Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lönci Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71009

"ahogy összenyomódik a rugó meg van támasztva a szelep, és kiesik az ék majd felül kijön?"

 

Igen, pontosan így.

Előzmény: probody (71008)
probody Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71008

Múltkor írtad,hogy kalapáccsal-csővel ki lehet ütni a szeleprugókat. Megpróbáltam az udvaron.

A kalapács nagy volt és a lendület is,így a csövet nem mertem fogni

Eredmény: A rugó maradt a helyén,viszont a csődarab föld körüli pályára állt:-(

 

Igazából oldalra kellene kijönni a rugónak,vagy ahogy összenyomódik a rugó meg van támasztva a szelep, és kiesik az ék majd felül kijön?

Előzmény: Lönci (71007)
Lönci Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71007

Szia!

 

Persze, de elnézést a "tudatlan"-ságomért, fogalmam sincs mi az az IRL.

Előzmény: TudatLan (71006)
TudatLan Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71006

Sziasztok.

 

Lönci

 

tudnál adni, hozzád, egy elérhetőséget? Szeretnék veled IRL találkozni, rabolnám az idődet,  (1-2 óra...)

Ezt szeretném veled egyeztetni. 

Köszönöm.

 

Szép napot mindenkinek!

 

BmS1 Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71005

Szegről-végről igen.

(Ritka a "kvázi Ferrari motoros" L.Thema, összesen talán hármat láttunk közelebbről, Ferrarit jóval többet.)

Előzmény: V.I.S Major (71004)
V.I.S Major Creative Commons License 2015.06.19 0 0 71004

szegről-végről rokonok:

Előzmény: BmS1 (70985)
sooty Creative Commons License 2015.06.18 0 0 71003

Pepi, az általad javasolt technika hatására beindult. Viszont most már egyértelműen hozza a P1671-es hibát, vagyis az adagolóban lévő nyomástartó/szabályzó kütyüt. Ez korábban megvolt majd eltünt és indítózás hatására nem is jött elő. Most, hogy járt a motor egy kicsit, így kitörölhetetlenül megjelent. Van 3 ilyen kütyü, mind rossz. Kettőről tudtam, de a 3-ban bíztam.

 

Van esetleg egy ilyened?

 

Az immo antenna egyébként jó.

Előzmény: Pepi 517 (70998)
sooty Creative Commons License 2015.06.18 0 0 71002

Ennek a kártyának a másik felére van nekem felragasztva. A probléma: hogy mit ad isten két darab papír számsor van.

Mindkettőt próbáltam. A végén 18-at villog a cucc, tehát nem az igazi. (még kell valamit csinálni, talán még egy kódot megadni, lehet ezért van kettő az én kártyámon.)

Ha 6-ot villogna akkor jó lenne.

 

 

Szóval a kulcs programozás sem egyszerű.

Sőt van egy olyan is, hogy ha nyomva tartom a beltéri lámpába szerelt vevőnél lévő gombot akkor elkezd villogni a led. Idáig ok, ha ekkor megnyomom a távirányítón a gombot akkor ennek a lednek világítania kellene. Na az enyém elalszik.........

 

 

Előzmény: granturismo (71000)
BmS1 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 71001

 

Nem, ez egy fekete belsős GTSi

 

üdv

Előzmény: Lönci (70995)
granturismo Creative Commons License 2015.06.18 0 0 71000

Pontosan! Azt nem tudom, hogy a Jtd Kappánál is alulemez volt vagy papírbiléta vagy egy másik kártyára került ez a jelszó?

Előzmény: Pepi 517 (70998)
.357 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70999

:)

Előzmény: BmS1 (70985)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70998

Értem,akkor a kicsi alú lemezre gondolsz amiben 4 szám van,hátuljáról le lehet húzni a papír fóliát.

Előzmény: granturismo (70997)
granturismo Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70997

Pont erről van szó, hogy ez nem az a kártya. Ezen az immobilizer kódja (Lancia-Code) meg a kulcs mechanikus kódja van.

Amiről mi beszélünk az meg a gyári TRW riasztó kódja ami 4db számjegyből áll. Ez két különböző dolog és azt próbálom bizonygatni kb. már két hete:-), hogy ennek a kettőnek az ég világon semmi köze nincs egymáshoz.

Előzmény: Pepi 517 (70990)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70996

A magyar utakra pedig még ideálisabb is :) ..

Előzmény: BmS1 (70992)
Lönci Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70995

 

Nem Kaposvárról került oda a gép? 

Előzmény: BmS1 (70985)
DonPrego Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70994

Pedig tuti van valami két számmal nagyobb húszezeré' a roncsbazáron :)

Előzmény: BmS1 (70992)
probody Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70993

"Megnézem a jelenléti ívet" Ez tetszett.  Áll valami Ferrari az udvaron,de ki tudja mit keres itt:-)

Előzmény: BmS1 (70988)
BmS1 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70992

Nem lehet változtatni rajta az OT besorolás miatt. Meg egyébként is, így hozza az akkori idők feelingjét.

Előzmény: DonPrego (70991)
DonPrego Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70991

Tyűűű, milyen ballonos karikái vannak :)

Előzmény: BmS1 (70985)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70990

95-ös kappához már ezt adták.

Előzmény: granturismo (70971)
BmS1 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70989

A szokásos befecskendező rendszer hibák. Már vígan gurul :-)

Előzmény: JAMIE222 (70987)
BmS1 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70988

Megnézem a jelenléti ívet :-D

 

Most látom, az első fotó méretkivágásánál hibáztam.

Előzmény: bojo (70986)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70987

És mi volt a probléma?

Előzmény: BmS1 (70985)
bojo Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70986

Magnum is jelen volt? :)

Előzmény: BmS1 (70985)
BmS1 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70985

 

Urak

 

nem Kappa ugyan, de egy időtlen szépségű olasz. Üdítő látvány a melegben.

downer Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70984

Leállítás után húzd ki az olajpálcát, hajtsd le a motorháztetőt és majd negyed óra múlva dugd vissza csak a pálcát megtörölve, addigra a csőből is visszafolyik az olaj, meg minden más helyről. Így 100 % a valódi olajszintet fogod látni.

Előzmény: DonPrego (70972)
V.I.S Major Creative Commons License 2015.06.18 0 0 70983

A kevés olajszintről gyújtásráadás után pár mp-en belül megnyomva a check gombot is kapsz infót az infocenteren.

DonPrego Creative Commons License 2015.06.17 0 0 70982

A kezelési is 10 percet ír motorleállítás után. No majd kipróbálom ezt is.

V.I.S Major Creative Commons License 2015.06.17 0 0 70981

Sziasztok, ha az autó órák óta áll, akkor már a nívópálca recés része is olajos szokott lenni tapasztalatom alapján is. Mikor ezt először láttam néztem is nagyot... Olajcsere után is igy van, amikor még tudja az ember h mennyit töltött bele. Ha viszont csak nem sokkal a motor leállítása után nézem meg, akkor azért kb decinként követhető a szintje. Ugyanazon útvonalak megtétele után párszor következetesen megnézve már látható mikor mit is mutat.üdv!

DonPrego Creative Commons License 2015.06.17 0 0 70980

Ezt elő tudom idézni azzal, hogy nem dugom tövig (nem röhög, perverz!).

De mi van akkor, ha olajtöbblet keletkezik?

Előzmény: probody (70979)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!