Köszönöm a segítséget. Tudom milyen nagy munka lesz kicserélni. Ha utána tudnál tudnál nézni, hogy pontosan milyen méretű szimering való bele, azt nagyon megköszönném. Az alábbi e-mail cím-re eltudod küldeni: david1109@citromail.hu
Ha folyik az olaj, az azt jelenti, hogy van benne! :)
A főtengelyes képen a 29 -és a 23 tételek olajszóró tárcsák. Azért vannak, hogy a tömítésre minél kevesebb olaj jusson.
A motorblokkos képen a 69-cel jelzett tételben kell lennie egy filc vagy nemezgyűrűnek, az a tömítés.
Nem egyszerű kicserélni, mert ugye a 2 első-, a kis kardán le, fülke padló fel, önindító le, váltó le, lendkerék le(kuplung le?), hátsó fedél ki. Fordítva vissza. Meg ha valamit kihagytam. Egy szép nap, ha minden összejön.
Ha rászánod magad, szerintem érdemes kicserélni szimmeringre. Ma már szinte minden méretben lehet kapni, hogy ide milyen jó, most nem tudom, utána kell néznem.
Ha tudok segíteni, beszélhetünk telefonon is. voda/ 424-87-52
Egy Csepel 344-ről lenne szó. Azt vettem észre, hogy a fogaskoszorúnál folyik a motorolaj. Ha épp olyan helyzetben áll (emelkedőn) a gép akkor folyamatosan folyik vízszintes helyzetben csak csepeg. Érdeklődnék szeretnék, hogy a főtengely hátsó részénél milyen méretű szimering található ( ha egyáltalán van )? Az ábrán látható 29es számú alkatrész olajterelő tárcsa? . Illetve még ilyen képet találtam, de egyiken se látom, hogy lenne szimering.
Üdv. Régebben scanneltem már és máshova ki is tettem, de hátha itt még valakinek új. Csepel autógyárról színes fényképes bemutató/reklám füzet, sajnos német nyelvű, de képek miatt érdekes lehet annak is, aki nem érti a szöveget.
A pót: ORLICAN R 12 CH. Mikor ezek a pótok nálunk forgalomba kerültek kb akkor kezdték kiűzni a CS 70? vontatókat a cégektől. /Ill: nem láttam ilyen szerelvényt,pedig korom miatt láthattam volna./