Program: Péntek: érkezési sorrendben rajtolás az éjszakai pontkeresésre Szombat: egész nap szabad programok a magánterületen belül, az épített pályák is használhatók, beszélgetés, ismerkedés Vasárnap: délig szabad foglalkozás, majd indulás haza
A szobafoglalást és az étkezés megrendelését mindenkinek egyénileg kell intéznie a hotel tulajdonosánál: Maco Laci: 06 30 921 3364 (http://andezithotel.hu/) További infó Kompinál: 06 30 478 6995
Én is nézegetem mostanában a fejlámpafényvető óriásokat! Cca csak pár hónapja áll a cerka mióta láttam, hogy mit tud Mr. Scurion! Csak az ára! Bár most van akcióba 115ért a lentebb említett onlineboltban. És ekkor akadtam én is a Biglightra! Tie! Neked van ilyen? Én írtam a csávónak mailt meg facen is de semmi visszaválasz! Egy kedves Scurion tulajdonos barátom mondta, hogy ő vagy fél évig kergette embert da az hol nem jött a találkára, hol eltünt, hol csak egyszerűen nem vette fel a telót... így lett Scurion tulajdonos! Namármost hol a büdöséletbe lehet ezt kapni és mi az ára? Vagy a sráchoz kontakt?
Köszi előre is, de lehet, hogy csak ha visszajöttél kereslek fel a pilács miatt, de hívlak ha mégis kijutok mostanában Dkeszire. Amiket írtál róla nem értem, de jól hangzik. Van 2 féltengőcsuklóm, használt és akár most odaígérhetem érte :)
Ja, a Johnny említette, hogy cseréltél szilenteket, mellik garnitúrát pakoltad bele? A puhábbakat?
Szerintem miden előtt mérj egy olajnyomást mechanikus órával. Az a biztos! A többi csak a kijelzést szolgálja.
A motor igen hamar megadja magát alacsony olajnyomás mellett. Ezer oka lehet az alacsony nyomásnak.
Mindenester amit leírtál az alapján az olajpumpa a végét járahtja. Hideg sűrű olaj mellett még szállít, de meleg olajnál megnő a vesztesége és esik a nyomás.
A kontakthiba nem csak szakadást jelen, hanem csökkent keresztmetszet (korrodált kontakt, félig szakadt vezeték) esetén megnövekedett ellenállást, ami okozhatja, hogy csak alapjáraton világít.
Ha kontakthiba vagy vezeték akkor nem csak alapjáraton világítana.
Mi ilyenkor ha biztosra akartunk menni /az előző melóhelyemen/ akkor egy analóg órával megmértük a nyomást. Volt,hogy az olajpumpa szívócsöve volt elrepedve és olyan is hogy meg volt lazulva.
Neked azt mondom, hogy itt az enyém, mert én úgy sem használom. Peztl fejégő, orosz tartállyal. Az enyém zárt rendszerű alu. De van még két pumpás és egy Kocsis András féle acél. Választhatsz.
Majd egyszer vissza kérem, vagy megunod, vagy adsz érte e féltengelyt.
A héten még itthon vagyok. 27.én repülők Oslóba. Február 4.én jövök haza. Kijöhetsz érte Dunakeszire.
ismerem, a kezdeti időszakban még teszteltük egyszer-kétszer együtt. Azé a csúcs Scurion-tól http://www.scurion.ch/jm/index.php?Itemid=109 megrogyna a térded, hidd el. A figura bevillantott a barlangba, aztán hazament, mi meg az ottmaradt fénnyel 2 napig sétáltunk :)
A Letoé viszont olcsóbb (de még így is 8x annyi, mint az enyém) és ha az nem elég fény az embernek, akkor vigye le magával a Napot.
nekem ez elég, erős hobbista vagyok, ezt Nelson is igazolhatja. Általában akkor mék a föld alá, ha odafönt a levegőben semmi dolgom :) és akkor is szinte csak a pestiekbe: vízmintát gyűjtünk, műszereket pakolunk ide-oda, néha áskálódunk. Szóval nem nevezném barlangásznak magam :)
A fejluxot láttam mán élőben is, jópofa, de a nagy szájtátást a Scurion okozta, azóta nem mostam szemet, nehogy elvesszen az élmény. Duo5-öm volt, de megváltam tőle, innen vette meg valaki. Nézegettem hozzá a led átalakítót, de köllött a pééz.
Olaj csere mikor volt? Ha gázadásnál elalszik akkor valami a nyomással lehet. Szal vagy kevés, vagy már nem olyan tulajdonságú az olaj, mint kéne. Esetleg az olajpompával lehet valami!
Nem vagyok szakértő! Minjá jön valaki 300 Tdi vel és megmonja....
300TDI motor: jellemzően melegebb motornál néha alapjáraton világít Aladdin csodalámpája:
csak alapjáraton, a fordulatszám növelés hatására kialszik, hideg motornál pedig egyáltalán nem is csinálja. Néha az újraindítás megoldja, de nem mindig.