Az Isuzunál ez a normális. Ne szenvedj vele, mert ahogy mondani szokták, ez ilyen. Tölthetsz bele bármilyen olajat, illetve rakhatsz rá bármilyen szűrőt. Mielőtt még az okos szerelők kicseréltetik veled az egész motort :)
Több órai állás után hidegindításnál alap, hogy 2-3 mp mire elalszik az olajnyomáslámpa. Akkor lenne rossz, ha nem így lenne :)
Lehet, hogy a hamutartó helyén volt az a szutyk. Láttam már élőben, de most elbizonytalanodtam, hogy hol volt konkrétan. Mindenesetre nagyon szar helyen volt.
Nem hülyeség. Én is éppen hasonlót kerestem. Szóval gyári GPS valóban volrt egy olyan - nagy sz@r - változat, amo a pohártartó helyén volt és B2-be lehetett kérni, de itt van az is, amit istván linkelt, ami pontosan ez:
Viszont ezt még azt hiszem, nem nagyon lehetett frissíteni, vagy ha ige, akkor sem volt menne magyar térkép.
Nekem egy olyan problémám lenne az 1.7-es Isuzu motoros Vectrámmal, hogy melegen néha nagyon nehezen akar kialudni az olajnyomáslámpa. Már próbálkoztam olajgomba cserével, szűrőcserével, jobb minőségű olajjal. Az olajnyomással szerintem nincs gond. Mert ha egyszer kialszik a lámpa, utána már nem gyullad fel egyáltalán ameddig a motor jár. Próbáltam lefojtani a kocsit szinte már alig járt a motor, és az olajnyomás lámpa akkor se égett. A probléma mindig indítás után jön elő, és akkor is leggyakrabban ha áll valamennyit a motor. Bár múltkor megcsinálta rögtön leállítás utáni következő indításnál, pedig csak pár másodperc telt el. A szerelők érthetetlenül néznek a dologra. Mindegyik olajszűrőt akar cseréltetni. De ez már a 3. szűrő rajta!!! Nem tudjátok véletlen az olajpumpa hogy érhető el legkönnyebben, esetleg ott egy tisztítás vagy valami segítene? Előre is köszi a segítségeteket.
A részecskeszűrő különösen vicces egy benzines esetében, de azért a kanyarkövető fényszóróját is kipróbálnám. Ha ennyire igényes eladó, akkor a hiányzó emblémát pótolhatta volna...
Állófűtés létezik, meg GPS a board computer helyén,de konkrétan gyári masszírozós ülésről és távolsági fényszóró asszisztensről én nem hallottam még B vectrában, meg pl állóhelyzeti klímáról és kanyarkövető fényszóróról.
Köszönöm a segítséget és a jótanácsot ! Németből rendelt cuccokra biztosan nincs vám, hiszen az uniós terület. Ezért vennék - ha nincs más eladó - onnan !
Angliából már kaptam csomagot, melyben autós cucc volt, ott sem kellett vámmal foglalkozni .
A PayPal regisztrációról nem tudtam, így ez a hír nagy segítség.
Nekem eddig ebay el kapcsolatban csak + tapasztalatom van, elég széles a vásárlási paletta, gyerek ruhától , a fotós szűrőkön át az opel szerviz kábelig sokminden. Szerviz kábel úgy vettem, hogy akkor nem tudtam még ( bár ezt csak olvastam máshol, nem biztos, hogy így is van) , de állítólag a vámon simán lefoglalhatják :( Szóval ezzel volt annyi probléma, hogy a mellékelt cd törött volt, irtam az eladónak, aki elég gyorsan válaszolt, küldött linket ahonnan le lehetett tölteni a software-t. Arra kell figyelni, hogy szállítson magyarországra, bár ha nincs a listában, érdemes rákérdezni, mert lehet hogy utána postáz ide is. Fizetni paypal al lehet, azt is kell regisztrálni.
Anno nekem ezért kellett kibeleznem a katalizátort. Nálam mondjuk abból lehetett rájönni, hogy azzal van a baj, hogy hidegen még ment, de amint az a légbefúvó leállt - ami a kipufogóba nyom hidegen némi levegőt -, azonnal elment az erő. Addig ugyanis a légbefúvó szelepe nyitva volt és a levegő befúvása helyett arra távozhatott valamennyi kipufogó gáz. A próba nálam is az volt, amit kiskaldi is ecsetelt, hogy megbontottam a rendszert a katalizátor és a középdob között. Semmivel sem lett hangosabb. Ebből tudtam, hogy arrafelé alig távozik valami cucc. A kibelezés után megjött a hangja. Nekem nem onlott össze a katalizátor, hanem benzin üzemre váltáskor berobbant a kipufogóba és egy rakat koszt lőtt bele a kerámia járataiba.
