Alapvetően tök jó, mert adja magát a dolog. Viszont a telefonkijelző baszkurálását el kell felejteni. A próbákat gyalog, vagy kocsiban csináld, és a legjobb, ha viszel egy akkut és beledugod, a kijelzőt meg fixen bekapcsoltatod úgy, hogy mindig lássad. Napfényben is, sötétben is.
Amiket feldobtam a telefonra (ájfon se) Panobike+, Cyclecomp, E-tube ride, Bikebrain, GPSspeedKMH, Speedometer (ebből két félét is találtam ugyanazzal a névvel)
De nem próbáltam még végig az összeset és nincs olyan Bluetoothos bigyóm se amit hozzá lehetne kötni, mondjuk pedálfordulat-számoló, vagy szívverésnéző.
igen, nekem volt ilyen legolcsóbb 10e forintos gps. alapvetően jól ment, de mondjuk egy Paprét fás szerpentinen nem sok helyen érintette a track az aszfaltot. :) szóval kb. mérésnek megtette, de egy hagyományos, kerékjeladós óra megbízhatóbb volt. persze nyilván az nem mért szintet.
Nem tudom az okát, de a Bryton előtti időkben pl. egy Lánchíd átkelés olyan volt, mintha egy harckocsi alakulat egyik tagjaként a mederfenéken nyomultam volna a túloldalra - azaz, kaptam néhány méter plusz szintet.
néha, ha elfelejtem vinni a Bryton-t. működik, de nem pontos, városban és rosszabb gps vételű helyeken elég húzós pozíciótévesztést tud produkálni. pl. lementem a Margit híd lábához a Dunánál és simán betett a folyó közepére a track szerint. tehát nem kicsit mellé, hanem bele a közepébe. :)
Az Opentracks programmal használom egyelőre, az F-Droid alkalmazásboltból, és egy offline OpenMaps térképet tettem mögé. A nyomvonalakat és statisztikákat jól rögzíti, a magasságváltozást nem látom, hogy számolná, de mivel az Alföldön járkáltam csak vele, lehet hogy csak kiszűri zajként az apró emelkedőket és lejtőket (mondjuk 6-7 méter a Tisza mederszéle és a gát teteje között).
Feltételezem, hogy az okostelefonos applikáció a magassági adatot a használt térképről veszi. Mennyire pontos a meredekség (lejrés) kijelzés? És a kummulált felfelémegtett magasság (összes mászás) egy út során?
Használ valamelyikőtök okostelefont kilóméteróraként a bringán?
Gondolom, kell hozzá GPS jel folyamatosan.
Szimpatikus, hogy lenne így, hogy nagy a kijelző, sok adat megjeleníthető, meg szerintem a háttérvilágítást is be lehet kapcsolni és sötétben is látni.
Láttam pár kínai kilóméterórát, photoshoppolva van rá a háttérfény, hogy statikusan adja a kijelző. Közben meg becsúszik néhány olyan fénykép, amiből kivehető hogy egy darab bolhafingnyi led van, az alig pislákol.
Szóval milyen tapasztalat van a okostelefonos használat terén? És melyik programmal?
Emlékeim szerint a Hervisből én még nem vásároltam, mivel ritkán járok arra. Emiatt írtam az Aldi/Lidlit, azzal van tapasztalatom inkább, azokat tudom megfogdosni.
Egy jóideje már a sportruházatgyártók is valami számomra érthetetlen okból a fekete és a sötétkék, sötétszürke színekben gyártják a ruhaneműket. Ez különösen igaz az Aldi, Lidl sportruházatára. Amik egyébként nem rossz minőségúek.
Lehet, hogy nagyon trendi feketében sportolni, csak éppen nem látni az illetőt.
Másrészt rendkívül nyomasztóvá teszi az utcaképet ez az egyenszínű ruházkodás.
A linkelt példány elég jól néz ki és, talán a zsúfolt kormányon is elfér úgy, hogy szabadon marad minden lámpa, km-óra.
Jól megpakolták fényvisszaverő elemmel és erről jut eszembe:
A futók is felvehetnének egy pántot, vagy bármit, ami segítene, hogy ne az utolsó pillanatban vegyem őket észre. A Lupánál az ártéri erdőben kanyarog a bringaút, és már többször hozták rám a szívbajt a szürkébe, feketébe öltözött futók. Az lehet, hogy ők látják a lámpámat, de ez kevés.
Ha már itt tartok, szintén a környéken, az EV6-on vannak a már megénekelt forgalomkorlátozó kapuk. Csak sötét kapuknak hívom ezeket (Egri csillagok), mert akkora fényvisszaverő felületük van, hogy a köztük levő, sötét átjáróban akár elefánt is lehetne, azt sem venném észre. Úgy emlékszem, a BuBá-n csak a csöveken van fényvisszaverő, az jobb lehet.
Korábban nem, de amikor beírtam a keresőbe, hogy kerékpár kézmelegítő, akkor szerintem igen. Meg azt is, hogy drága és nincs. :) Aztán azt is láttam, hogy kézzsáknak is hívják. Talán azzal nagyobb szerencséd lesz.
Úgy indult ez a történet, hogy hááát keresek olyan bringás lámpát ami valós 3000lumen felett tud világítani és azért ezt 1.5-2 órát tudja a gyári külső/belső akksival.Sok jó reakciót kaptam tőletek és közben én is mindenfelé nézegettem. Közben csiszolódtak az igények és pl. kifejezetten nem akartam "aliexpress-est".. És már a 2-2500lument is elégnek tartottam.Bejött aztán pár taktikai/rendőr lámpa olyan 4000lumenig de az csak pl 30pericg bírta így.Végül a 2000-2500 lumenes kategóriában már majdnem megfizethető darabokra is leltem, viszont túl sok teszt nincs róluk.
Ez a majdnem megfizethető azt jelenti, hogy 37e és 50e között vannak ezek a lámpák, belső erős akksikkal és mondom kb 2500 lumenig mennek el. Aztán eszembe jutott, hogy az egyik forgalmazóval van egy rééégi kapcsolatom és felevenítettem és igen jó áron végül ezt kaptam meg: BBB BLS-173
Elsősorban végül az ára döntött, DE a 2000 valós lumen amit 2h-n át is bír aztán az alatta levő 1300 (3:15) és 800 (5:30) lumenes fokozatok is már több órát bírják. Így ez lett a befutó. USB-C-vel lehet tölteni. Van hozzá vezetékes távirányító, erős tartó konzol. Egy dolog van amit sajnálok, hogy egyenlőre úgy tűnik, hogy nem működik powerbankként vagyis nincs rajta usb-A csati . DE ezt még le kell tesztelnem mert nem kizárt, hogy usb-C-n menni fog.
Még ki sem bontottam, így még nem tudok róla mást mondani de az elkövetkezendő napokban kipróbálom és ha nem untat beszámolok róla. :- ))