Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7527

Szerintem is, de látod Arris van úgy rakattan va. 😊

Előzmény: B.GY (7525)
Arris Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7526

Már amiatt mivel tegnap láttam egy román Logan taxin ilyen acélt. Néztem is, hogy mi a picsa ugyanaz a mintája mint a H-hoz tartozónak. Közbe meg 4x100as volt ha jól láttam 16osba. Le akartam fényképezni, de nem messze volt a tulaj és inkább nem erőltettem. Bár hülyeség volt akkor is fényképezni kellett volna :/

Előzmény: MBman (7523)
B.GY Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7525

Én még 4 csavarosban nem láttam ezt az ocsmány felnit.Elég bután néz ki tárcsa nélkül :)

Előzmény: MBman (7520)
MBman Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7524

Ha mindenképpen ez kell, akkor marad a futómű átépítés 5 csavarosra, ami egy kis fék tuningot is magába foglal :)

Előzmény: Arris (7521)
MBman Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7523

Én nem láttam, persze ez nem jelenti azt, hogy nincs is. Viszont egyéb gyártók esetén még kisebb az esély, hogy osztókörre, csavarszámra, középfuratra, ne adj isten még ET számra is egyező felnit találj.

Előzmény: Arris (7522)
Arris Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7522

Amit használtan láttam ahhoz nem volt. Arra gondoltam, hogy külön még azt is nem venném meg és nem is kellene.

Nem Opel-en belül értettem hanem más márkának is ilyen mintájú acélja, hogy van e?

Előzmény: MBman (7520)
Arris Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7521

Az is. Én sötét lakk kékre gondoltam vagy gyöngyház.

 

Előzmény: fenyooldrider (7519)
MBman Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7520

Általában ezt együtt adják a dísztárcsával, ha használtan veszed, ennek dísztárcsája más felnikhez használhatatlan.

 

Astra H-n kívül Zafira B, Vectra B, ezeken biztos. De lehet, hogy Corsa D-is, nézd meg, hátha van. És akkor szerencséd van, mert a Corsa D 4x100-as 56,6-os agymérettel rendelkezik, így ha van ilyen felni, akkor az jó a G Astrára is.

Előzmény: Arris (7518)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7519

Ha nekem ilyen acél felnim lenne, lekrómoztatnám, szerintem nagyon ütős lenne!

Előzmény: MBman (7517)
Arris Creative Commons License 2016.11.05 0 0 7518

Pedig jól néznek ki. Meg nem a megszokott lukas acélfelni. Nem mondom, hogy nem proli, de akkor is bejön. Én nem tennék rá dísztárcsát még azért is dobjam ki a pénzt? Felesleges.

De viszont viszont azt mondod, hogy az Astra társaival. Akkor van más autókon is ilyen acél?

Előzmény: MBman (7517)
MBman Creative Commons License 2016.11.04 0 0 7517

Még mindig nem értem, miért vagy oda ezekért az acélokért. Ezek olcsósított alufelnik tulajdonképpen, a hozzá való dísztárcsákkal együtt használandók, amivel alufelni hatásuk van:

http://rbcdn.hu/b/201504/52/8193882_1024x768.jpg

A H Astra és társaival jöttek be a divatba, aki nem akarta megfizetni az alufelnit, az rendelhette ilyennel az új kocsiját, sőt lehet, hogy amihez 16"-os felni járt, azt alapáron ezzel adták. 

Ezeknek a külső felülete még annyira sincs megmunkálva, mint a hagyományos acéloké, számok, jelek vannak beütve a küllőkbe. Dísztárcsa nélkül ez nagyon bután néz ki, kb mint egy taligakerék.

Dísztárcsával együtt viszont nagyon jó alufelni utánzat, mégpedig annyira jó, újkorában, amíg nem feszegették le egyszer-kétszer, addig csak úgy derül ki, hogy ez valójában dísztárcsa, hogyha meg van kopogtatva.

Előzmény: Arris (7491)
Arris Creative Commons License 2016.11.04 0 0 7516

Elhiszem, jobban fogja és biztonságosabb.

Előzmény: MBman (7508)
Arris Creative Commons License 2016.11.04 0 0 7515

Az biztos, veszettül drága tud lenni. Azt írja valaki, hogy helikopterre nagyon jó gumi. Baszki :D

 

Előzmény: B.GY (7507)
kokopali Creative Commons License 2016.11.04 0 0 7514

Jó lenne egy ilyen 15" felni, nagyon szép!

