Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Pepi, az általad javasolt technika hatására beindult. Viszont most már egyértelműen hozza a P1671-es hibát, vagyis az adagolóban lévő nyomástartó/szabályzó kütyüt. Ez korábban megvolt majd eltünt és indítózás hatására nem is jött elő. Most, hogy járt a motor egy kicsit, így kitörölhetetlenül megjelent. Van 3 ilyen kütyü, mind rossz. Kettőről tudtam, de a 3-ban bíztam.
Ennek a kártyának a másik felére van nekem felragasztva. A probléma: hogy mit ad isten két darab papír számsor van.
Mindkettőt próbáltam. A végén 18-at villog a cucc, tehát nem az igazi. (még kell valamit csinálni, talán még egy kódot megadni, lehet ezért van kettő az én kártyámon.)
Ha 6-ot villogna akkor jó lenne.
Szóval a kulcs programozás sem egyszerű.
Sőt van egy olyan is, hogy ha nyomva tartom a beltéri lámpába szerelt vevőnél lévő gombot akkor elkezd villogni a led. Idáig ok, ha ekkor megnyomom a távirányítón a gombot akkor ennek a lednek világítania kellene. Na az enyém elalszik.........
Pont erről van szó, hogy ez nem az a kártya. Ezen az immobilizer kódja (Lancia-Code) meg a kulcs mechanikus kódja van.
Amiről mi beszélünk az meg a gyári TRW riasztó kódja ami 4db számjegyből áll. Ez két különböző dolog és azt próbálom bizonygatni kb. már két hete:-), hogy ennek a kettőnek az ég világon semmi köze nincs egymáshoz.
Leállítás után húzd ki az olajpálcát, hajtsd le a motorháztetőt és majd negyed óra múlva dugd vissza csak a pálcát megtörölve, addigra a csőből is visszafolyik az olaj, meg minden más helyről. Így 100 % a valódi olajszintet fogod látni.
Sziasztok, ha az autó órák óta áll, akkor már a nívópálca recés része is olajos szokott lenni tapasztalatom alapján is. Mikor ezt először láttam néztem is nagyot... Olajcsere után is igy van, amikor még tudja az ember h mennyit töltött bele. Ha viszont csak nem sokkal a motor leállítása után nézem meg, akkor azért kb decinként követhető a szintje. Ugyanazon útvonalak megtétele után párszor következetesen megnézve már látható mikor mit is mutat.üdv!