is. Ha gondolod le tudod tesztelni nálam. De előtte engedélyeztetni is kell a BSI ben is. azt is meg tudjuk oldani. Keress magánban ha gondolod.
Szia Gombicsku! Ezt teljesen kizártnak tarom! Én csak tanácsolni tudok neked, minden üzleti érdekeltség nélkűl. Van egy kiváló és elfogadható áron dolgozó gyári kis szevíz, akiket igen jól ismerek és merem őket ajánlani. Én a helyedben velük átnézetném, kiolvastatnám a gépet és akkor el tudod dönteni, hogy mi az amit meg akarsz csináltatni. Amennyiben igényt tartasz bármi segítségemre dobj egy mailt. Üvözlet: birobandi
Szia BazsiBá! Az önindítózás normál esetben egyáltalában nem rázza a kasztnit. Motortartó gumibakok? Érdemes lenne az akku feszt lemérni. Üdvözlettel: birobandi
Külföldi fórumokból én is erre jutottam, hogy ilyen hibánál be kéne indulnia (bár ott üzemanyagszűrőtől kezdve mindenfélét írnak erre a hibára).
Mai napon megpróbálom megnézni a biztosítékokat, most már azt is megtudtam, hogy nem csak egy helyen van (tegnap keveseltem azt a kb. 15 biztosítékot az utastérbe...).
Ha valaki esetleg megmondaná, hogy hogy férek oda az üzemanyag-szivattyúhoz? mert az ülést csak úgymond kiemelni lehet, teljesen kinyitni én tegnap nem tudtam. (vagy van-e ebbe egyáltalán, vagy csak ez a magas nyomású szivattyú van, amit aranyárban mérnek).
Közbe az is fejembe jutott, hogy az indítózás elég rendesen rázza a kasztnit (felsőbb kategóriás autóról van szó nem hiszem, hogy kéne csinálnia).
Na 1-3 közt úgy érzem, hogy megint kicsivel okosabb leszek. Megnézem azt az üzemanyag-megszakító gombot (bár tényleg úgy olvastam, hogy csak benzinesnél van), meg amit tudok.
1,Economy Mode Active", utánna elsötétül, sehogy se lehet kikapcsolni= Ez teljesen normális. Ez csak azt jelenti, hogy valami fogyasztó be volt kapcsolva a motor leállítása után kb. fél órán át. (Ennél bonyolultabb, de kb. ez a lényeg.)
2,-P0087: Közös nyomócső/rendszernyomás túl alacsony
-P0088: Közös nyomócső/rendszernyomás túl magas=Ez sem szokott eget verő ügy lennni, egy -egy szelepnek a hibája, melyek valóban sokszor egyszerre mennek taccsra. Az áruk együtt kb. 40 000Ft. Amit nem értek, hogy ettől még indulnia illene, csak hiba üzenettel (sárga motordiagnosztikai hiba) 3, Szervízintervallum-jelző: -7400km= Amennyiben így minusszal írja, az elég gáz, mert az azt jelenti, hogy elméletileg 27400 Km óta nem volt olaj és szűrő csere, ami több, mint kínos. Üdvözlet: birobandi
Ma elmentem szervízbe több helyre is de mindenhol azt mondták a menet közbeni kerregésre, ami csak sebességben halható üresben nem, hogy semmi képpen nem ledkerék hanem váltó.
az egyik szerelő még azt is pedzegette hogy esetleg a bal oldali féltengely csapágya a váltó felöl.
minden esetre senki nem merte tutira mondani.
Ja a váltóbol fél liter olaj hiányzott de a feltöltés után sem lett jobb.