Előzmény: B.GY (7504)
fenyooldrider Creative Commons License 2016.11.04 0 0 7513

Ez a változó szelepvezérlés alkatrésze, ez a szelep szabályozza a vezérműkerékben lévő elfokoló rotor állásszögét! Válaszolva a kérdésedre:  1/nem, semmi köze a lambda szondához   2/ ha kiveszed a blokkból a torx csavarral, akkor igen olajos, mivel ez egy olaj mennyiség vezérlő szelep, de ha nem veszed ki, csak az elektromos csatlakozót húzod szét, akkor természetesen nem lehet olajos!

Előzmény: porkolabt (7511)
B.GY Creative Commons License 2016.11.03 0 0 7512

Corsa D.

Előzmény: MBman (7509)
porkolabt Creative Commons License 2016.11.03 0 0 7511

Sziasztok segítséget kérnék egy csatlakozóval kapcsolatban. a Mellékelt képen a csatlakozó pirossal az ahhoz tartozó kábel elhelyezkedése sárgával jelölt. 

Kíváncsi lennék, hogy ennek köze van a lambda szondához és hogy valaki találkozott olyannal , hogy ez a kis dugasz állandóan olajos belülről?

MBman Creative Commons License 2016.11.03 0 0 7510

Kicsit más téma, egy Astra H Sedan és egy Focus 1 balesete:

http://vaol.hu/hirek/brutalis-baleset-kormendnel-frontalisan-utkozott-ket-auto-1798152

Látszik, hogy mennyire masszív a karosszériája a H Astrának, nagysebességű frontális ütközésnél eltűnt az autó eleje, de az utastér teljesen ép, az ajtók pedig nyithatóak. Egy ügyes karosszéria lakatos ezt az autót még bőven talpra álltja.

 

A Focus 1-esről ugyanez nem mondható el, nemcsak az eleje törött gallyra, hanem összeroncsolódott az utastér, úgy kellett kivágni belőle a vezetőt.

MBman Creative Commons License 2016.11.03 0 0 7509

Ez G Astra gyári felnije? Vagy Corsa D?

Előzmény: B.GY (7504)
MBman Creative Commons License 2016.11.03 0 0 7508

Nagyjából az Astra H / Zafira B / Vectra C modellekig az utcai opelek kétféle futóművel léteztek. A gyengébbek 4x100/56,6 -os, az erősebbek pedig 5x110/60-as középfurattal. Az ET számokban nagy szórás volt, de legalább az osztókör, csavarszám és az agyméret megegyezett. Az 5 csavar nem csak úgyviccból kellett, hanem mert 4 nem biztosított elegendő erőt a kerék felfogatásához adott tömeg gyorsításához, illetve lassításához. Az 5 csavaros futóműhöz nagyobb fékek is jártak, nagyobb tömeg stb, egyszerűen felesleges volt annakidején a kiseb motorokhoz.

 

Az Astra J-től kezdve aztán "elszabadult pokol", már mindenféle felnik vannak, szinte egyik sem jó a másik helyett.

Előzmény: Arris (7497)
B.GY Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7507
Előzmény: Arris (7505)
Arris Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7506

Egészséges. Ez a gyári 15ös széle annyival beljebb van, hogy tisztára sután néz ki.

Előzmény: B.GY (7504)
Arris Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7505

Aj a 90 rugó az barátibb :D Nem hinném hogy rossz kotonok lennének. Mintha olvastam volna pozitív kommenteket a márkáról. 

Előzmény: B.GY (7502)
B.GY Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7504

Ilyen a hátulja.Az kicsit beljebb van az elsőhöz képest.

 

Előzmény: Arris (7503)
Arris Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7503

Nagyon is elég!  Semmi szükség pogácsára és ez jó hír :)

Előzmény: B.GY (7500)
B.GY Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7502

Én is gumival együtt vettem.Bár a piroson az a nankang gumi nem tudom milyen lehet.Itt egy félig robbantott :) Ezen majdnem nincs is gumi :)

 

http://www.jofogas.hu/budapest/Opel_Alufelni_17__53451362.htm?first=1

Előzmény: Arris (7501)
Arris Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7501

Á plasti-dippel átfújnám nem probléma :) Meg van rajtuk gumi, esetemben nem elhanyagolható plusz.

Előzmény: B.GY (7498)
B.GY Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7500

Így néz ki elöl.Nem kell ehhez szélesítő.Így pont jó:)

Előzmény: Arris (7499)
Arris Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7499

Mér nem tökre vad? :D Én amúgy matt bronzra fújnám. A hátsónál még hagyján az eléggé befele ,, süllyed" az első viszont jól néz ki a sárvédő pereméhez viszonyítva. De akkor ehhez a szetthez nem kell nyomtáv szélesítő ami jó  mer nem is szeretnék.

Előzmény: MBman (7496)
B.GY Creative Commons License 2016.11.02 0 0 7498
Előzmény: Arris (7495)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!