Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Igen. Talán a tetőkárpit itt is ilyen lesz, remélem. Nem tudom, ahhoz még nem nyúltam. Viszont az oldalsó elemekről nem ilyen porszerűen szöszmötösen jön le, hanem még a méznél is sokkal sűrűbb állati ragadós dzsuvává alakult át a szivacs. És a szivacsréteg itt vastagabb cca 4-5mm cca szóval van belőle rendesen. Érdekes, még régen az Alfa kárpitját mikor leszedtem azon is eloxidálódott a szivacs és az is ragadt egy picit, mégis szinte kézzel le lehetett seperni, de ez nem tudom milyen szivacs volt ez ultragáz. Megkeresem azokat az oszlopkárpitokat amiket a Grzegorz, a lengyel Car-társ küldött. Kíváncsi vagyok az is ugyanilyen?
Sziasztok! Van 4db rondel tipusú alufelnim eladó 7jx16 képet csak viberen, mms-ben tudok küldeni 40000ft! 20vturbon voltak elfért a brembo fék!tel:30-4345507 köszönöm
Én az 5 hengert élveztem hétvégén, te meg az amperszagot :D
Nekem azért furcsa volt először a hibrid Yarist vezetni, könnyű elektromos szervó, meg a fékpedálon is éreztem hogy nem a tárcsákat fogja be. De meg lehet szokni. A Prius II-től meg már kényelmes is, csak kicsit furcsa az ovális kormány. Fékezésnél a trolihang meg priceless.
Publikáltam, előre is köszi. Amim van egy két kötetes német nyelvű leírás, egy angol nyelvű 800 oldalas, ezek mind motorikus dolgokat taglalnak. Ezen kívül az eredeti svájci lúzer manual van.
Amúgy minden izzót sikerült cserélnem, csak a helyzetjelző meg a mellette lévő H3-mas fogott ki rajtam.
Lámpatesteket is sikerült lecsavaroznom, a csavarhelyeket-csavarokat rozsdamentesítenem, rézpasztával visszatennem. Egyedül egy Magneti Marelli feliratú dobozkáról nem sikerült lehúznom a csatit (körbefogja valami fém pöcök), így az izzókat a helyükön cseréltem.
A "C" oszlop belső burkolatot nézegettem ma. Ha belenyomom az ujjam a kárpitba ott marad a nyoma, örökre. Lehúztam a kárpitot róla. Simán lejött. Hát alatta a szivacs valami eszméletlen ragacsos valamivé alakult át a 18 év alatt. Próbáltam ezt a valamit eltávolítani. Felemás sikerrel. A szerszámok, a kezem, meg minden tiszta ragacs lett. Nem nagyon hozta le semmi. Katasztrófa. És gondolom a többi oszlop burkolata ugyanilyen. Meg a tetőkárpit is. Valakinek van valami tapasztalata?
A tegnapi izzócserés akcióm eredménye: nincs helyzetjelző egyik oldalon sem, helyette van check+side light bulb hiba. Remélem nem valami kábelt sikerült eltörnöm, csak valami biztosíték szállt el. Igaz H3-mas izzót nem találtam, azt majd hét közben cserélem, illetve a másik kis izzó típusát sem sikerült behatárolnom, mivel az egyiket ki sem sikerült vennem, a másik pedig fekete volt, de gondolom sztenderd 5W5.
No egy kis beszámoló mai napról: elkezdtem a külső világítás rendberakását. Az irányjelző izzók így néztek ki, első lámaptesteknél jónéhány csavar be volt már korrodálva. A csavarok kaptak egy RO-55 fürdőt, a lámpatestek korrodáltabb részeit szintén átkentem a passziválóval. Holnap elkezdem összeszerelni réspasztázom a csavarmeneteket, a tömitések meg kapnak szilikonzsírt.
Egyelőre a jobb oldali helyzetjelző nem akar kijönni, illetve nem találtam H3-as izzókat, úgyhogy még lesz egy köröm errefelé.
Gratulálok! :) A főnököm két éve hajt RX400-ast, nagyon szereti. Én sajnos még csak az anyós ülésen ültem benne, de eljön még a nap, hogy vezetni is fogom. :) Tetszik neki a kappa sw is, de mégsem akar cserélni. :)
Szóval, birtokba vettem az "új" vasat. Maradtam az "L"-betűnél. De ezt most úgy hívják, hogy:
Lexus RX400H, 2008-ban született. 161ezer km.-t futott. Elég megkímélt példányt sikerült kifogni,
természetesen vezetett könyv, körben gyári értékű festék és kinyomtatott szerviz-előélet, új Michelin
gumik stb.
Sajna nem sikerült President felszereltségűt (vajbőr belső és fabetétes kormány és ajtóbehúzók stb.) mert azokból amit árultak épp, vagy 250-300km.-esek voltak/vannak és ráadásul általában 1 millióval többért.
De azért ez is Mark Levinson és Luxury Pack-os.
...egyenlőre nagyon tetszik, nagyon csendes és nagyon megy. Más ligában játszik mint a Phedra.
A hibatárolóba került hibaüzeneteknél -jó esetben- a hiba fennállásakor meglévő körülmények kerülnek rögzítésre. ("Freezed Frame", pl. vízhőfok 94 °C, fordulat: 2850/perc, fojtószelep nyitás 38%, stb...)