Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2015.05.11 0 0 70671

Igen. Talán a tetőkárpit itt is ilyen lesz, remélem. Nem tudom, ahhoz még nem nyúltam. Viszont az oldalsó elemekről nem ilyen porszerűen szöszmötösen jön le, hanem még a méznél is sokkal sűrűbb állati ragadós dzsuvává alakult át a szivacs. És a szivacsréteg itt vastagabb cca 4-5mm cca szóval van belőle rendesen. Érdekes,  még régen az Alfa kárpitját mikor leszedtem azon is eloxidálódott a szivacs és az is ragadt egy picit, mégis szinte kézzel le lehetett seperni, de ez nem tudom milyen szivacs volt ez ultragáz. Megkeresem azokat az oszlopkárpitokat amiket a Grzegorz, a lengyel Car-társ küldött. Kíváncsi vagyok az is ugyanilyen?

Előzmény: probody (70669)
pek taxi Creative Commons License 2015.05.11 0 0 70670

Sziasztok! Van 4db rondel tipusú alufelnim eladó 7jx16 képet csak viberen, mms-ben tudok küldeni 40000ft! 20vturbon voltak elfért a brembo fék!tel:30-4345507 köszönöm

probody Creative Commons License 2015.05.11 0 0 70669

Előzmény: granturismo (70667)
DonPrego Creative Commons License 2015.05.11 0 0 70668

Én az 5 hengert élveztem hétvégén, te meg az amperszagot :D

Nekem azért furcsa volt először a hibrid Yarist vezetni, könnyű elektromos szervó, meg a fékpedálon is éreztem hogy nem a tárcsákat fogja be. De meg lehet szokni. A Prius II-től meg már kényelmes is, csak kicsit furcsa az ovális kormány. Fékezésnél a trolihang meg priceless.

Előzmény: tomsojer (70666)
granturismo Creative Commons License 2015.05.11 0 0 70667

Akkor az is eltér...

És valaki nem csinált házilag tetőkárpitot? Hogy a túróba lehet leszedni ezt a nyavaját?

Most arra gondoltam kiteszem a napra. Mert az UV sugárzást azt nem szereti biztosan. Kinn marad egy hétig. Meglátjuk mit változik.

Előzmény: probody (70664)
tomsojer Creative Commons License 2015.05.11 0 0 70666

Urak!

 

 Köszönöm mindenkinek a gratulációt. Már egy tank üzemanyag elfüstölésén túl is vagyunk,

egyenlőre nagyon "bejövős".

 9,2-es átlag jött ki a végén, nyilván ha többet autópályáztunk volna, akkor több lett volna.

A 2 tonnát valamiből vinnie kell a 3,3 V6-os mocinak (még ha hibrid is, akkor is kell még oda brenya)

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.11 0 0 70665

Gratulálok! Üdv a japán klubban ;) !

Előzmény: tomsojer (70652)
probody Creative Commons License 2015.05.11 0 0 70664

A-B-C oszlop takaró nekem kemény nem szivacsos, csak a tetőkárpit az.

Előzmény: granturismo (70662)
DonPrego Creative Commons License 2015.05.10 0 0 70663

Publikáltam, előre is köszi. Amim van egy két kötetes német nyelvű leírás, egy angol nyelvű 800 oldalas, ezek mind motorikus dolgokat taglalnak. Ezen kívül az eredeti svájci lúzer manual van.

Amúgy minden izzót sikerült cserélnem, csak a helyzetjelző meg a mellette lévő H3-mas fogott ki rajtam.

Lámpatesteket is sikerült lecsavaroznom, a csavarhelyeket-csavarokat rozsdamentesítenem, rézpasztával visszatennem. Egyedül egy Magneti Marelli feliratú dobozkáról nem sikerült lehúznom a csatit (körbefogja valami fém pöcök), így az izzókat a helyükön cseréltem.

