Ha külföldről hozta be, akkor semmi akadálya, hogy ne legyen szinkronban a gyártási évvel. Meg a behozott, de három évnél fiatalabb 3 év műszakit kap.
Ráadásul még itthon is rengeteg új autó kapott elsőre 3 év műszakit, sok fórumon taglalták, hogy valaki 3 évet kapott csak az új autóra. Azt tudom, hogy van a KÖHÉM rendeletben lista, hogy hány éves autónak mennyi évben szabják meg a műszaki vizsga hatályát. Új autónak első forgalombahelyezéssel 4 év, de van egy érdekes kategória:
" bb) használt jármű esetében az első használatba vétel évét követő három naptári éven belül három évben, 3 naptári éven túl két évben, "
Olybá tűnik, hogy egyes bemutatóautókat használtnak vettek, de mivel nem voltak idősebbek 3 évnél, így a rendelet szerint 3 év műszakit kaptak. Ez mondíg vita volt, hogy neki miért 3, másiknak 4, amikor újonnan vette. Ja, ez volt az ára a bemutatóautó utáni kedvezménynek, de nem mindenütt jártak így el.
Nekem úgy rémlik, hogy eleinte volt ilyenben. Azután bejött a gyöngyházfehér, és kizsorította. A mobile24-en is sokára jött be ilyen, valószínűleg nem sokat vettek, azért is hagyták abba. Külföldről is be lehetett hozni.
Oké egyedi rendszám eszembe se jutott hirtelen. De akkor az,hogy lehet, ha 2007-es évjárat és 2013-ig érvényes a műszaki? Mert elvileg az első műszakit 4 évre kapja az meg 2011-ben járna le.
ez nem gaz elvileg, mert az egyedi rendszamodat viheted magaddal. azt meg nem kellett kicsereltetni uniosra. (2004-ig volt csak a regi, ez meg ugye nem lehet olyan oreg)
Tudod mi a szomorú, amit leirtál (70 ezret visz haza). A suzkinak ehez semi köze elvileg, de a valoságban van mert a beszálitókat a suzuki is sürün cserélgeti persze mindig olcsóbra. Van azért egy olyan gyanum hogy a melósaik életszinvonala sem az átlag feletti .Ahhoz képest az autóik árszintje elég magas. Ha a swiftet nézzük( nekem is az van) kis fordulaton gyenge normálisan nem lehet vele elindulni ,tehát ez miatt városi autónak nem felel meg. Akkor mire való, hát egy jobmódú családban másodautónak. Megy országuton is, a mérete miatt meg elvan a városban is. Az hogy magyarországon népautonak szánták az árat is oda kelet volna igazitani. Vannak jó oldalai is válto kapcsolhatosága és futomüve ha azt nem nézük hogy 4 személynél hamar felüt. Elöl kényelmes is lehetne ha jó lenne az elsö ülés. Fék átlag .Hát én ugy látom ez a kocsi egy nagy átlag, semmi több. Mondjuk ha valaki pörgeti mint az állat, átlag felett megy, de ez kell nekünk??? Na és a csomagtér mondjuk azt láttad mikor megvetted. Én speciel joban örülnék egy kia ceed-nek vagy egy opel astrának, mármint ha azt gyártanánk.
Mért, szerinted? (Ha egy évesen 2 millát sem ér... szerintem max 2.3). Nekem is Suzukim van, de nem olcsó, ha beszámítjuk az értékvesztést: úgy érdemes, ha tizenévig használjuk. Volt valamikor Yaris akció 2.5 milla körül... és én Suzuki párti vagyok, és mindig kiakadok ha fikázzák, minden nemzet a sajátját részesíti előnybe, mi meg fikázzuk és szinte minden topicon előjön a Suzuki...
Itt vidéken van aki 70 ezret visz haza 3 műszakban, na ehhez számítsuk a 2.7 millát +100 üzembehelyezés+100 metál, szal ha nincs extra kedvezmény/beszámítás akkor közel 3 milla. 2 légzsákkal. És most azon iparkodnak, legyen itthon is 2 légzsákos az újból... (Ennyi a Fabia kombi Fresh 4 légzsákkal-nem kifutó, most újult). Különben 1-2év múlva fogok autót venni legkorábban, mert ha el akarnak adni T kereskedők akkor ki kell találniuk valamit, meg addigra a nappali fény meg az ESP kötelező lesz...
Hát rácsom már van a fiam másnap ismerösnnél megrendelte , igy felkerült a szekrény tetejére, azért a cserére a tapasztalatod szivesen meghalgatom. Én úgy gondoltam jobb ha nem csinálom meg mert utánna egy kutya jön.
Hát,nem semmi látvány:) Látom a rács eltörött,én 4000 ft alatt szereztem zsír újat innen. Bár utángyártott,de frankón passzol. Ha esetleg nem tudod hogy állj neki a rács cseréjének,abban is tudok pár mondatban segíteni.
Egy barátomnak mai nap folyamán eltörött a kézifékkar. Hihetetlen,de van ilyen:) Ha esetleg valakinél előjönne ilyesmi probléma,könnyedén lehet orvosolni,könnyedén kiszerelhető a komplett kézifékház a padlólemezről. Kiszerelés után össze lett hegesztve,majd mehetett vissza a helyére. Jobb mint újkorában:)))
Azért én is ugy látom hogy ez az oldal átment helyesirásuba. De mintha a szöke ciklon azt mondaná hogy a müszerfalon minden ok volt. A bibi csak az hogy a höméröt is a kompjuer vezérli és csak akor megy a piros felé mikor már rég rotyog a motor. De a szervo leálása ota én már semin nem csodálkozom. Az biztost az aksit védi nem a biztonságot.
A vízhőfok-mérő alapfelszerelés, a használati útmutató is. Még így is, ha jól értelmezem, 5-10 km-t elment hűtés nélkül a kocsi. Azt hiszem, a gyártó mindent megtett az ügy érdekében.
Mondjuk valami gyanús: 2005-ös évjárat, és a szerviz a jól ismert kuplung levegősödéssel sem kezdett semmit. Valószínűleg a vízpumpa is a szar eresztésből való volt. Csak nem ott fojt el véletlenül víz? Abban a szervizben, amire én esküszöm, szóltak, hogy cserélni kell...