Hali kösz a tanácsot holnap teszek bele spurit mert már amugy is régen volt benn.Remélem megszünik a dugulás,megprobálom megtekerni.Mégegyszer kösz,...
Ha ösze omlik a katalizátor a kerámia alapjáraton szokott kolompoló hangot adni.
Meghajtásnál elindulsz ahogy szoktál ha bemelegedett felmész olyan helyre ahol több kmen keresztül tudod 120 vagy fölötte tolni alaphangon illik egy 10est menni így. De ha a katalizátor dugult el vagy ment tökre a 120 fölötti gyorsítás eléggé valószínűtlennek tűnik. Sőt a hirtelen gázadásra végső stádiumban már a torpanás is jellemző. Még ilyenhez tudom ajánlani a SPURI nevű üzemanyag adalékot abból is a kékszínűt. 1 teli tankhoz kell önteni és nálunk is sokszor bizonyított a műhelyben. 1400ft, de ér is valamit :)
Hali, hát hogyis mondjam szoval ez a táv mit ma megtettem nem is nagy táv mert csak 25km oda vissza,odafele kezdte azzal hogy elkezdett nagyokat rángatni és ekkor erőtlenné is vált egyben. pár km után jött az ismert büdös szag csak mivel odaértünk a célhoz hát le kellett állittanom a kocsit majd jó 40 perc mulva indultunk haza és akkor megkisérelni hogy meghajtom de kicsit lusta volt ,de amikor beértünk a városba voltak pillanatok mikor majdnem ugy éreztem mintha kezdene vissza térni az ereje,de megint csak nem volt lehetőségem arra hogy jol kihajtsam a lelkét mert se időm se egyéb lehetőségem nem volt ma.
Szoval mi a meglátás ha esetleg kat eldugulás az lehet e attol hogy szinte csak városban használom mostanában?Mert régebben is sokat városoztam és még ilyen nem volt, igaz azóta gyülnek a kilométerk ,nemvitás.Jelenleg 228 000 km van a vasban.
Lehet hogy összefüggében lehet a nemrég leirt problémáimmal,a rángatásos esetek,meghát akkor takaritottam ki a kartergáz elvezető gumicsöveket is mert tömve volt trutyival, a sokvárosi utazgatás miatt.E két dolog nem függhet szerinted össze?
Végül is szerinted megoldás hogy meghajtom,.? És ha igen mekkora utat illik kihajtani hogy megszünjön a dugulás?
Büdös szag, nem megy, a kipufogóbol ha 2-3 ezren tartod a fordulatot nem jön kipufogó füst csak forró gáz? Amikor pörög fel a motor nem tűnik erötlennek? Nem érzed, hogy kicsit beremegteti a kasztnit mintha erölködne? Mert ha igen Én a Te helyedben elkezdeném visszabontogatni a kipufogórendszert. Azzal kezdeném, hogy katalizátor után minden le. Tehát a kati és a közép dob közti résznél szétszeded és beindítod. Ha változik akkor vagy közép vagy hátsó dob tömődött el. De ha továbbra is erőtlen a verda és nem akar felpörögni csak katalizátorral vagy erölködve pörög fel akkro a katalizátor omlott össze.
Hali uraim, segitsetek hogy megint elkezdett rángatni a vectra ,meg rettenetesen nem vette a fordulatot.Nemsokkal késöbb büdöskénes szag jött be a kocsiba,gondolom a katalizátor lehet a bünös.Utánna probáltam kicsit meghajtani de nemigen akart gyorsulni,sőt eléggé lomha lett.A kipufogon is érződik a büdös szag.Nos segitség kellene hogy hogyan lehet ezt orvosolni ,mert rettenetesen zavar. Egyátalán hogy történhet meg ilyen.Szerintetek?Esetleg jól megkergetni, de hogy mennyit?
Akinek volt már ilyen tapasztalata kérem segitsen........
Kicsit off, de mindenkinek ilyen ből sokat kívánok 1546 Ferenc Ferdinánd álltal veretett dukát (Magyar). A fiaimnak szereztem mint szerencse pénz. De még eggyet kell szereznem.
Szép állapotú keveset futott opel c20xe motor eladó,jó magam is sokáig keresgéltem...Mindene megvan,beépítésre készen!Új tömítések: hengerfej, olajteknő, szívósor, leömlő stb. és új szimeringek: főtengely, olajpumpa,vezérmű tengelyeknél.Igényesen felújítottam csak sajnos nem tudom beépíteni a G Astrámba mert nagyon szét kellene bombázni az egészet és inkább nem... Fájó szívvel megválok tőle mert sok időt fordítottam rá. Ha valakit érdekelne csak írjon: anita_2000@freemail.hu (barátnőm emailje), árat megbeszélhetjük