Korábban szó volt az Etanolról. Most találtam egy oldalt, amin még átalakítóól is van leírás. Nem is gondoltam volna, hogy egy átalakító csak ennyibe kerül. Azt hittem, 100e-s nagyságrendű.
Nagyon tetszik az új (jó, élőben nem láttam, de a képeken kívül-belül). Csak a csomagtartó mérete meg a vélhető ára ami elbizonytalanít. Ugyanis, most orrba-szájba reklámozzák a mostani GLX AC-t 2.7 milláért akcióban... Meg azt a nagy eladási-beszámítási kedvet sem látom, az Ignácot, főként más márkánál katasztofális áron számítanák be. De ha mindenáron Swiftet vennék, csak megvárnám az újat, szóval jó lesz váltani a gyártásnál (ha egyáltalán a régit nyomják még).
Modellen belül van tárcsás és dobos hátsó fékes? Érdekes megoldás és az alkatrész beszállítás, raktározás és külön gyártósor miatt biztosan sokat megspórolnak rajt :-) Még tán 100 Eurót is :-) Még a szar kis Kia Picantón is négy tárcsa van már évek óta......
Azért lesz még min változtatni a következő ráncfelvarráson :-)
(Egyébként nem volt rossz a Swift fékje, én személy szerint meg voltam elégedve vele, a mostani Mazdámon sem fog jobban)
Eddig csak nyugatra készült az újból. Írtam is már, hogy vannak ritkán GC szerűek, 15-ös lemezzel. Meg GLX szerűek ugyanilyennel. Meg GLX+, vagy GS- szerűek 16 aluval, meg a fullosak ugyanezzel.
Nem lepne meg ha ezennel is nyugatra 16"-al szállítanák az alapmodellt is :-) A régit itt Ausztriában nem lehetett kapni 14"-os kerékkel és fordulatszámmérő nélkül sem...
Na, a kígyó a farkába harapott, hiszen, mint írtam, az újon kicsinek tűnik a 15. ( Meg a régin a 14. ). Hiába nagyobb, az autó sárvédőíve is nagyobbnak látszik.
A kontraszt lesz nagyobb a jobban felszerelt példányokhoz képest. A szem hamar megszokja a 16"-os kerekekkel és mellette a 14"-os kerékkel nevetségesnek tűnik hamar.
Akkor összefoglalva ez azt jelenti, hogy minden modelfrissített GLX-ben már bőrkörmány van, a csomagtérben egy műanyag tárolódoboz (ha lehajtjuk az ülést akkor egy síkban lesz a hátsó tér), változott a hátsó lámpa és az első lökhárító. Ezen kívül 2006 óta tudja az átlagfogyasztás mérést.
Ha jól tudom, akkor 2007 vége és 2008 eleje környékén volt egy modellfrissítés a Swift-nél. Tudom, hogy hülye kérdés, de ez a modellfrissítés mit takart? Mi változott? Azt már észrevettem, hogy a hátsó lámpák máshogy néznek, ki de ezen kívül mi van még?
Illetve a modellfrissítés után már a GLX-ek is megkapták az MP3 lejátszására képes audiot vagy az továbbra is csak a GS illetve az extrán felszerelt GLX-ek kiváltsága maradt?
Mikortól tud a Swift számítógépe átlagfogyasztást is számolni/mutatni?
Nálam a fej maradt, első ajtókban hangszórókat cseréltem egy bő 10 éves DLS C6 szett került bele (egyelőre erősítő nélkül..), és ég és föld a különbség.. Érdekesség, a hátsó ajtókban ott maradt a gyári hangszóró, a fader-el gondoltam lekapcsolni őket. Így is lett, de aztán mégis adtam ki rájuk teljesítményt, mert hihetetlen, de nélkülük kicsit mélyszegény lett a hangkép. Ha bekerül az erősítő is, akkor lesz sub is, addig marad így a rendszer, így kellemesebb a fülemnek.
Hifi. Azt kell mondjam, a régiben sem a hangszórók voltak gyengék, hanem a fejegység. (na jó, persze ez nem egy Herzt szett, de akkor is) Lecseréltem az gyárit egy Kenwood KDC W7044U-ra, de a keret szűkös volt, a többit később akartam.Már előre féltem, milyen moslék hangja lesz, de legnagyobb meglepetésemre annyira nem is rossz.Magasak előjöttek, mélyek is vannak, nem olyan középszerű, mint a gyári vérszegény fejegységgel volt. Persze elöbb utóbb csere lesz a hangszett is, de átmenetileg hallgatható a cucc.
Most nem ugrik be, hogy az eddig látott, a mi GC-nknek megfelelőkön milyen kerék volt. de az egyszerűbbek 15-ös lemezkerekeivel is már bután néz ki. Leginkább azért, mert az orra nekem nagyobbnak hat. magasabbnak, szélesebbnek, valószínűleg magasabb a gyalogosgázolási csillagok miatt. Amúgy meg, hogy komolyabbnak hasson. Oldalról olyan, mintha egy fél számmal nagyobb orrot húztak volna rá, így a 15-ös kerekek már kicsinek néznek ki az orr tömegéhez képest.
Exportok vannak eddig, amikben négy lépcső különül el. Ritkán a GC-hez hasonló. Semmi sincsen bennük, ugyanúgy kispórolva a fordulatszámmérő, miegymás, fekete kilincsek.
Azután a mi eddigi GLX-ünkhöz hasonló.
Utána egy GLX +, vagy GS -, ami már alufelnit, ködlámpát kap kívül, de nincsen meg benne mindaz, ami az eddigi GS-ben.
És a full, ami onnan látszódik rögtön, hogy a kulcsnélküli gumigombjai árulkodnak a kilincseken ( amik szintén új formájúak, de a az eddigi gumilencse helyett guminégyzet van rajtuk ).
Amit érdemes megjegyezni, hogy vagy az új rádió adja jobban, vagy a hangszórók lettek picit jobbak. Egy hifis úgyis kidobja őket, de az átlag tulaj örülni fog, hogy a gyári rádió is több basszust, magasat ad. Így már csak kevesen fogják lecserélni a fejegységet valami DIN-készülékre, mert ezzel a rádióval már nekem is bejön a műszerfal, így néz ki jól.
Nem is láttam eddig olyan DVD-s navisat, mint az elődben.