Alapvetően szinte mindegy hol csinálod, a lényeg, hogy megbízz benne és értsen a Renaulthoz, ne a tiéd legyen az első amit csinál!
A minimum amiben érdemes gondolkodni az valamilyen mechanikus + elektronikus védelem. Miután nekünk már a második Scenicünk van nem saját akaratból, így nekünk dupla van mindkettőből, plusz egyéb "nyalánkságok". Scenic II esetén a napokban is szóba került a középső box mozgatásának tiltása (ha van benne), ami megakadályozza az OBD csatlakozóhoz való hozzáférést az utastérben.
Ezen felül a személyes azonosítás, gravír és/vagy UV festékes védelem, szabotázs védett műholdas nyomkövetés. Ez utóbbi akár a Cascot is kiválthatja, mert több cég a havi dijért nem csak a felügyeletet adja, hanem Eurotax értéken fizet ha mégis ellopnák a vasat.
Azóta alámásztunk, borítót bontottunk, kopácsoltunk, matattunk, és semmi. Tehát bejött a dolog, amit írtál az egyik pillanatban oké, másikban nem témáról :(
Az jutott még eszembe, hogy nem lehet, hogy a gyári immo nem engedi indítani? Ha az a bibis, milyen tüneteket produkálhat?
Igen Uram, ez számomra egyértelmű. Még akkor is, ha éppen nem úgy lenne. Neten megmondani ennyiből, hogy pontosan mi a hiba, az szerintem orosz rulett. :)
Igen, ha például elkopik a bronzkefe, ami a kollektornak adja át az áramot és a testet és feltámaszkodik a tartójára, akkor bizony egyik pillanatban még jó, a másikban meg nem. Meg még ezeregy oka lehet, hogy miért nem indul.
Első körben én szereznék egy tuti akksit, vagy egy másik autót és egy bikakábelt, ha úgy beindul, akkor az akksi kuka.
Lehet, hogy a haldokló akksi el tudja látni a fogyasztókat még árammal, de az indítási ciklusban fellépő intenzív és nagy árammennyiséget már nem tudja biztosítani.
Ha így sem indul be, akkor lehetne kopogni az önindítónál, habár ennek eredménye erősen kétséges.
Ha halk villanymotorzúgás hallatszik, miközben "önidítassz", akkor nagy valószínűséggel a bendix halálozott el. Ez pedig önindítócserét jelet, hacsak nem állsz neki bendixet cserélni rajta odahaza. Mondjuk ekkor is rendelkezned kell egy jó bendixszel.
Hozzáteszem a neten keresztül diagnosztizálni felettébb lutri kategória.
Nos a csapagy vs ABS gyuru kerdesben egyelore nem jutottam dulore szal hibauzenettel kozlekedem viszont nem bug! :) Nem lehet teljesen nyugodt sem mert az 5 lityis atlag fogyasztasom az utobbi idoben 6,5 fele emelkedett. Remelem erre is van gyogymod es nem a rendszer vegleges osszeomlasa fenyegeti bocimat, lasd a cikket imigy alant :)
Segítséget kérnék! Reggel a 2005-ös 1.6-os Scénicem nem indult. Olybá tűnik, hogy az önindító nem forgatja meg az indítómotort, viszont halk sípolás, kerregés hallatszik a motortérben.
Van erre valami praktika, teszem azt megkocogtatni az önindítót, vagy ilyenek, amivel életet lehelhetek bele, el tudom indítani az autót?
Állhat ez összefüggésben a 6 napja, de alig 100 km-re elvégzett gyertyák (nomeg szűrők+olaj) cseréjével?
SP koszi a rajzot...a hiba oka a pzitiv es a kapcsolo es a kapcsolo es a biztositktabla kozott volt...nem talaltuk a koteget ezert kapott egy uj szalat a kapcsolo egy biztivel ugyhogy most mar mukodik
Egészségére! Annyira nem rossz ez az Arkamys 3D rendszer sem, amolyan good enough. Azt nem tudod a Bose egyébként jelentene egyáltalán bármi pozitív változást? Vagy ahhoz a fejet kellene cserélni? Egyáltalán beépíthető?