Kaposvár, sajnos semmi hely a környéken. Korábban Soderica volt (Berzence tuloldala), de eltanácsoltak a horvátok, mivel nem voltam klubtag. Belépni meg nem sikerült a klubba. Több sége barátságos segítőkész, de volt egy kettő...
Dombori nem lenne rossz. Ott teljesen tilos, vagy miért szólnak a vizirendőrök? Hajólevél, vizijártasságim van. Szalkszentmartonon mennyi most a napi díj?
Szia! Mi a Dunara jarunk, Dombori volt kompkikotohoz. Senki nem tudja, hogy miert, de itt nincs kijelolt szakasz. Pedig nincs udulo a kozelben, nincs lakoterulet sem es a kompforgalom is evekkel ezelott megszunt. Kisebb-nagyobb sikerrel tobb mint tiz eve itt jetezunk. Persze a rendorok nem nezik jo szemmel, mert gondolom nekik is le kell valamit tenni az asztalra. Ettol fuggetlenul teljesen normalisak. Mar messzirol latni oket, ekkor kijovunk a vizbol. Ajanljak Paksot, ott nehez lerakni a jetet, raadasul a Duna masik partjan van egy hely ahova le lehet cuccolni. Mi altalaban csapatostul-nagymamastol-unokastol, bograccsal, gazpalackkal megyunk. Ezt eleg korulmenyes atjuttatni a tuloldalra.
Kethetente viszont Szalkszentmartonra jarunk, ez egy fizetos to, cserebe szep tiszta a viz, lehet buvarkodni es horgaszni, fahazat lehet berelni, van egy bufe ahol kajalni lehet, jegkrem, kave stb. Mellekhelyiseg nem valami pazar. Kb 2 km.-re van a Szalki fogado, ott franko a kaja.
Mar jartam naluk tobbszor is, nagyon jo a benyomasom. Az Rx-et is naluk vettem, de a tulajjal kellett egyezkednem. Igen korrekt modon megkaptam a telefonszamat es vele beszeltem meg a dolgokat es az adasvetelt. Keves "olcso" jet van naluk. Velem nagyon kedvesek voltak, keresem nelkul megmutattak az uj jeteket, mentomellenyeket, ruhakat es sokindent ami ezzel kapcsolatos, segitettek a jetet a teherautomra felrakni, stb... Pedig kozel sem tartozom ahhoz a reteghez aki bemegy es uj hajot vesz, akar mindjart kettot is. Szoval ha arra jarsz nyugodtan menj be. Ha arra jarsz, onnet nem messze van megegy jet-to, Szigetszentmikloson. Az M0-rol ha lekanyarodsz Szszmilkos fele, jobb oldalon latsz egy most nem tudom milyen benzinkutat, azzal szembe kell bemenni egy foldesutra, ott megtalalod oket. Jetline a neve, gondolom ki van tablazva. Naluk is vannak elado jetek.
Ha ez mind igaz akkor jonak tunik. Persze ha valoban teliesitve van. Mert ha nincs, 4 ev allas inkabb rontott rajta mint hasznalt. Kerdezz ra a 800-ra, aztan csak kimondja a 850-et.:-) Egy szazast szamolhatsz a muszakira meg az atirasra. Bar lehet ebben meg nincs a jet atirasa benne. Nem tudom mennyibe kerul, nekem egy sem volt atirva es muszaki sincs rajta. Tavon nem keri senki.
Sikerült leinfóznom azt a jetet amit a 247-ben linkeltem! 4éve áll téliesítve, soha nem lett megbontva a motor, kb 60üzemórát ment, viszont csak 1 kulcsos. Az aksi is gatya. Leját okmányok, magyar hajólevél, futora forgalmi van de lejárt műszaki! Érdemes foglalkozni vele???
Sikeresen beoltottam jetezesbol. Mult heten voltun Szalkon. Ott is tobbet ment mint en. Bar most azt mondja el kezd gyujteni egy valami olcsobbra. Ket napja feltettek a hasznaltautora egy Kawasaki nemtudommilyen jetet, 110-ert. Olyan fajta aminel egymas melle kell ulni. Igen ritka es ez a fotok alapjan szep volt. Lemaradtam rola. Pedig megvettem volna tartaleknak.
Az az igazság hogy nekem nagyon bejön ez az xp, főleg hogy már megnéztem 1-2t élőben is. persze azok csak 800asok voltak nem 950es amit igazából szeretnék. az eddigi tapasztalataimból kiindulva 8-900ból már ki lehet fogni a jobbakat. Rizikos persze, de mi nem az......?
Nem dolok a kardomba ha megmarad. Nem hirdetem. Feltetelezzuk, van 1 miskam. Mit vennek belole? Yamaha nekem nem jon be, nagy a test hozzam merten. Egy ugyanilyet mint az enyem? Esetleg egy Xp-t? Akkor bevallaltam csak a felesleges rizikot, az enyemet megismertem 3 ev alatt. Aztan meg szarakodhatok a futo atirasaval. Vagy rakok hozza 3-400-at es veszek egy RXP-t, azzal megint csak belenyulhatok a kakiba. Az ha beszarik, melyen lehet kotoraszni a bukszaban. Marpedig ennyiert az alja van csak.
A teliesites azt jelenti, hogy ha lejar a szezon es nem hasznaljak a jetet csak a kovetkezo nyaron, eltelik par honap, hogy beinditanak. Ekkor alkalmazzak a teliesitest, lenyegeben egy specialis olajjal konzervaljak a motort, ami megakadalyozza a pára okozta korroziot. Ezt van aki nem csinalja meg, kisebb karokat okozva, ami nem is mindig derul ki az elso inditasnal.
Jetszallitoval, ami a nevemen van es kb 2 hete vizsgazott. Egy festest elbirna, de nem utanfutobol lett atalakitva. Van rajta 2 csapnivalo alufelni. A jethez gyari Sea-Doo ponyva, sarga fekete. Elso tulajtol vettem, a Jetpowerben helyeztek elsokent uzembe es vegig ott szervizeltek, teliesitettek es taroltak a szezonon kivul. Mindket kulcsa megvan, egy feher tanulo es egy sarga "eles". Gyari Beta szerszemoskeszlet. Termeszetesen hibakat lehet rajta talalni, de 11 eves. Kilometerora jelenleg nem mukodik, ezenkivul mindene rendben van. Ja es ket hete vettem bele uj akksit. Roviden ennyi. Ha gondolod kepet is tudok kesobb prezentalni, at kell mereteznem, mert tul nagy. Nem engedi a rendszer.