Keresés

Részletes keresés

Csempa Creative Commons License 23 órája 0 0 179427

Eső esetén is futunk?

Mert az én időjósaim szerinte eső lesz szombat reggelig.

 

Engem annyira nem zavar. Legalábbis most, ahogy ezeket a sorokat írom...

Olyan 6 - 7 fok lesz hozzá, vastag felhőréteg, 10-12 km/h szél. 

Kell egy kályha a sátorba :|

Előzmény: rrroka (179392)
Csempa Creative Commons License 24 órája 0 0 179426

Ha szombat hajnalban nem Érden futnék, akkor elgondolkodnék rajta. (Sár lesz egyébként.) 

De két éjszakai program egy hétvégén rendesen keresztbe tenne a jövő hetemnek...

Előzmény: Mr Long (179422)
Ermak Creative Commons License 26 órája 0 0 179425

Előbb-utóbb kell majd egy új utcai cipő.

Ma kipróbáltam a Saucony Zealotot és a legújabb Ride-ot.

 

Kényelmes mindkettő, a talpuk ránézésre szolidabb terepen is okés.

Nagyon hasonlóak, a Zealot kicsit nagyobb helyet biztosít a lábujjaknak és 4 mm a drop - ez utóbbi a fő érv mellette.

 

Már csak valami akciót kell kivárni, mert 130 € alatt még a neten sem kapható (otthon boltban is ennyi, itt 140-150 €).

Ermak Creative Commons License 26 órája 0 0 179424

Piszok jól hangzik, de először is, Horvátországba tuti nem engedne el a Zasszony... hacsak nem jön ő is.

Másodszor, Rijekába vagy Triesztbe csak a nyári szezonban mennek repülők, szóval lenne egy Brüsszel-Zágráb út, aztán vonat vagy bérautó.

Hacsak... nem akkor van a húsvéti szünet, és kivételesen nem otthon töltjük.

Előzmény: Mr Long (179420)
Ermak Creative Commons License 26 órája 0 0 179423

A Brussels 20 km több tízezres létszámú, régi, mondhatni rangos rendezvény.

A teljesítők egy része 4 óra fölötti idővel ér be:

http://prod.chronorace.be/Classements/Classement20km2016.aspx?eventId=1187476853185720&lng=FR

Előzmény: Mr Long (179419)
Mr Long Creative Commons License 26 órája 0 0 179422

OFF

Valakinek lenne kedve jonni vasarnap este a Sarga 50 tt-re?

http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=7747

ON

Mr Long Creative Commons License 26 órája 0 0 179421

Na??? Tervezzunk ra jovore? :)

Előzmény: Tompus999 (179418)
Mr Long Creative Commons License 26 órája 0 0 179420

 Lemaradt, csak van arra fele is repter, max osszeszedunk utkozben!

Előzmény: Ermak (179417)
Mr Long Creative Commons License 26 órája 0 0 179419

Egyetlen egy turazos beszamolot olvastam a neten, igaz a srac a 100m tavon ment, masok futottak. Teljesen meg voltam gyozodve, hogy ez futo esemeny, de ezek szerint belepo szintu amatoroket is szivesen latnak.

Kapcsolodoan, azon is meglepodtem, hogy USAban vannak olyan 50k ultrak amiken szinten tt szintu idok vannak, de futo esemenyek befuto eremmel stb.

Előzmény: Ermak (179417)
Tompus999 Creative Commons License 26 órája 0 0 179418

Ugye? Nekem is tetszik!

Előzmény: Mr Long (179415)
Ermak Creative Commons License 28 órája 0 0 179417

Nemá, ttúra-szintidő?!

Tök jó lenne, de tőlem még messzebb van.

Előzmény: Mr Long (179415)
Ermak Creative Commons License 28 órája 0 0 179416

Saucony Ride 7 GTX tartósteszt:

 

910 mért kilométer van benne, meg legalább 100 km méretlen séta és kirándulás.

 

A belseje tök rendben van, és nem is szakadt ki sehol sőt nem látszik az sem, hogy gyengülne valahol az anyag. Illetve párszáz km után kisujjnál az egyik cipőn eleresztett a varrás, de a Mister Minitben pikkpakk megvarrták.

 

A talpon még bőven van minta, a sarokrész leghátulját kivéve (pedig alapvetően középtalpra érkezem). Még jól használható, de ha kicsit sáros vagy murvás az út, vagy ha sprintelek, már érezni, hogy nem új.

 

A csillapítás a kezdeti "alig érzem a talajt" jellegtől indulva már 3-400 km-nél kezdett keményedni, mostanra pedig már igencsak minimálra változott.

 

Gore-Tex: Igazán nagy áztatásban nem volt része. Néhány pocsolyán nyugodtan át lehet vele gázolni... főleg, ha 1-2 havonta impregnáló sprayt is kap.

