Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

lallaj 24 órája Creative Commons License 169175

Az egyik Facebookos csoportban írták, hogy az M400-at egészségpénztárra vették a Zerge-ben, 59.900 Ft-ért.

pudingman 24 órája Creative Commons License 169174

Nekem egy V800-as van. Az aktivítás méröt beállítottam a hármas fokozatra, de a kedden futott 21 km után 361%-ot jelzett. Mit fog csinálni, ha pár hónap múlva, ha megint jó kondiban leszek, futok egy 60-70 km-t? Felrobban? :D

 

https://flow.polar.com/training/relive/47942316

 

Előzmény: Zsazsi (169168)
CáPeti2 25 órája Creative Commons License 169173

mostanában ?  hol ?

én is egy ilyet nézem ki magamnak !

 

Előzmény: Zsazsi (169168)
Zsazsi 26 órája Creative Commons License 169172

Hat, az en kezemen kicsit bumszli, igy szinhazba nem ebben megyek azert. :o)

meg mindig tolt, nagyjabol 2 oraja, igy csak picit tudtam nyomkodni. Meg ki kell talalnom, h hogyan tudom bekapcsolni a GPS-t.

 

igyekszem nehany ezer km-t beletenni. hogy konnyeden-e vagy kuzdosebben, na, azt meg tudom. ;o)

Előzmény: Csempa (169169)
Levus55 27 órája Creative Commons License 169171

Küldtem.

Előzmény: Elm (169145)
amatőr 27 órája Creative Commons License 169170

Zsazsi

Aktivitásmérő: ez önmagában is vicces.

Mi az az aktivitás?

Na ugye.

Előzmény: Zsazsi (169168)
Csempa 28 órája Creative Commons License 169169

Valahol olvastam az M400 kapcsán asszem:

"És mostmár, ha kiváncsi vagy az időre, akkor elég a csuklódra nézned, és nem kell elővenned hozzá a telefonod. Hogy ez mennyire jó dolog már!" :)))

 

Az elején volt olyan, hogy csak azért lementem gyalogolni egy fél órát késő este, hogy a csík végigérjen. Persze bele is futottam, mert úgy gyorsabban halad...

 

Sokat töprengtem az enyém megvételén, de utána arra jutottam, hogy korábban kevesebb, mint 3 hónap alatt elfüstöltem az árát, akkor kár lenne spórolni rajta, ha már egyszer abbahagytam a füstölést, ráadásul én is akciósan vettem, úgy meg mégolcsóbb volt. 

(A felét meg a családtól kaptam karácsonyra a leszokás jutalmául :)

Ha pedig a legjobb órák egyikét veszem, akkor nem kell most kitalálnom, hogy milyen funkciókra lesz szükségem fél vagy egy év múlva még, és ahhoz választanom egy olcsóbb órát most, mert ez gyakorlatilag mindent tud, és ráadásul még némileg testre is szabható. 

Az elmúlt 2 hónapban teljesen hozzámnőtt. A telefonomat gyakran itthon hagyom szándékosan, de az órám nélkül már nem szívesen indulnék el. :)

 

Sok ezer könnyed km-et hozzá!

Előzmény: Zsazsi (169168)
Zsazsi 28 órája Creative Commons License 169168

Hirtelen felindulasbol vettem egy Polar M400-t. :o)

teli kiarusitas volt a kedvenc futoboltomban, ami 20% minuszt jelentett. Ah ugy vesszuk, akkor a jelado ingyen volt.

 

nagyon vicces az aktivitas mero, vege a lustasagnak. ;o)

Spenót 30 órája Creative Commons License 169167

Kapja a fogaskerék! :-) 

Előzmény: rrroka (169166)
rrroka 1 napja Creative Commons License 169166

kabbe! :DDD

Előzmény: Spenót (169165)
Spenót 1 napja Creative Commons License 169165

Béna! :)

Előzmény: rrroka (169164)
rrroka 1 napja Creative Commons License 169164

Árnyalja, hogy én a harmadik helyre értem be. :)

Előzmény: Spenót (169163)
Spenót 1 napja Creative Commons License 169163

Eként fogok cselekedni. Keresnem kell egy versenyt, ahol elég sok ovis indul... :-) 

Előzmény: rrroka (169162)
rrroka 1 napja Creative Commons License 169162

Az iramváltásnál sokkal hatékonyabb, ha nagy sebességkülönbséggel érkezel, pár lépésig mész mögötte, majd ellépsz mellette, és azt mondod közben: hajrá-hajrá! Összejött ez múltkor egy kis versenyen és annyira genyónak éreztem magam utána... :D

Előzmény: Spenót (169161)
Spenót 2 napja Creative Commons License 169161

A Normafához síközpontot terveznek. Olyan hülyeségekkel, mint a futás nem foglalkoznak. Biztos senki se venné igénybe az átöltözési lehetőséget csak te....

 

Ezt olvastátok már?