Előzmény: probody (70661)
granturismo Creative Commons License 2015.05.10 0 0 70662

A "C" oszlop belső burkolatot nézegettem ma. Ha belenyomom az ujjam a kárpitba ott marad a nyoma, örökre. Lehúztam a kárpitot róla. Simán lejött. Hát alatta a szivacs valami eszméletlen ragacsos valamivé alakult át a 18 év alatt. Próbáltam ezt a valamit eltávolítani. Felemás sikerrel. A szerszámok, a kezem, meg minden tiszta ragacs lett. Nem nagyon hozta le semmi. Katasztrófa. És gondolom a többi oszlop burkolata ugyanilyen. Meg a tetőkárpit is. Valakinek van valami tapasztalata?

probody Creative Commons License 2015.05.10 0 0 70661

Tedd publikussá az e-mailed vagy írj egyet. Küldök gyári kezelési leírást. Benne van minden izzó,hogy kell kivenni, adatok stb.

 

Előzmény: DonPrego (70660)
DonPrego Creative Commons License 2015.05.10 0 0 70660

A tegnapi izzócserés akcióm eredménye: nincs helyzetjelző egyik oldalon sem, helyette van check+side light bulb hiba. Remélem nem valami kábelt sikerült eltörnöm, csak valami biztosíték szállt el. Igaz H3-mas izzót nem találtam, azt majd hét közben cserélem, illetve a másik kis izzó típusát sem sikerült behatárolnom, mivel az egyiket ki sem sikerült vennem, a másik pedig fekete volt, de gondolom sztenderd 5W5.

Minden segítséget szívesen veszek :D

sooty Creative Commons License 2015.05.10 0 0 70659

JTD megúszta. TDS, kapott a szélvédő két nagy jégdarabot. Az egyiket a jobb oldalon lent, a másikat középen, középen.

 

Olyan mintha egy tojás csúcsa ütötte volna meg, egy hólyag keletkezett és középen egy lyuk. Nyilván nincs átlyukadva, pedig pont olyan.

Szóval neccesen műszakis. Szerintem egyébként nem.....

Előbb utóbb ki kell cserélni.

 

A két autó egymás mellett áll, ez a szerencsésebb rossz. A JTD Solextra üveges, a TDS nem.

Előzmény: granturismo (70649)
BmS1 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 70658

Tomsojernek jár ki a gratula :-)

 

Én is foglalkoztam a gondolattal, (3,0 literes GS) de végül nem jött össze.

 

üdv

Előzmény: granturismo (70657)
granturismo Creative Commons License 2015.05.10 0 0 70657

Szóval beteljesült a dolog:-))

Gratula 1000-el!!!!

Előzmény: BmS1 (70656)
BmS1 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 70656

Gratula!

 

Lexusban (a típust illetően) nehéz melléfogni.

(Azért ott is lehet, az IS pl. nem nagy fény)

Előzmény: tomsojer (70652)
DonPrego Creative Commons License 2015.05.09 0 0 70655

No egy kis beszámoló mai napról: elkezdtem a külső világítás rendberakását. Az irányjelző izzók így néztek ki, első lámaptesteknél jónéhány csavar be volt már korrodálva. A csavarok kaptak egy RO-55 fürdőt, a lámpatestek korrodáltabb részeit szintén átkentem a passziválóval. Holnap elkezdem összeszerelni réspasztázom a csavarmeneteket, a tömitések meg kapnak szilikonzsírt.

Egyelőre a jobb oldali helyzetjelző nem akar kijönni, illetve nem találtam H3-as izzókat, úgyhogy még lesz egy köröm errefelé.

"The man" Creative Commons License 2015.05.09 0 0 70654

Gratulálok! :) A főnököm két éve hajt RX400-ast, nagyon szereti. Én sajnos még csak az anyós ülésen ültem benne, de eljön még a nap, hogy vezetni is fogom. :) Tetszik neki a kappa sw is, de mégsem akar cserélni. :)

Előzmény: tomsojer (70652)
DonPrego Creative Commons License 2015.05.09 0 0 70653

Wow, akkor klubot cserélünk? Két hét múlva Péntek este 8 Keresztúri meki, told ki az orrod Toyota mikrotalira.

