Sziasztok. Paypal al kapcsolatban szeretnék töletek kérdezni. 07.22 én utaltam pénzt magyar bankszámlámrol a paypal magyarországi unicredites számlâjára és a közleménybe meg adva a pp on belül a kedvezményezett azonosítoja,de a pénz a mai napig nincs a pp számláján. Mit lehet tenni?
Írtam már nekik ,de automata levél jön vissza,vagy ügyintéző is fog nekem vissza írni?
Sziasztok a kérdésem a következő mennyi idő mire paypalnál megváltoztatják a nevemet?? Kérelmeztem de még semmi nem jött vissza a másik hogy mire számíthatok mivel a paypal nevem a leánykori nevemen van a bankkártya miről fel szerettem volna tölteni az meg a férjezett nevemen visszakapom én a pénzt mert nem érkezett meg a számlámra
Tegnap akartam vásárolni a neten ,de nem engedte,hogy simán a Mastercard-al fizessem ki,hanem átirányított,hogy paypal regisztrációt csináljak és úgy fizessek,időközben az eladó el is küldte a számlát paypalon keresztül amire,ha rákattintok ,hogy kifizessem állandóan azt az üzenetet kapom vissza,hogy ezzel nem tudom kifizetni és vagy adjak hozzá egy újabb kártyát vagy csináljak egy új regisztrációt....Ezt nem értem miért kéri ,hiszen ,ha belépek a saját fiókomban ott ott van az a 400 forint amit levontak és majd később vissza is utalnak....Lehet ,hogy én felejtettem el valamit??? Nincs automatikusan hozzárendelve a kártya nem arról vonja??? Vagy át kell raknom pénzt a paypal ra és úgy tudok majd fizetni???? Kicsit sok a kérdés,csak sajnos még nem fizettem így és ezért nem értek hozzá.... :-(
Bocs, de a hsz-edben sok a számomra érthetetlen kifejezés. Milyen kaució? Nem refund-ot akartál írni?
Alapesetben a PP oda küldi vissza a refund-ot, ahonnan származott eredetileg. Ennek érdekében nem kell tenni semmi, nem kell beállítani semmit. Ha belenyúlsz, annak díja van, mint látod.
Instant top up-pal a bankszámládról tudsz feltölteni pénzt a PP számládra.
Nincs havi számlavezetési díja a PP-s számlának. Egyszer 1 dollárt szokott levonni ellenőrzésként. Nem tudom, milyen műveleteket csináltál, amiért 2x vonta le.
Paypalon eddig vásároltam ballance mindig 0, virtuális kártyáról ment, most utoljára mikor vásároltam kaptam vissza 2$-t, meg kapok még kauciót máshonnan vissza, mivel még nem utaltam vissza pénzt a számlámra gondoltam megpróbálom h megy ez. Rámentem a visszautalásra, ez pénteken volt, ma kaptam 1 levelet h a pénzt visszaküldték a paypalra és még le is vontak 1500 Huf-ot, most mínuszban vagyok 1052 Huffal. Néztem pár oldalt, de nem azt csinálja a paypal ami ott le van írva.
1. Mit állítsak be, ellenőrizzek le h tuti a számlámra kapjak meg a visszautalt pénzt?
2. Hogyan tudom a negatív balance-t kiegyenlíteni?
Nemrég csatlakoztam a PayPal-hoz, és összekötöttem a Rafi-s bank-kártyámmal. Azóta már 2x vont le 228 Ft-ot. Ezt minden hónapban megteszi, ez valami számlavezetési díj? Valamit elállítottam? Vagy mi ez? Hogy lehetne kikerülni?
Hali!Olyan gondom van ,hogy nekem 2 bankszámlám van megadva a PayPal-on.Az egyik Raifeissen a másik meg K&H-s.A K&H-t megszüntettem hónap elején.De nem jeleztem a Paypalon ,hogy most már a Raifeissen az elsődleges bankszámlám.Most meg jött vissza egy utalás az egyik meghiúsult vásárlás után a megszünt K&H számlára.Ilyenkor mi van?Írtam a Paypalnak meg az eladónak is.Az eladóval megegyeztünk ,hogy ha visszamegy hozzá a pénz akkor újra utalja(már átállítottam a raifeissent elsődlegesnek.)A paypal még nem válaszolt.Ez tegnap történt.Az az érdekes ,hogy "Completed"'-ként van feltüntetve vagyis teljesítve van pedig megszüntettem a K&H számlámat.
IRASBELI panasz. Addig, amig nem tudod bizonyitani, hoyg megprobaltad a bankkal elintezni, nem mesz sokra a feljelentessel sem... raadasul ha nem a pultnal ulo droidnak mondod, aki nem ismeri adott esetben a kartyas tranzakciokat ilyen melysegben, me'g az is konnyen lehet, hogy megoldodik a problemad.
(Erste eseten tapasztalat, hogy neha a kozponti ugyfelszolgalat se elegendo, mondott mar nekem baromsagokat olyan kozpontis emberke, aki ismert informaciot kertem emailben es amiatt hivott fel, de kb. koze nem volt a hitelezes par alapfogalmahoz, konkretan azt mondta az elotorlesztesi dijra, hogy az a kesobbiekben fizetendo kamatok helyett egy kedvezmenyes dij...).
