Az alapjáratrol irtakhoz még anyit hozzáfüznék, egy esetet ami velem megtörtént. Egyszer Pécsen eltévedtem és hirtelen vissza kelet fordulnom , persze nem szabályosan. Harmadikban 40-nel mehetem kormányt egykézel csürtem álá mint a profik közben kuplung ki vissza 2-esbe,és ekor ugy leeset az alapjárati fordulat hogy elment a szervó rásegités, majd viszajött de ezt soha az életben nem fogom elfelejteni.Ha ez mondjuk nem velem hanem a lányomal vagy a nejemel csinálja akor lehet hogy felnit is cserélhetem volna. Töbször voltam suzukinál az alapjárat miatt, mind ilyen volt a válasz.Itt már elborult az agyam hazamentünk szerviz nem akarták elhinni kiolvasták a kompjutert . Megvolt a hiba is a szervokormánynál alacsony fordulatszámot jelezte . Kitörölték és minden rendben volt a részükröl. Ez a hiba soha töbet nem jött elö.
Én sem mondtam azt hogy nem fog megtérülni föleg mert palackost teszekbele ami nekem 165ben van 1lityi.csak hát igy a megtérülés kicsit hosszabb. Ezeknek a swifteknek szerintem az alapjárati rendszerét valahogy nagyon elkurták. Nekünk van egy régi 1000-is azon nyugodtan ráengedheted a kuplungot és ha már fog gáztadsz rögtön reagál és nem fulad be . Szerintem az alapjárat szabályozása kis feszültséget enged a fojtoszelep motorra és ez miatt késik ami általában lefuladáshoz vezet. Gondolkoztam hogy veszek egy olyan kütyüt amit a gázpedálhoz van bekötve és gázpedál tuningként emlegetik,de azért vetettem el mert alig adok gázt indulás elött és már 1500forog ,mi lene anál egyböl 2000 ugrana fel. Van valakinek beépitve , ha igen mik a tapasztalatok.
Néha nekem is ingadozik az alapjárat, olykor lemegy 400-ra is, de azonnal vissza áll 700-800 közé. Eleinte bosszantott, de már nem foglalkozom vele. Nekem anno a Ladám volt gázos, benzinből 8l, gázból 10l volt a fogyasztás, de megérte, mert 1 év alatt megtérült a bekötés ára.
A mostani 6literes átlag az mint írtam városban és azon kívül jött ki, télen ez fölmegy 6,2-re, de ennél több még soha nem volt. Hozzáteszem, nem pörgetem állandóan, normálisan járok vele, városon kívül 110-120-as tempó, néha picit több. Az 5,4 meg 2 éve nyaraláskor, megpakolva, hosszú távon városokon keresztül.
Valaki letudja nekem írni,miért nem tudok a mozilla firefox böngészővel a fórumba belépni?:(
Ezt a pár sort is csak az Expoler böngészővel sikerült bepötyögnöm,s itt pedig nem találom az "új hozzászólás" lehetőséget,ezért most ép a Tufaaa neve alatt a válasz erre lehetőséget használtam ki:)
Gyere te is vidékre itt sem fenékig tejfel. A kocsi igaz kevesebet eszik de a benzin gáz ára mindenüt magasabb de ebbe jobb nem belefolyni mert eszembejut a 60000-es gázszámla és a vilanyomba a tétel távhötámogatás kit is kell támogatnom.
Az én kocsim 2008-as 8 havi, a fogyi 25000ig jó maradt . Onantol gázos lett , ott is azt tudom mondani aki nagyon sokat jár annak megéri. Ac stag 300plusz lett beépitve és a fogyi kapaszkodjatok 7.5( Sajnos)l/100km-en. Persze igy is megéri de a megtérülési idö sokkal hoszab. Különben ugyanolyan mint benzinel. Egy hiba azért bejött amit a mai napig nem tudtam orvosolni. Tehát regel inditok kiálok az utra ,leálitom kapu becsuk stb inditok ujra és olyan mintha finoman turáztatnám majd beáll a fordulat, ez mindig csak a második inditástol játsza el. Ilyenkor meg tiszta benzin üzem van gázra csak késöbb kapcsol át. Találkozott valaki ilyen hibával.
Irtam nekem is nehezen eben nincs város üllö és bénye között használom az igazi átlag ha nem figyelek a fogyasztásra 5.8 Elözgetnem sem kell ez 80 -90-es tempot jelent országuton falukban 50 60. Ha ülöröl pécsre megyek rendszeresen 6 fölött van a fogyasztásom.valoszinülega nagyobb tempok miatt.Ebbe klima sincs az még + emeli 1 literel.A családba van egy 1000es swift is az átvolt álitva etanolra egy pécsi ut kb 450 km + kétszer munkába mentem és ful üres lett ez 530km. Na edig volt etanolos inkább benya és kisebb fogyi.
öreg uras vezetési stilus országuti napi 20 20km benya 5.4 Felesben E85 6.6 alá soha nem ment. Én is sok mindent elhiszek de azért szeretem látni a sajátomon is.Soha nem sikerült 5.4 alá vinem de halotam már 4l-is Szelepügyben senki semi? valahogy ezt elöre éreztem
Háát a számok, amik ott vannak, nem igazolják az állításod. Lehet, hogy nő a fogyasztás, de nem olyan mértékben, hogy ne érné meg teljes alkoholra átállást.
Helo én probáltam több keverési arányt és nem igazán éri meg beruházni. Alsó fordulat tartományokban talán erösebb tölle, és egy kicsit rosszabul indul. Kismértékü higitást az ecu elensulyoz de igy is nő a fogyi. Érdeklödni szeretnék hogy szelephézagoláshoz célszerszámot hol lehet beszerezni.Lehet hogy itt a forumon volt már szó erröl de nem szeretnék folyamatosan viszaolvasni Köszi
Korábban szó volt az Etanolról. Most találtam egy oldalt, amin még átalakítóól is van leírás. Nem is gondoltam volna, hogy egy átalakító csak ennyibe kerül. Azt hittem, 100e-s nagyságrendű.
Nagyon tetszik az új (jó, élőben nem láttam, de a képeken kívül-belül). Csak a csomagtartó mérete meg a vélhető ára ami elbizonytalanít. Ugyanis, most orrba-szájba reklámozzák a mostani GLX AC-t 2.7 milláért akcióban... Meg azt a nagy eladási-beszámítási kedvet sem látom, az Ignácot, főként más márkánál katasztofális áron számítanák be. De ha mindenáron Swiftet vennék, csak megvárnám az újat, szóval jó lesz váltani a gyártásnál (ha egyáltalán a régit nyomják még).