Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60303
Korábban szó volt az Etanolról. Most találtam egy oldalt, amin még átalakítóól is van leírás. Nem is gondoltam volna, hogy egy átalakító csak ennyibe kerül. Azt hittem, 100e-s nagyságrendű.
horgszoszt Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60302
A régit április vége óta nem nyomják.Nagyon feltermeltek a régiből.Sok probléma volt az új kaszni préselésénél.Tele az udvar a régivel.
karesz2 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60301
Nagyon tetszik az új (jó, élőben nem láttam, de a képeken kívül-belül). Csak a csomagtartó mérete meg a vélhető ára ami elbizonytalanít.
Ugyanis, most orrba-szájba reklámozzák a mostani GLX AC-t 2.7 milláért akcióban...
Meg azt a nagy eladási-beszámítási kedvet sem látom, az Ignácot, főként más márkánál katasztofális áron számítanák be.
De ha mindenáron Swiftet vennék, csak megvárnám az újat, szóval jó lesz váltani a gyártásnál (ha egyáltalán a régit nyomják még).
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60300
Na ezt sem tudtam. Én egyszer megnéztem egy sx4-et gondolkodtam a megvételén, na az négy tárcsás volt. Bennem fel sem merült, hogy nem mind az...
Előzmény: kkn (60299)
kkn Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60299

Ja, a fullt kivéve mind dobos.

Dehát SX4-en belül is van tárcsás és dobos. Csak ott benzinnél az alap dobos, ha jól rémlik. De 1.6D-t láttam dobosat, 2.0D meg tárcsás.

Előzmény: Törölt nick (60298)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60298
Modellen belül van tárcsás és dobos hátsó fékes?
Érdekes megoldás és az alkatrész beszállítás, raktározás és külön gyártósor miatt biztosan sokat megspórolnak rajt :-) Még tán 100 Eurót is :-)
Még a szar kis Kia Picantón is négy tárcsa van már évek óta......

Azért lesz még min változtatni a következő ráncfelvarráson :-)

(Egyébként nem volt rossz a Swift fékje, én személy szerint meg voltam elégedve vele, a mostani Mazdámon sem fog jobban)
Előzmény: kkn (60297)
kkn Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60297

Na az a full, csak az olyan.

 

A GLX+, vagy GS- is alufelnis, de nincsen kulcsnélküli, és azon már dobfék van hátul.

Előzmény: Törölt nick (60296)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60296
Én is láttam egy egész vonatnyit itt Tirolban, azok 16" alufelnisek voltak négy tárcsafékkel.
Előzmény: kkn (60295)
kkn Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60295
Eddig csak nyugatra készült az újból. Írtam is már, hogy vannak ritkán GC szerűek, 15-ös lemezzel. Meg GLX szerűek ugyanilyennel. Meg GLX+, vagy GS- szerűek 16 aluval, meg a fullosak ugyanezzel. 
Előzmény: Törölt nick (60294)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60294
Nem lepne meg ha ezennel is nyugatra 16"-al szállítanák az alapmodellt is :-)
A régit itt Ausztriában nem lehetett kapni 14"-os kerékkel és fordulatszámmérő nélkül sem...
Előzmény: kkn (60293)
kkn Creative Commons License 2010.07.01 0 0 60293
Na, a kígyó a farkába harapott, hiszen, mint írtam, az újon kicsinek tűnik a 15. ( Meg a régin a 14. ). Hiába nagyobb, az autó sárvédőíve is nagyobbnak látszik.
Előzmény: Törölt nick (60292)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.30 0 0 60292
Akkor jó, az nem lesz túl kicsi.
Előzmény: kkn (60291)
kkn Creative Commons License 2010.06.30 0 0 60291
Kevered, a régi alapja volt 14, a full 15. Az újnál az alap 15 és a full 16.
Előzmény: Törölt nick (60290)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.29 0 0 60290
A kontraszt lesz nagyobb a jobban felszerelt példányokhoz képest. A szem hamar megszokja a 16"-os kerekekkel és mellette a 14"-os kerékkel nevetségesnek tűnik hamar.
Előzmény: kkn (60289)
kkn Creative Commons License 2010.06.29 0 0 60289
Annyira, mint az előzőn a GC-GLX 165/70R14 lemezkereke, hehehe
Előzmény: Törölt nick (60287)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.29 0 0 60288
Akkor inkább adnák 50.000-el olcsóbban, de kerék nélkül :-)
Előzmény: Törölt nick (60287)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.29 0 0 60287
Az elég gázul nézhet ki....
Előzmény: kkn (60286)
kkn Creative Commons License 2010.06.29 0 0 60286
Az új alapon én is 175/65R15-öt láttam.
Előzmény: t.lantos (60248)
senkialfonz40 Creative Commons License 2010.06.28 0 0 60285

Sziasztok!

Ha valakinek esetleg szüksége lenne 4liter Mobil1 5W-50 Rally Formula olajra, akkor 9e magyar forintért viheti. Bontatlan, zsír.

 

Üdv, alfonz

ltz-400 Creative Commons License 2010.06.28 0 0 60284

  Még szerencse ,hogy kitanálták a tranzmittert másképp szívás . Így nincs poros cd

 csak memória arra meg fér dögivel.

Előzmény: ArroW (60282)
BoGar Creative Commons License 2010.06.28 0 0 60283
MP3-s rádió az autó felszereltségétől függ. Enyém Mistic, abba azt raktak 2006 év végén, 2007 elején.
Előzmény: kunszabolcs (60281)
ArroW Creative Commons License 2010.06.27 0 0 60282
Az enyém 2008 11. havi GLX CD AC Ebben a sima PAC R01-es rádió volt/van, nem tud mp3-at.
Előzmény: kunszabolcs (60281)
kunszabolcs Creative Commons License 2010.06.27 0 0 60281
Értem és köszönöm!