Szoval ne ide irj, hanem nekik. Vetesd at fiokban vagy ajanlva. Es email, ha gyorsitani is akarsz rajta. Hidd el, egy-ket bankos baromsag miatt mar en parszor vegigjartam ilyen utakat.
Voltam az Erste bankba,vittem nekik papírokat erről a paypalos pénzről elmondtam mi a helyzet,,és azt mondták nem tudnak segíteni,mert megszűnt a számlám már 3.hónapja! Valakit úgy nézki felkel-jelentenem,mert senki nem csinál semmit!
Mondom, bank, irasbeli adatokkal megtomott kerelem (vagy panasz), adj nekik szamlaszamot, hogy hova kered vagy kp. mikor veheted fel. Annyiert mar megeri. Melyik bank egyebkent?
Ja es kuldd el nekik emailben is, hatha csak annyi hianyzik hogy hozzaerto kezekhez keruljon, es igy hamarabb jon valasz, mint a full hivatalos papiros uton, ahol altalaban betartjak a 30 napot (azaz elobb se).
Köszönjük, hogy kapcsolatba PayPal kapcsolatos fiókját.
Sajnos, ahogy kollégáim kijelentették, a visszatérítést vissza kell küldeni a forrása a fizetés. Amint befejeződött, az alapok már elhagyták a PayPal rendszert, és akkor akár a kártyakibocsátó, hogy kezelje a tranzakciót.
Nagyra értékelem, hogy már a kapcsolatot a bank, és abból, amit mondasz, úgy tűnik, szívesen segít. De azok az emberek, akkor kell a kapcsolatot újra, hogy az ügy megoldódott.
Sajnáljuk, hogy már volt ez az élmény, és biztosíthatom a legjobb szándék mindenkor.
Kérjük, ossza meg velünk, ha szükséges további segítséget.
Tisztelettel: Kevin PayPal
Kedves Péter Timár,
Köszönjük, hogy kapcsolatba PayPal kapcsolatos visszatérítést kaptál.
Attól tartok, hogy amint azt korábban említettük, köszönhetően a banki szabályozás nincs más választásunk, mint hogy visszafizeti a kifizetés az eredeti finanszírozási forrást. Még olyan esetekben, amikor a kártya vagy számla törlésre került.
Én leginkább javasoljuk, hogy forduljon a megfelelő kártya kibocsátója (pl. Visa, Maestro) további vizsgálatának a visszatérítés $ 57,49 USD.
Kérjük, ne feledje, hogy a visszatérítést is eltarthat akár # # nap el kell végezni, még akkor is, ha a többségük belül befejeződik # munkanap. Lehetséges, hogy a bank csak nem kapta meg az alapokat, mint a még.
Őszintén elnézést a kellemetlenségért, amit tapasztalt, de remélem, hogy ez az információ segít megoldani a problémát.
Nagy örömömre szolgál, hogy segítsek. Köszönjük, hogy a PayPal.
Hat akkor nem ertem, mert sokszor meg ez a gondja egyeseknek... es egy esetre me'g ramondanam, hogy akkor a kijelolt fo-deviza szerint megy, de ketten is es nem forintban, eleg kicsi az esely hogy pont mindketten ugyanugy babraltatok.
Egyebkent nekem siman volt olyan, hogy nem refund hanem utalaskent erkezo visszateritesnel maradt kb. 2 aud a szamlamon bent, es ott volt vagy fel evig, mikorra ujra belefutottam egy aud-s vasarlasba, kozben tobbtiz tranzakcio lement a kartyamon keresztul.
Nekem általában angol font van a PayPal számlámon, és ha eurót kell fizetnem, azt a font balance-ból vonja le, nem a kártyámról. Egészen addig, amíg van fontom odafenn.
Csak azonos devizabol, vagy az alapdevizadbol (na ezt most nem tudom, hogy az orszagod szerinti ami a default, vagy amit kozben te bejelolsz) von le. Hiaba van 200 usd-d, es fizetnel 10 eurot, akkor a kartyarol fogja (beallitasod szerint forintban vagy euroban) terhelni.
Hulyeseg. IRASBAN irj panaszt (vagy vermerseklettol fuggoen kerelmet), de nagyon fontos, hogy kulon emeld ki, hogy nem penz _erkezik_ a megszunt szamlara, hanem korabbi kartyaterheles utolagos visszavonasa tortenik! A konkret tranzakcio adatai (legjobb, ha a sajat szamlakivonatodrol, ha olyan van, ha nincs, akkor a paypalrol a terheles is, a refund reszletes adatai meg ertelemszeruen a paypalrol) legyenek benne.
Merje'k csak leirni irasban, hogy nem kapod meg, azzal mehetsz is a PSZAF-hez. Igaz, igy lassabb lesz, de nem tunik el a penzed (nem kerestem vissza, de mintha nem 2e Ft-rol beszelnenk, ami nem eri meg a postai dijat sem).