"A 20 éves Berhanu sem tűnt favoritnak, a statisztikák is csak egyetlen idejét jegyezték eddig, de a tavaly futott 2:10:40-e tucateredménynek számít. Az etióp elég magazbiztosan indult neki, a verseny előtt a világcsúcs megjavítását sem tartotta elképzelhetetlennek. Berhanu taktikusan versenyezett, a 38. kilométerre már csak ketten maradtak elől Desisával. Őt az utolsó kilométeren roppantotta meg, a korábbi győztes nem bírta el az iramváltást."

 

Én mindig ezt az iramváltást szoktam elfelejteni versenyeken :)

 

Előzmény: Alg (169160)
Alg 2 napja Creative Commons License 169160

Nekem nem gond, napközben 3-4-szer biztos kimegyünk teázás címszóval munkakerülni egy fél literes bögrével... plusz reggeli futás után is leszalad minimum fél liter

 

Koszolás mondjuk picit problémás mert nem szeretnék visszafelé hazáig futni (7.ker), buszra meg nem tudom felengednek-e :D

 

Nincs ott a környéken valami megbízható hely ahová le lehetne tenni egy átöltözésnyi csomagot?

Előzmény: Spenót (169159)
Spenót 2 napja Creative Commons License 169159

Az én vádlim igény szerint bármikor begörcsöl, ha egy kis időre előrefeszítem a lábfejemet. Nem is csinálok ilyet.

Találtam egy APPot, ami szól, hogy igyak. Azt állítja, hogy 3l vizet kellene innom egy nap. Max. 2-t szoktam.

 

Az összekoszolás jól fog menni. Az időjárástól minden támogatást megkapsz hozzá :)

Előzmény: Alg (169158)
Alg 2 napja Creative Commons License 169158

Én azt vettem észre, hogy ha nem iszok rendesen, sokkal könnyebben begörcsölök (főleg a vádlim hajlamos).

 

Mai 14km aerob zóna alján (HR avg 155) reggeléhgyomorra 5:10-5:20 között... jól esett.

 

Hétvégén még egy hosszú kellene, lehet kinézek a Normafa körömre minden pulzus, tempó, idő bármi terv nélkül csak úgy jólesően összekoszolni magam :D

Előzmény: Spenót (169156)
Spenót 2 napja Creative Commons License 169157

Tényleg baromi randa a lába, de bírja a tüskés lasztit. Nekem csodaszép a lábam, de megőrülnék egy ilyen gyakorlattól. Max. fapapucsban tudnék ilyet, annyira csiklandós vagyok :)

Előzmény: Zsazsi (169151)
Spenót 2 napja Creative Commons License 169156

Érdekesség:

Van egy barim, aki elment ugyanoda teljesítménydiagnosztikára, ahol én voltam (Ensport.hu). 1 évvel fiatalabb nálam, tehát a pulzus számolgató módszerek szerint 1 ütéssel arrébb vannak a zónái, mint nekem.

A mérések szerint viszont az aerob zónája 145-161 között van, ami elvileg 5:56->4:43-as tempót jelent.Nálam ugyanez 134-167, ami 6:23->4:32.

Azt most nemtom eldönteni, hogy ez kinek jó... Én hamarabb vagyok aerob zónában és tovább is tart, mint neki.

Főleg a zóna alján jelentős a különbség.

Más:

Ma megint úgy futottam, ahogy a minap. Vagyis csak úgy akartam. Bemelegítettem és 6perces tempóval kezdtem, nem a szokásos 7perces fölöttivel. Aztán jött a feszülés megint.... Másra most nem tudok gondolni, mint arra, hogy tegnap keveset ittam. (egész nap tárgyaltam és még vízzel se kínáltak meg...)

Létezik, hogy a vízivás ilyen sokat számít? Tavaly nagyon figyeltem erre, de újabban kissé elsikkadt a dolog.

 

Azt mondjuk kipróbáltam, hogy vérvételeknél (koleszterin miatt rendszeresen jártam), ha előtte rendesen ittam, akkor sokkal gyorsabban kifolyt a vérem. Lehet ennek a vízivás dolognak a lábfeszülésre is hatása???

lallaj 2 napja Creative Commons License 169155

Én Richtofit krémet hasznalok. Meglepően jó cucc,  nem is gondoltam volna. Biztos van jobb is, de bekem eddig jó,  teszi a dolgát. 

Előzmény: malactarja (169152)
lallaj 2 napja Creative Commons License 169154

Nincs mit.

Előzmény: Zsazsi (169151)
Fredo 2 napja Creative Commons License 169153

Szia. Nekem enyhébb fokú van ebből a talpi bőnye gyusziból ( valószínűleg az mivel nem voltam orvosnál, nincs diagnosztizálva). Az én tapasztalataim (nem biztos hogy nálad is ez a helyzet)

- Nekem csak az egyik lábam fáj

- Sajnos nem nagyon akar javulni hónapok múltán sem. Szinte minden reggel érzem kicsit: nyújtok vádlira, lógatom a sarkam lépcsőfokról lefele ezektől jobb lesz, szinte észrevehetetlen nap közben.