Azért vettem GTX-es cipőt, mert az előző Adidas Akármiben egy csepp harmat is kb. árvízként volt érezhető. Ezentúl nem fogok törődni a GTX-szel: kapjon a cipő rendszeres impregnálást, 1-2 óra edzést akármlyen vizes zokniban kibírok, hosszabb tára meg technikai zokniban megyek.

Előzmény: Tompus999 (179395)
Mr Long Creative Commons License 28 órája 0 0 179415

Mivel mostanaban volt egy csomo 100 Miles of Istria beszamolo megneztem az oldalat. Jovore erre el kellene menni, abszolut nem feszes idokorlatok vannak a tavokon, pl 42,3 km +1100m/-1250m 10 ora alatt. Jovore szervezzunk egy forumkirandulast? :)

Mr Long Creative Commons License 1 napja 0 0 179414
Előzmény: Ermak (179408)
Tompus999 Creative Commons License 1 napja 0 0 179413

pontosan, a korrigálás a legfontosabb

Előzmény: 9:3-at tippeltem (179412)
9:3-at tippeltem Creative Commons License 1 napja 0 0 179412

Nem csak állfelkopás, hanem jobb az, ha nem videóról lesi el valaki, hanem szakember jelenlétében próbálja, aki egyből korrigálni tudja, ha rosszul csinálná.

Előzmény: Tompus999 (179410)
Mr Long Creative Commons License 1 napja 0 0 179411

Nem siettetes, de ha a feleseged mondta neked, miert kell ezzel a holnapi pilates oraig varni? vagy nem visztek haza munkat? :D

Előzmény: Tompus999 (179410)
Tompus999 Creative Commons License 1 napja 0 0 179410

Á, ez sajnos (fenét sajnos, felkopna az állunk), nem így megy. Azért kérdezek tőle majd pár gyakorlatot. Úgyis holnap megyek pilatesre.

Előzmény: Ermak (179408)
Mr Long Creative Commons License 1 napja 0 0 179409

Annyit soiman meger, hogy sporoljak ciponkent 15-20ezret :D

Előzmény: Tompus999 (179406)
Ermak Creative Commons License 1 napja 0 0 179408

Nincs a neten olyan videó, amiben ezt szépen bemutatják?

Előzmény: Tompus999 (179405)
lkcar Creative Commons License 1 napja 0 0 179407

Hello

 

Köszi. 161ó42p 1540.4km.

 

Ha a linkre kattintasz láthatod kitettem a TomTom runner összefoglalóját.

Előzmény: 9:3-at tippeltem (179379)
Tompus999 Creative Commons License 1 napja 0 0 179406

Ez mindegy is. Van egy izom, aminek a fejlesztésével, erősítésével a túlpronálást korrigálni lehet. Persze ez sok idő, hetekig, hónapokig is eltart.

Előzmény: Ermak (179404)
Tompus999 Creative Commons License 1 napja 0 0 179405

Ja, hát én ezt nem tudom elmondani, ő a gyógytornász.

Előzmény: Mr Long (179403)
Ermak Creative Commons License 1 napja 0 0 179404

Én arra lennék nagyon kíváncsi, hogy bokasüllyedés nélküli túlpronálás ellen milyen gyakorlatokat lehet végezni.

Előzmény: Mr Long (179400)
Mr Long Creative Commons License 1 napja 0 0 179403

Es ezt ugye nem akarod magadban tartani :)

Előzmény: Tompus999 (179402)
Tompus999 Creative Commons License 1 napja 0 0 179402

így van, feleségem a hétvégén el is magyarázta hogy melyik izmot kell erősíteni.

Előzmény: Mr Long (179400)
hsada Creative Commons License 1 napja 0 0 179401

az passz...most épp nem fáj de átálltam maffetone totyogásra úgyhogy lehet azért

Előzmény: Mr Long (179400)
Mr Long Creative Commons License 1 napja 0 0 179400

Olvastam, hogy a labszar izmainak megerositesevel elvileg a bokasullyedes korrigalhato. Vagy csak veszek egy ludtalp betetet es beleteszem valami occso neutralis cipobe.

Előzmény: hsada (179398)
Mr Long Creative Commons License 1 napja 0 0 179399

A Hokaban meg lenne is ra hely, hogy a talp az egy gumiballon lenne es a terepviszonyoknak megfeleloen kemenyebbre, puhabbra fujhatnad. Mekkora agyalasok mennenek, hogy akkor most 1.523584132 vagy 2.1895749 bar-ra legyen felfujva edzesen, vagy versenyen.

Előzmény: 9:3-at tippeltem (179397)
hsada Creative Commons License 1 napja 0 0 179398

nekem a mizunom stabil volt aztán átálltam a neutrálisra egyből csonthártya gyulladásom lett

Előzmény: Mr Long (179390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!