Nem akartam mondani, mert gondoltam, hogy esetleg lehurrogtok miatta. Szóval én kipróbáltam a Norauto 4 pólusú gyertyáját és nekem bejött. Ha jól számolom, akkor kb 20000 Km van bennük és tökéletesen néznek ki. Teszik a dolgukat, nincs gyújtás kimaradás. Mondjuk én az LPG miatt egyel nagyobb hőértékűt vettem, mint ami a motoromhoz ajánlott. Viszont azóta is ugyanazok a gyertyák vannak a motorban.
Arról nem tudok nyilatkozni, hogy benzinnel is ilyen jól helytállnak-e, de nincs okom kételkedni bennük.
Én Bosch Super 4 nezetű 4 polusos gyertyát használok maximálisan meg vagyok elégedve ! Jól birja nem eszi az elektrodát ,szerintem jó égést biztosít , nem kormolodik el! De ugy is a hőértéke számít azt kell megnézni és az biztosít jó minőségű égést!
Unix webshopjában néztem, ott motorkód alapján ezt is kidobta többek közt, szóval jó kell hogy legyen. Nem kísérletezek mindenféle idegen cuccal, amiatt ne aggódjatok :-)
Hello szerintem henger kimaradás van mert a hanja is olyan traktoros és pár másodperc mulva meg ha megrugdosom a gázt ismét minden a régi megy mint disznó.
Biztos, hogy henger kimaradás van? Nem csak egszerűen nem megy a kocsi? Mert akkor esetleg ac pumpa, vagy akár teljesen eltömődött katalizátor is lehet még.
Bár nekem most diesel Vecim van, de korábban 25 éven keresztül benzines autóim voltak.
Tapasztalatom, hogy a Bosch nem egy rossz márka, de ha rám hallgatsz magadhoz veszed a kocsid forgalmiját és olyan autós boltba mész, ahol szakmailag jól felkészült eladók dolgoznak. Ők tudni fogják a motorszám alapján, hogy melyik típusú gyertyára van szüksége a járgányodnak.
Mint sok minden máson, ezen sem érdemes spórolni!!
Hello köszi a választ ,nekem nem a motortérben van az ECU hanem a kesztyütartó mögött bent a kabinban.A trafot már csereberéltem mert van kettő, igaz az egyikkel jobban csinálja mint a másikkal.Tegnap áttesett egy injektortisztittó kurán is a vas,meg megnéztük az egr szelepet is és meglepő hogy csak minimális korom volt rajt tehát az is oké tiszta lett ,a membránis oké semmi bibi.Azóta viszont jobban megyeget de a traktorozás még megmaradt de azért nem annyira durva meg rövidebb ideig csinálja.Nos mikor ezt csinálta kissé megrugdalom a gázt aztán ugytünik megszünik és minden normális.Az a ronda helyzet hogy semmi hibalámpa és ezért találgassuk mint macska az esőt. Van olyan gondolat ac relé, vagy vizhőfok jeladó.
Remélem nincsigazad abban hogy Ecu hiba mer akkor befonom hajamat.Ja amugy meg nem szabályoz le 4500 nál ,mert nekem csak akkor csinált olyat mikor behalt a vezértengely jeladó, na akkor dobott sárga lámpát meg nem is pörgött 4500 felé.De most hogy néha traktoroz utánna minden oké elpörög leszabályzásig.
Üdv Srácok! Szeretnék gyertyákat cserélni a Vecin, és szeretnék tőletek egy kis segítséget kérni ezügyben! Kinéztem Bosch Super Plus (Yttrium) gyertyákat, egypólusúak. Van bárkinek ezekkel tapasztalata? Jöhet pozitiv és negatív is :-) Vagy ha bárki tud még elérhető áron jó gyertyákat ajánlani nyitott vagyok bármire :)
Elsőkörön hiba kiolvasás ( valószínű égés kimaradás lesz) aztán utána vagy trafósor vagy computer, sajnos én már mindkettő cserén túl vagyok, egymás után mindkettő tönkre ment, ugyan olyan hiba jelenséggel.
Ha valamelyik jeladó elmegy akkor vagy nem indul vagy vészprogramba áll át és csak 4500ig lehet kipörgetni ott letilt. Olyat nem csinál, hogy elvesz 1-2 hengert.
Tudtommal neked 1.8as van... Az 1.8asnak a motorvezérlő a motoron van és szeret meghalni a pára, hőnek és egyébb igényvetételnek kitétel miatt. Talán még a trafó sor lehet ami meghalt. Az még a jobbik eset, mert abból még az új is olyan 30ezer körül van még a motorvezérlő imóval 40körül ha találsz olcsón.