Akkor összefoglalva ez azt jelenti, hogy minden modelfrissített GLX-ben már bőrkörmány van, a csomagtérben egy műanyag tárolódoboz (ha lehajtjuk az ülést akkor egy síkban lesz a hátsó tér), változott a hátsó lámpa és az első lökhárító. Ezen kívül 2006 óta tudja az átlagfogyasztás mérést.

De mi van az mp3 képes audióval?
Előzmény: tibi_H-5000 (60280)
tibi_H-5000 Creative Commons License 2010.06.27 0 0 60280
"Mikortól tud a Swift számítógépe átlagfogyasztást is számolni/mutatni?"

2006 őszétől. :)


"Azt már észrevettem, hogy a hátsó lámpák máshogy néznek, ki de ezen kívül mi van még?"

Első lökhárítók is változtak, a csomagtérbe bekerült a műanyagtároló doboz.

Előzmény: kunszabolcs (60278)
kunszabolcs Creative Commons License 2010.06.27 0 0 60278
Sziasztok!

Ha jól tudom, akkor 2007 vége és 2008 eleje környékén volt egy modellfrissítés a Swift-nél. Tudom, hogy hülye kérdés, de ez a modellfrissítés mit takart? Mi változott?
Azt már észrevettem, hogy a hátsó lámpák máshogy néznek, ki de ezen kívül mi van még?

Illetve a modellfrissítés után már a GLX-ek is megkapták az MP3 lejátszására képes audiot vagy az továbbra is csak a GS illetve az extrán felszerelt GLX-ek kiváltsága maradt?

Mikortól tud a Swift számítógépe átlagfogyasztást is számolni/mutatni?

Előre is köszönöm!

Üdv:
Szabolcs

ArroW Creative Commons License 2010.06.27 0 0 60277

Nálam a fej maradt, első ajtókban hangszórókat cseréltem egy bő 10 éves DLS C6 szett került bele (egyelőre erősítő nélkül..), és ég és föld a különbség.. Érdekesség, a hátsó ajtókban ott maradt a gyári hangszóró, a fader-el gondoltam lekapcsolni őket. Így is lett, de aztán mégis adtam ki rájuk teljesítményt, mert hihetetlen, de nélkülük kicsit mélyszegény lett a hangkép. Ha bekerül az erősítő is, akkor lesz sub is, addig marad így a rendszer, így kellemesebb a fülemnek.

 

kkn Creative Commons License 2010.06.26 0 0 60276

Ezt már sokszor írtuk, hogy más fejegységgel sokkal jobban szólt. De a hangszórócsere is sokaknak segített.

Előzmény: Astra001 (60274)
BoGar Creative Commons License 2010.06.26 0 0 60275
Astra001 Creative Commons License 2010.06.26 0 0 60274
Üdv

Hifi.
Azt kell mondjam, a régiben sem a hangszórók voltak gyengék, hanem a fejegység.
(na jó, persze ez nem egy Herzt szett, de akkor is)
Lecseréltem az gyárit egy Kenwood KDC W7044U-ra, de a keret szűkös volt, a többit később akartam.Már előre féltem, milyen moslék hangja lesz, de legnagyobb meglepetésemre annyira nem is rossz.Magasak előjöttek, mélyek is vannak, nem olyan középszerű, mint a gyári vérszegény fejegységgel volt.
Persze elöbb utóbb csere lesz a hangszett is, de átmenetileg hallgatható a cucc.
Előzmény: kkn (60273)
kkn Creative Commons License 2010.06.26 0 0 60273

Most nem ugrik be, hogy az eddig látott, a mi GC-nknek megfelelőkön milyen kerék volt. de az egyszerűbbek 15-ös lemezkerekeivel is már bután néz ki. Leginkább azért, mert az orra nekem nagyobbnak hat. magasabbnak, szélesebbnek, valószínűleg magasabb a gyalogosgázolási csillagok miatt. Amúgy meg, hogy komolyabbnak hasson. Oldalról olyan, mintha egy fél számmal nagyobb orrot húztak volna rá, így a 15-ös kerekek már kicsinek néznek ki az orr tömegéhez képest.

Exportok vannak eddig, amikben négy lépcső különül el. Ritkán a GC-hez hasonló. Semmi sincsen bennük, ugyanúgy kispórolva a fordulatszámmérő, miegymás, fekete kilincsek.

Azután a mi eddigi GLX-ünkhöz hasonló.

Utána egy GLX +, vagy GS -, ami már alufelnit, ködlámpát kap kívül, de nincsen meg benne mindaz, ami az eddigi GS-ben.

És a full, ami onnan látszódik rögtön, hogy a kulcsnélküli gumigombjai árulkodnak a kilincseken ( amik szintén új formájúak, de a az eddigi gumilencse helyett guminégyzet van rajtuk ).

 

Amit érdemes megjegyezni, hogy vagy az új rádió adja jobban, vagy a hangszórók lettek picit jobbak. Egy hifis úgyis kidobja őket, de az átlag tulaj örülni fog, hogy a gyári rádió is több basszust, magasat ad. Így már csak kevesen fogják lecserélni a fejegységet valami DIN-készülékre, mert ezzel a rádióval már nekem is bejön a műszerfal, így néz ki jól.

Nem is láttam eddig olyan DVD-s navisat, mint az elődben.

Előzmény: t.lantos (60248)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!