- A pihenés (futásmegvonás) nem segít rajta cserébe a terhelés se ront rajta. Azaz ha nem futok két hétig akkor se jobb se rosszabb mintha edzek rendesen.

- Krémeket, diclofenacos gyulladáscsökkentő gyógyszert nem használtam rá erről nincs tapasztalatom.- Az a zokni amit írtál elég komikusan néz ki, de ha jó akkor minden pénzt megér :)

Előzmény: Mosolygós79_ (169143)
malactarja 2 napja Creative Commons License 169152

A krémről jut eszembe. Én Diclac-al kenegettem néha.

Előzmény: lallaj (169150)
Zsazsi 2 napja Creative Commons License 169151

Phuj, de csunya laba van ennek a nonek.

 

A video nagyon hasznos volt, koszi!

Előzmény: lallaj (169150)
lallaj 2 napja Creative Commons License 169150

Oli oldalán is volt róla szó. Gondolom nem haragszik meg, ha bemásolom.

 

"Kérdés:
Kb. fél éve van talpi bőnye gyulladásom a jobb talpamban. A futást eddig nem (nagyon) zavarta, de kellően idegesít, hogy nem múlik.
Mivel javíthatnék az állapotomon.

Válasz:
az okokat kellene megszüntetni, melyek lehetnek: merev vádli, sok emelkedő, hirtelen sok futás, túlsúly, vékony talpú utcai és/vagy futócipő. 
illetve tünetet kezelni: én a Flexagil krémet javaslom a túlterheléses esetekre, mint pl ez is. Kiváló még a terhelést követő jegelés, illetve teniszlabdás tornáztatás, pl ilyen:"   http://youtu.be/qPg8JJVbsp a végére kell még egy 4-es is, csak kitöröltem, hogy ne videot csatoljon (vagy ne csatoljon). 

Előzmény: Mosolygós79_ (169143)
malactarja 2 napja Creative Commons License 169149

Ja, a legfontosabbat kihagytam: testsúlycsökkentés.

Előzmény: malactarja (169148)
malactarja 2 napja Creative Commons License 169148

Nekem volt, hogy futás közben is fájt a sarkam, mégsem hagytam abba. Ma már csak akkor szoktam érezni (enyhén), ha kemény talpú cipőben végig kell állni-járni egy teljes napot. Amit én tettem a javulásért:

  • Nike Airben futok,
  • nyújtom az Achillesemet futás után,
  • az íróasztalom alatt van egy sodrófa; ha eszembe jut, görgetem a talpammal,
  • napközben is vastag és puha talpú lábbelit hordok.
Előzmény: Mosolygós79_ (169143)
lallaj 2 napja Creative Commons License 169147

Jó reggelt.

 

Nekem is volt valami a talpammal, de egy hét alatt elmúlt. Egy reggeli futás alkalmával jelentkezett és én okosan még ráfutottam délután, Nem fáj ez nekem! – felkiáltással. Utána persze nagyon fájt, az egész talpam, főleg közép tájon. Kénytelen voltam pihentetni és tornáztatni/nyújtani futás helyett, de egy hét után fokozatosan már tudtam terhelni futással is és egyszer csak eltűnt a fájdalom. Meg nyomtam a cataflant és kenegettem izomlazítókkal.

 

Azóta is van  a lakásban szétszórva pár darab különböző méretű labda (tenisz, golf), ha pont az utamba akad egy akkor kicsit nyújtok vele, de tornáztatom is, ha éppen nem használom a lábam, ahogy Elm is mondta.

Előzmény: Mosolygós79_ (169143)
Elm 2 napja Creative Commons License 169146

Nekem amikor talpi bőnye gondom volt - feltételezem, hogy az volt, a sarkam fájt iszonyatosan, alul, amire ráállok és járok, nem hátul az achilles tapadásánál -, akkor asszem 1-1,5 hónapot hagytam ki úgy, hogy minden lábraállás (tehát az esetek legnagyobb részében csak reggel ébredés utan) előtt 4-5 percig tornáztattam a lábfejemet. Spicc-pipa, lábfej oldalra forgatás, lábujjak összezárása-kinyitása, lábfejkörzés mindkét irányba, ezeket lassan, de erősen, erőltetve, hogy a teljes mozgástartományban, amennyire csak bírod, körbefeszegessed. Eleinte ha csináltam nem fájt, ha kihagytam igen, aztán lassan elmúlt úgy, hogy elvileg már nem kell csináljam, de ha nem sürgős kiugrani az ágyból, akkor még ma is csinálom, pedig 2-3 éve volt.

Lábfejtorna sosem árt, ezer kis izület és izmocska van rajta mindenhol.

Előzmény: Mosolygós79_ (169143)