Találnod kellene egy másik 1.8ast és abból átrakni a trafósort és ha nem produkálja a hibákat akkor nyugodt szívvel vedd meg az új trafosort. Viszont ha akkor is csinálja akkor motorvezérlő lesz :S
Mi egy 1.6os astrást győzködtünk ezmiatt. Jött, hogy ő már az x. szerelőtől jött ide. Nem megy időközönként egy henger. Motorvezérlő természetesen már a motortérben van annak is a hengerfejre fogatva. Mondtuk, hogy gyujtótrafó sort kellene cserélni. Megrendeltünk és rimánkodtunk, hogy ez legyen a baja, mert ha nem akkor mi nekünk kellett volna benyelni azt a 30at. Kicseréltük és új életre kellt a gép, mert visszajött az 1es henger. 3. indítás után a motorkontrol lámpa is elaludt.
Hali mindenkinek ,segitsetek abban hogy mitől van az hogy még nem üzemmeleg motornál sokszor kihagy egy két henger ,mert olyan igazi traktoros hangja lessz.Gondolokodok azon is nem e mondjuk főtengely jeladó ,vagy vezértengely jeladó szarakodik? Esetleg vizhőfok jeladó, estleg ac relé lehet a bünös.Segitsetek mert a szerelők csak a vállukat vonogassák, de semmi ötlettel se probálkoznak csak azt mondják nemtudom.Ja és amiota ezt a hengerkimaradást spontán müveli azota még néha az alapjárat is leesik szinte leáll a motor.
Tisztelt uraim kérlek bennetek segitsetek,mert mindet nemtudok kicserélni pénzügyi okok miatt.
A műhelyben mi szeretjük ha valaki etanolt tankol. A gyári AC nem szereti és meghal egy idő után. A sok dzsungát kimossa a tankból eltömíti az üzemanyag szűrőt. Megkergül a motorvezérlő, éd és számotvetően többet eszik.
Kollegám mind 2 yarisában kipróbálta az 1.0 és az 1.3ban is és egyszer keverte azóta soha többet. sokan járnak azmiatt, hogy a motor kontrol lámpa világít az etanol miatt...
A tolatókamerával meg úgy vagyok, hogy felesleges játékszer. Ha valaki tolat a hangjelzés többet ér, mert a szeme az oldalakat tudja figyelni a fülei, meg a távolságot érzékeli.
Van egy ismerősömnek Németből behozott Vekijében ilyen sz......r. Legalábis amit panaszkodik a haver abból ezt szüröm le. Hol jó hol nem. De személyes tapasztalatom nincs. A tapasztalatom azt mondja, hogy a beépített cuccokkal az a gond, hogyha elromlik, vagy frissíteni kell az horror sok pénz. Én külön GPS-t vettem de az nagyon jó.
A szines kijelzönek talán azért több az értelme,mert legalább lehet rákötni tolató kamerát.Én nem tudom hogy a sors társak mennyire látnak ki hátrafelé ezzekból a "fantasztikusan nagy" tükrökből.De én alig.Az apán 89-es fordjából sokkal többet látok.
Ezeket be lehet kötni egy átlag pár soros kijelző helyére? ?
Tök jó lehet egy ilyen a kocsiban. Biztos van hozzá 2011 Márciusi frissítés is XD
Viccet félre téve. Szerintem oylan fejlett lehet mint az első IGO amit magyarországról kiadtak. Szerinte mikor mentem monoron mamánékhoz vége lett magyarországnak XD
Arra nagyon jó, hogy egy interface-val ráköthesd a dvds fejegységre, meg, hogy színesen írja ki a dolgokat aztán itt véget is ért a hasznossága sajna :/
Létezett B vecrában monocrom grafikus (GID) valamint szines kijelző (CID). sőt G astrában is találkoztam ilyennel NCDR 1100 vagy 1500 as tipusú rádió kell hozzá.
Szívesen. Mi mikro vizsgára viszünk egy kocsit mindig ugyan így járunk el a fékekkel. Szóval szakmai titkot osztottam meg veletek :P :D. Örülök, hogy tudtam segíteni :). Legalább még egy biztonságosabb autóval több szaladgál az úton :D
Áhh, bármennyire is csábító volt az ingyen sör arra, az az állítólagos 6 km-es dugó meg beállt 3mas főút meg satöbbik elrettentettek attól hogy arra menjek és szivaccsal tunkoljak egy kis sört :-) A 31es főúton szépen végig lehetett viszont jönni az Erdőteleki felhajtóig, méghozzá forgalommentesen. Úgyhogy nem sok épkézláb autós volt aki gondolt ilyen "alternatív" útvonalra nekem úgy tűnt. :-) De mellesleg nem kicsit kiábrándító, hogy valamikor délelőtt borult fel állítólag a kamion, és még délután 16 óra körül sem indították meg azt a tetves forgalmat az M3mason, legalábbis kelet felé. Kajak nem értem mi tarthat a takaritásnál meg műszaki mentésnél ennyi ideig. Nem hogy hívtak volna valamelyik közeli falu kocsmájából pár törzsvendéget, azok percek alatt tisztára nyalták volna az aszfaltot XD