Ha már a záraknál tartunk.Kimondottan jutányos áron lehet most az Ashcroftnál True trac rendszerű zárat venni.Ausztrál ,angol és amerikai fórumokon NAGYON dicsérik.
Nos ,miről is beszélsz?A központi diffiről?Ok a D1ben kapcsolod ugye a közepét.Ez ok .Több diffizár nincs.Csak ha raksz bele pluszban.P38 összkerékhajtási rendszer.Hát igen ,talán bonyolultabb (bár sztem bolondbiztos)ha a központ viscouscoupling kileheli a lelkét azt cserélni kell enyémet is cseréltem már, ripszropsz kb 450-500ekmnél megadta magát a dög:O)Na azt kicseréltük az Ashcroftól rendeltem és az új kva jól tesz a dolgát.Semmilyen elektronika nem fékezi a kerekeket kivéve ha ugye benne van a kipörgésgátló az absel operál.Nekem nincs benne abs meg ugye kipörgésgátló sem,De van egy kva jó központi diffim ami teszi a dolgát észre sem veszem plussz egy hátsó Ashcroft air locker.A D1 -ben ugye megállsz és kapcsolod (általában ráncigálva) a közepét:O)
Gems-es. Főtengelyt első méretre köszörültettem, uj csapágyakat vettem (56000 volt). Vettem jó állapotú bontott vezérmű tengelyt hidrotőkékkel, szelepszár szimeringeztem. Összerakás után fényderült az olajfogyasztására. Beleuntam. 50000ft-ra gondoltam, nem tudom sok-e. Vizpumpát, trafókat, leömlőt, egyéb salangjait is adnám hozzá. 2db tejesláda felszabadulna. :) Szivóteknő nincs. 1 henger talán javitásra szorul. Ha eszméletlenül magasnak találtad az összeget, akkor nyugodtan ird le mennyire gondoltál.
viccet félretéve, arról van szó, hogy az én motoromban még nem a peremes hüvelyek vannak. arra gondoltam, hogy szerzek egy kidobásra itélt motort, vagy blokkot, és komplett felujitom és kicserélem a hüvelyeket is. mivel igazából most nincs szükségem rá, megtehetem, hogy apránként csinálom meg, de akkor rendesen, és mindent cserélek amit csak lehet. ez a motorfelujitás elég sokba kerül, ezért nem érdemes nekem egy drága motort vennem, hanem szó szerint olyat keresek, ami körül már eladták az egész autót, és inkább csak örülnek, ha valaki már elvinné a hasznavehetetlen motort.
tudom hogy ezt nem éri meg, mert ha akár háromszor kellene motort cserélnem a jövőben, még akkor is olcsóbban járnék, mint egy ilyen minőségű felujitással, de a Range egy olyan autó, hogy ha jól működik , még sokáig meg szeretném tartani (csak nem szabad több L322-est kipróbálnom. bár arra is gondoltam, hogy mivel két autó kell, de több mint két autó nem, talán eladnám a hondát és akkor két Range lenne a családban ..... :-DDD )
persze elnézve az enyémet lehet hogy tiz év múlva is a mostani motor lesz benne gond nélkül, de ha több ezer km-es útra készülnék nyugodtabb lennék, ha tudnám, hogy a sarokban ott a másik motor. szóval ez ilyen hypo izé ...
azért az érdekesség kedvéért dobhatsz egy mailt, hogy mennyire gondoltál. egyébként ez eredetileg Gems vagy Bosch injektoros volt az átszerelés előtt? tudom hogy valami különbség van a két blokk között is, de nem tudom mekkora, és hogy lehetséges-e átszerelni a másik verzióra szabvány alkatrészekkel.
Szia. Látom nagyon szeretnél átfaragni egy p38-ast. :) Vannak működő megoldások. Bmw 3.0d motor, levegős központi zár a viszkó helyett, 1.1:1 lánc áttétel a 1.2:1 helyett. Gyorsabb, erősebb, és kevesebbet fog fogyasztani. Vagy esetleg 5 sebességes automata. Nem utolsó sorban vizsgáztatható.
Kedves Korzo. .... Idézem Villám barátunk szavait a Bamakó indulásról : Bárki Bármivel Bárhogyan......! Az a lényeg ,hogy mindenki jó érezze magát!
Szerintem ez a lényeg , a gumi és a kocsi másodlagos dolog ,mindíg van jobb szebb és újabb , de itt a csapat szellem és a buli a lényeg.A gyengébb kocsi is kell , mert segíteni jó!
A csapat a lényeg , a többi jön magától.
Mindenkit várunk aki szeret kocsikázni, kikapcsolódni a heti meló után.
érdeklődöm a rutinosabb fórumozóktól hogy esetleg vmi enyhén koordinált, nyári, de családi összejövetel szokott e lenni? hétvége v hét? túrával stbvel egybekötve ahová az utánfutót és a purdékat is el lehet vinni? találkózó v vmi hasonló? csak h tudjam ütemezni ha esetleg összejönne?
Üdv Mindenkinek!
Új tulaja lettem egy `98-as, p38-nak.
Nem sok tapasztalatom van az autóval, de régóta szerettem volna egyet.
Kezdésnek rögtön segítségeteket kérem.
EAS fault megoldásához. Valakinek eladó buddy box?
:-)
Borsod megyei hozzáértő segítségét is szívesen venném.
Üdv, Robi
Szombaton Debrecenben szervezünk egynapos kocsikázást , vagyis környékén ..... Minden adott esik az eső....tuti az erdei környezet...... Eddig kb 10 kocsi tuti jön a többit várjuk.... akinek van kedve szeretettel várjuk! Info:06-70-541-7345.
ha nem a belevaló van benne, akkor lehet hogy chippelés rendben volt, csak nem való a motorhoz/sebváltóhoz.
legalább 5 fajtáról tudok, ami azt jelenti, hogy valszeg inkább 6 lesz az, mert mindig párban vannak automata/manuális sebváltóhoz.
tehát van a korai automata, manuális, ami egr nélküli, majd az egr verzió szintén automata vagy manuális, és találkoztam egy ötödik verzióval, ami 677-re végződik, és igen ritka verzió. erről még nem sikerült kideritenem, hogy miben különbözik, vagy hogy melyik sorozatba rakták, ugyanis nem a legkorábbi, sem pedig a legkésőbbi verzió, hanem 1998-as.
mindenesetre a csaatlakozó konnektora is más, a pinek ugyanazok, de az aluminium foglalata a csatlakozónak más. tahát ha meg tudod mondani a mostani ecu utolsó három számát, jó eséllyel annak a párja lesz a megfelelő. nem 100%-ra, de úgy 90-re :-)