Sziasztok, van egy nagyon megkímélt, gyűjtői állapotban lévő Plisolex gépem eladó (ugye a max 4000db-os szériáról van szó, ami az 5000-es modell félbehajtható verziója). Édesapám vette kiküldetésben a 70'es évek végén Franciaországban, és a Dacia hátsó ülésén került MO-ra. Persze narancs színű, mint az összes ilyen. Mennyit érhet szerintetek? Külföldön elég borsos áron mennek ezek... Köszi a tippeket! (jó pénzért lehet, h eladom, különben megtartom befektetésnek)
Sziasztok, van egy Solex gépem aki gépészetlileg, motorikusan jó állapotnak örvend. Ami nem áll össze az a gázkar/szektor és a motor összekötése, szabályozása, főleg arra tekintettel, hogy szerintem erősen típusidegen maga a gázkar. Tudtok valakit, aki ilyen cserét, javítást, rendbetételt vállal? Amúgy megy a gép, csak a karral nem szabályozható.
Erdekelne a raf, arba is jo de meghivhatna belole egy szegedi halaszlere, es egy harcsapaprikasra. Kis csaladommal egyutt, epp 16 an vagyunk meg a gonoszok.
Eladó kettő darab 28 küllős Solex ráf. Az egyik gyári új holland /7000ft/, a másik használt , nincs átrozsdásodva, csiszolás után festhető/3000ft/ Elérhetőség: 30-3492565
A gumik rehültek, nyomást nem tartják. Poros rendesen, a csíkozás leseprés miatt van rajta, nem folyás vagy törés. A motor gyujtás felőli oldalán a burkolat repedt, látszik is, és az első lámpabúra beteg. A motor átfordul, nem szorul, kompresszió akad benne. Üzemképes állapotból lett garázsolva, majd hosszú pihenő jött. A tankban még van némi benzin.
Érdeklődöm, egy Solex 3800 kismotor ( komplett gép) Milyen áron kelhet el? Örököltem, 15 éve áll egy garázsban, a motor átfordul, nem rothadt, megvan mindene, restaurálni kellene, mert meglátszik az idő rajta. Ha van bármi érdeklődő, teszek fel fotókat is természetesen. Bontani nem szeretném, egyben van, üzemképes állapotból állt le.