Amúgy gratula :)

Előzmény: tomsojer (70652)
tomsojer Creative Commons License 2015.05.09 0 0 70652

Üdv. Urak!

 

 Szóval, birtokba vettem az "új" vasat. Maradtam az "L"-betűnél. De ezt most úgy hívják, hogy:

Lexus RX400H, 2008-ban született. 161ezer km.-t futott. Elég megkímélt példányt sikerült kifogni,

természetesen vezetett könyv, körben gyári értékű festék és kinyomtatott szerviz-előélet, új Michelin

gumik stb.

 Sajna nem sikerült President felszereltségűt (vajbőr belső és fabetétes kormány és ajtóbehúzók stb.) mert azokból amit árultak épp, vagy 250-300km.-esek voltak/vannak és ráadásul általában 1 millióval többért.

 De azért ez is Mark Levinson és Luxury Pack-os.

...egyenlőre nagyon tetszik, nagyon csendes és nagyon megy. Más ligában játszik mint a Phedra.

 

 

 

DonPrego Creative Commons License 2015.05.09 0 0 70651

Update: a bal oldali simán kijött, csak a jobb oldali szivat. Mozogni mozog, de nem akar kipattanni.

Előzmény: DonPrego (70650)
DonPrego Creative Commons License 2015.05.09 0 0 70650

Próbálom kihekkelni a helyzetjelzőt: nem az érdekel hogy jön ki, hanem hogy tették be :D

Tehát kivételnél csavarni vagy csak húzni kell?

granturismo Creative Commons License 2015.05.09 0 0 70649

sooty!

 

Mi lett az autókkal?

Előzmény: sooty (70634)
granturismo Creative Commons License 2015.05.09 0 0 70648

Hát igen. Sajnos 100% mérvadó az ECU-é sem. Nézz bele pld. az alfaowner fórumába a téma topicokba.

Előzmény: gyoer (70644)
Alfás Theo Creative Commons License 2015.05.08 0 0 70647

Kelle kft budaörs, anno ott vettem jó áron.

Előzmény: Berkenye8 (70646)
Berkenye8 Creative Commons License 2015.05.08 0 0 70646

Generátor ékszíjtárcsa ment szét,mert valszeg ráfeszítettek a bordás ékszíj cseréjénél a lelkiismeretes szerelők...

 

Előzmény: tomsojer (70566)
Berkenye8 Creative Commons License 2015.05.08 0 0 70645

Szia Adam,kösz a választ,elmentettem .

Előzmény: **ADAM** (70579)
gyoer Creative Commons License 2015.05.08 0 0 70644

A 10 szelepes JTD ECU ban van km adat......

A 20 szelepesében nincs tárolva?

Vagy,az az adat nem mérvadó,amit a Multiscan-al belépve ki lehet nyerni?

Emlékszem,erről volt itt már egy beszélgetés,csak arra nem,mi lett a végső következtetés.

KappaTD Creative Commons License 2015.05.08 0 0 70643

De én a  AR166 20 szelepes jtd-re gondoltam

Előzmény: BmS1 (70642)
BmS1 Creative Commons License 2015.05.08 0 0 70642

A Kappák öndiagnosztikai rendszere elég primitív.

 

A hibatárolóba került hibaüzeneteknél -jó esetben- a hiba fennállásakor meglévő körülmények kerülnek rögzítésre. ("Freezed Frame", pl. vízhőfok 94 °C, fordulat: 2850/perc, fojtószelep nyitás 38%, stb...)

Dátum, km. állás a legtöbb esetben nem rögzül.

 

üdv.

Előzmény: KappaTD (70641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!